hij heeft bij al die bands gespeeld zo'n beetje dus geloof het graagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Jochem Geerdink op Twitter sluit Kyteman Lowlands af, met hulp van Voicst, Anouk, Pete Philly, Relax, Amsterdam Klezmer Band + C-mon & Kypski.
Geen idee of dat betrouwbare info is, maar dat lijkt me wel een tof feestje als het waar is.
Da's dan de eerste overlapping.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef RedGuy het volgende:
In de Bravo lijkt me dan?
Want het lijkt me vrijwel zeker dat Arctic Monkeys afsluiter zijn op zondagavond?
Leuk zo'n Nederlands feestjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Jochem Geerdink op Twitter sluit Kyteman Lowlands af, met hulp van Voicst, Anouk, Pete Philly, Relax, Amsterdam Klezmer Band + C-mon & Kypski.
Geen idee of dat betrouwbare info is, maar dat lijkt me wel een tof feestje als het waar is.
Hij roep idd wel vaker wat, maar soms heeft ie wel zulk soort scoops.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:38 schreef BlackRebel het volgende:
Jochem Geerdink... volgens mij had die ook geroepen dat Therapy? de vervanger van Depeche Mode op Pinkpop zou zijn.
Als dit waar is... _BEEST_quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Dat zou wel vrij fucking geniaal zijn als je Anouk d'r uithaalt. Maar zal wel bullshit zijn. Wel in de Bravo dan gaarne.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Hm, voor mij niet echt boeiend als 't klopt. Al schijnt MBV nogal een groot ding te zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef ondeugend het volgende:
Nieuwe namen: Spiritualized, Yo La Tengo, Dinosaur Jr., My Bloody Valentine en een Pavement reunion-show.
En dit staat op de last fm shout
Lijkt mij me meer een wishlist van een fan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef ondeugend het volgende:
Nieuwe namen: Spiritualized, Yo La Tengo, Dinosaur Jr., My Bloody Valentine en een Pavement reunion-show.
En dit staat op de last fm shout
Inderdaad. Zoals ie zelf ook zegt twee shouts later.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Lijkt mij me meer een wishlist van een fan.
Leg mij eens in 4 zinnen uit wat daar zo geniaal aan is? Ik zie altijd mensen spontaan klaarkomen als 't over MBV gaat, maar ken 't totaal niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef BlackRebel het volgende:
Maar laat My Bloody Valentine komen aub
Aaaargh, sorry voor den doode musquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik word er een beetje kankerchagerijnig van dat niet gewoon alle namen bekend worden gemaakt ipv steeds 6 namen.
Wat een lol zullen ze hebben daar met z'n allen in de organisatie..
Joh, nu kunnen we weer nieuwe spotten tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef RedGuy het volgende:
Godverdomme bijna alles wat al bekend was.
Doe dan niks.
ze zijn bang voor het afzeg effectquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef Drumfire het volgende:
Blijkbaar heerst toch het idee ach het is uitverkocht dus waarom nog een nieuwe headliner boeken?
Ik vraag me af hoe je hier Alpha, Grolsch en Bravo mee vol krijgt.
Of misschien toch best for last?
Net als Aux Raux bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef RedGuy het volgende:
Inderdaad, De Staat, Bertolf, Miss Montreal, Dio ft. The Madd, Moke, zullen vast allemaal prima acts zijn, maar ze staan ook op PekelaPop of Schijndel Festival of weet ik veel welk gehucht.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Llotyhy het volgende:
Hmm... ze hebben per ongeluk denk ik Patrick Watson ook tussen het programma gezet, maar die zijn helemaal niet officieel aangekondigd.
quote:en ook Patrick Watson bevestigd voor Lowlands! #LL09
http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/2043755625
Er is een verschil met Aux Raus op een boerenfestival of in een dampende X-ray om een uurtje of 1 's nachts. Dat moet jij toch weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |