Ja hequote:
Dat was het antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
[..]
Ik heb een half uurtje geslapen
Cool.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja heNet gemaakt
Het is hier zó mooi nu
Ik ben heul nie moe!
Mijn inspiratie was wel moequote:
Moet ik je zo een bed stoppen en een verhaaltje voorlezen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
Ik ben harrrrrstikke moei, heb ook weer veuls te veul gedaan vandaag
Stoute TVquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
in heb ruzie met mijn tv, ik wil dat ie aangaat, de tv wil uit
Weltrustenquote:
Moeje ook nie doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
Ik ben harrrrrstikke moei, heb ook weer veuls te veul gedaan vandaag
Ben strontje-eigenwijs.quote:
Stoute tv!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
in heb ruzie met mijn tv, ik wil dat ie aangaat, de tv wil uit
Weet ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben strontje-eigenwijs.
Ow ja, naar bed![]()
Een halve aflevering denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stoute tv!
Ik ga op bed Grey´s Anatomy kijken vanaf seizoen één; ben benieuwd hoelang, want ik ben best moe
Vervelend.quote:
Iedereen zit lekker op een terrasje denk ikquote:
Nope, geen last vanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoi pien
Hebben jullie dat ook steeds, dat IE en fok ruzie maken?
Nee, heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoi pien
Afgesprokenquote:
Ja iedereen heeft opeens een levenquote:
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoi pien
en nu niet meerquote:
Gewoon gaan Fokken en dinsdag een andere kopen.quote:
Het is dan wel zaterdagavond in een lang pinksterweekend. Iedere jongere hoort nu compleet uit zijn bol te feesten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgesproken![]()
[..]
Ja iedereen heeft opeens een leven
dat zei iemand anders laatst ook al...ik heb er geen last van met FFquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef Ajam het volgende:
Waarom heb ik dat alleen? Ik heb het ook alleen met fok. Als ik van pm of fotoboek naar het forum wil, doet IE moeilijk. En niet de standaard tekst dat een website niet te vinden is, nee, een pop-up window met een errormelding en een vreselijk irritant geluidje.
Vervelend.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef Ajam het volgende:
Waarom heb ik dat alleen? Ik heb het ook alleen met fok. Als ik van pm of fotoboek naar het forum wil, doet IE moeilijk. En niet de standaard tekst dat een website niet te vinden is, nee, een pop-up window met een errormelding en een vreselijk irritant geluidje.
dan zet ik IE weer aan bij jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef Ajam het volgende:
[..]
Sorry. Zal ik hem weer aanzetten voor je?
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is dan wel zaterdagavond in een lang pinksterweekend. Iedere jongere hoort nu compleet uit zijn bol te feesten.
Hahaha, dat moet mijn älter ego geweest zijn danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zei iemand anders laatst ook al...ik heb er geen last van met FF
IE doet het wel. Zolang ik maar niet iets anders doe op fok.quote:
Ja man, wat doe je hier. Gooi een luchtje op en ga de kroeg onveilig maken en wijven scoren met onzinnige praatjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Wat doe ik hier eigenlijk?
Ik weet de oplossing Artic fixt jouw computer en jij fixt zijn TVquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, dat moet mijn älter ego geweest zijn dan
[..]
IE doet het wel. Zolang ik maar niet iets anders doe op fok.
Vandaag niet ik ben nogal moe.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja man, wat doe je hier. Gooi een luchtje op en ga de kroeg onveilig maken en wijven scoren met onzinnige praatjes.
Ik heb nog iemand nodig om mijn bed te fixen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing Artic fixt jouw computer en jij fixt zijn TV
Ik pasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig om mijn bed te fixen.
nu weet ik wie je bent jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, dat moet mijn älter ego geweest zijn dan
[..]
IE doet het wel. Zolang ik maar niet iets anders doe op fok.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aanstekelijke vermoeidheid geloof ik. Plus de vrouwen zijn allen douchen.
Bewijs maar dat je een vrouw bent.quote:
Hey, ja goed! Alleen erg druk de laatste tijdquote:
Ohw, mja khad vanavond ook ff een dipje, Maar na een grote bak koffie met slagroomquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aanstekelijke vermoeidheid geloof ik. Plus de vrouwen zijn allen douchen.
Ajamquote:
Zow, mn ogen vallen zowaar dicht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ohw, mja khad vanavond ook ff een dipje, Maar na een grote bak koffie met slagroomkan ik er weer ff tegenaan.
En wel zonde dat de vrouwpersonen allen afwezig zijn dan
Hoezo kan je daarom niet naar bed? Of zijn ze zo lawaaierig..?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zow, mn ogen vallen zowaar dicht.
Pech dat mn broertje bezoek heeft, anders lag ik al in mn bed.
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hey, ja goed! Alleen erg druk de laatste tijdVeel met werk bezig.. trainingen, conventies etc en 't werk ze;f blijft ook niet liggen
Kan jij dit topic niet reanimeren dan.quote:
Echoquote:
Uh, zoiets. Tís vrouwenbezoek en ik heb geen zin om ze te storen als ik naar boven ga. De logeerkamer waar ik slaap ligt ernaast snappie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoezo kan je daarom niet naar bed? Of zijn ze zo lawaaierig..?
Nee, ben nou niet bepaald een gangmaker te noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij dit topic niet reanimeren dan.
Ahquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Uh, zoiets. Tís vrouwenbezoek en ik heb geen zin om ze te storen als ik naar boven ga. De logeerkamer waar ik slaap ligt ernaast snappie.
Wacht wel ff tot hij klaar met haar is. Zal niet zo lang meer duren.
Me tooquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, ben nou niet bepaald een gangmaker te noemenNever was and never will be
Als het je broer niet was kon je misschien meedoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Uh, zoiets. Tís vrouwenbezoek en ik heb geen zin om ze te storen als ik naar boven ga. De logeerkamer waar ik slaap ligt ernaast snappie.
Wacht wel ff tot hij klaar met haar is. Zal niet zo lang meer duren.
De meiden waarmee hij gaat zijn iets te makkelijk (en waar hij ze vandaan haalt..?). En dan nog is dat de verkeerde trio en heb ik geen regenjassen hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het je broer niet was kon je misschien meedoen.
Ach als je je toch verveeltquote:
Oh tof, waar? wanneer? hoelaat? doen we 't veilig? hoe lang gaat 't duren? en is dan inclusief of exclusief voorspel?quote:
nee!quote:
Hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat ik wel 's een uitstapje maak, en daar niets mis mee is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ach als je je toch verveeltAlleen val ik niet onder de juiste doelgroep denk ik
foto maken met de krant van vandaag en een verse vis in je handquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef Ajam het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik kan plaatjes posten in mijn fobo, maar die kunnen van iedereen zijn.
Hier, Nu, du moment, ja, tot we klaar zijn, inclusief.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh tof, waar? wanneer? hoelaat? doen we 't veilig? hoe lang gaat 't duren? en is dan inclusief of exclusief voorspel?
Waar haal ik op dit moment nog een krant van vandaag vandaan, of die verse vis?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
foto maken met de krant van vandaag en een verse vis in je hand
Je kan vragen of je na je broer mag en dan een regenjas van gebruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
De meiden waarmee hij gaat zijn iets te makkelijk (en waar hij ze vandaan haalt..?). En dan nog is dat de verkeerde trio en heb ik geen regenjassen hier.
Jaquote:
Daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef Ajam het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik kan plaatjes posten in mijn fobo, maar die kunnen van iedereen zijn.
dat is jouw probleemquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een krant van vandaag vandaan, of die verse vis?
Die vis kan je vangen en die krant is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een krant van vandaag vandaan, of die verse vis?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat ik wel 's een uitstapje maak, en daar niets mis mee is?
Wat dacht je van een trio?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hier, Nu, du moment, ja, tot we klaar zijn, inclusief.
Maar... Ik zit nu in Tsjechië, dus hier is voor mij anders dan hier voor jou isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hier, Nu, du moment, ja, tot we klaar zijn, inclusief.
Pien je gaat het nog druk krijgen vanavondquote:
Ik heb nog wel regenjassen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ik zit nu in Tsjechië, dus hier is voor mij anders dan hier voor jou isen jij zegt net dat je geen regenjassen hebt
Zet 't anders een tijdje in de OPquote:
Ik wil ooit nog een trio met 2 mannenquote:
oh, dan nietquote:
Tijd zatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pien je gaat het nog druk krijgen vanavond
Delen danquote:
waarom?quote:
Relativerend heb je gelijk. En zonder regenjas geen geneuk idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ik zit nu in Tsjechië, dus hier is voor mij anders dan hier voor jou isen jij zegt net dat je geen regenjassen hebt
Om er mee door het park te wandelen om af en toe zijn naakte pielemuis aan kinderen te laten zien, de viezerik!quote:
Ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet 't anders een tijdje in de OP
[..]
Ik wil ooit nog een trio met 2 mannen
Tuurlijkquote:
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:
Tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Relativerend heb je gelijk. En zonder regenjas geen geneuk idd.
Je houd m tegoed.
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet 't anders een tijdje in de OP
[..]
ze zijn beperkt houdbaar hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden![]()
[..]
Tuurlijk![]()
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk
je kan de wiki aanpassenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik niet
Damn ik begrijp er geen fuck van.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
I offered my honor, she honored my offer and all night long I was on her and off her.!
Niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik niet
Ik mag datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om er mee door het park te wandelen om af en toe zijn naakte pielemuis aan kinderen te laten zien, de viezerik!
Destemeer reden om ze nuttig te gebruikenquote:
Meh daar begin ik niet aanquote:
Een van de voordelen van mijn verenigingquote:
Ik ben te chagrijnig voor deze flauwe grap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de voordelen van mijn vereniging
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzoquote:
Ik wil je wel op vrolijkequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben te chagrijnig voor deze flauwe grap.
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzo
Ik was dat dus nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzo
Heb je nog steeds geen meid zo gek gekregen om ze mee uit te proberen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Destemeer reden om ze nuttig te gebruiken
In ieder geval iedereen die regelmatig in singles post.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet ik PMen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Doe eens pm'en, uitgebreid. Heb ik vannacht als ik terugkom wat te lezen.
Nu weg.
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen meid zo gek gekregen om ze mee uit te proberen?
nee, vertel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik was dat dus nietBut if you feel to share, mn PM staat open
Vervelingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je wel op vrolijke![]()
Waarom ben je chagrijnig?
Pics or it did not happenquote:
Ik doe mijn best om bewust dingen die ik niet wil weten, te negeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In ieder geval iedereen die regelmatig in singles post.
Hier is het gezelligquote:
Dan moeten wij er voor zorgen dat dit wel gebeurdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als het nog niet gebeurd is zijn er ook geen pics.
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om bewust dingen die ik niet wil weten, te negeren.
jolijt!quote:
Ik vind van wel.quote:
Goede avondquote:
Precies en dan heb je soms zoiets van: "waarom weet ik dit"?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd plezierig is om dingen te weten van mensen die je kent.
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd plezierig is om dingen te weten van mensen die je kent.
Jij ging morgen toch cruisen met Djayzz?quote:
Had een idee geweest maar het neemt teveel tijd in. Kan ik niet missen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Jij ging morgen toch cruisen met Djayzz?
Pienquote:
Sommige dingen wil je inderdaad niet weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies en dan heb je soms zoiets van: "waarom weer ik dit"?
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Ik was vandaag in een dorpje met de prachtige naam Horný Dvorce... ben ik de enige die daar geile echtscheiding in ziet?
Zeeland.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar ik vul hem wel opnieuw in, tijn
# De newbie vragen
# 25
# Man
# Hulst, Zeeuws-Vlaanderen
# Dingen doen met dingen
# Vrouwen
# 1.92m, vrij slank
# Op de kop af 1 jaar
Jammer. Je broer woont toch een Venendaal? Daar was ik vandaag.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had een idee geweest maar het neemt teveel tijd in. Kan ik niet missen.
Velp. En tis broertje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer. Je broer woont toch een Venendaal? Daar was ik vandaag.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Ik was vandaag in een dorpje met de prachtige naam Horný Dvorce... ben ik de enige die daar geile echtscheiding in ziet?
Whehe, stomme namen hierquote:
Oh dan had ik het mis.quote:
Ja, dat zeg ik dus, geile echtscheidingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk wel of er Horny Divorce staat...geile scheiding.
Sexy cumlovequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, stomme namen hier
Český Krumlov ook zo'n toffeof Jindrichuv Hradec
Het kwartje is gevallenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus, geile echtscheiding
Weltrustenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:14 schreef halfbearad het volgende:
Nou, het bezoek is alweer gebonjourd.
Ik ga slapen.
Great minds think a likequote:
Oooh, ik zag alleen geile, dacht dat je daar op doelde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus, geile echtscheiding
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:19 schreef halfbearad het volgende:
Haha, het vrouwenbezoek is zojuist van de trap gevallen.
Gelukkig geen ambulance nodig, maar wel grappig.
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, ik zag alleen geile, dacht dat je daar op doelde.
quote:
Geeft niksquote:
Neuken?quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:26 schreef vencodark het volgende:
Ik ga maar slapen.Nog eens ff bedenken hoelaat ik morgen mijn wekker zet.
Weltrustenquote:
Nee, half 8 moeten de paardjes buitenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Op tijd om naar de kerk te gaan
Hoiquote:
Ja, hieroquote:
Stroquote:
pff nu al? (je bier op dan hequote:
Nee ik ben moe dus ik ga slapen.quote:
Ik heb helaas geen whiskey in huisquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
pff nu al? (je bier op dan he)
Zit lekker aan de whiskey
Zeg nou moet je niet gaan blozen he, dan ga ik me ongemakkelijk voelenquote:
quote:
Hoiquote:
Oeps, sorryquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zeg nou moet je niet gaan blozen he, dan ga ik me ongemakkelijk voelen
quote:
Ik ben moe en ik wil er niet aan toegevenquote:
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik wil er niet aan toegeven
Whoei, ik krijg twee hartjes! Nu word ik helemaaál verlegen!quote:
Kan, maar meestal wordt het 11 uurquote:
Ik kom er net uit! Lekker serie gekekenquote:
Of datquote:
Meestal word ik om 11 uur, hooguit 12 uur vanzelf wakker, maar dan nog een uurtje maffenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Of datIk sta toch wel weer om 9 uur op, ongeacht hoelaat ik m'n nest in duik
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei, ik krijg twee hartjes! Nu word ik helemaaál verlegen!
[..]
Straks kan ik helemaal niet slapenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom er net uit! Lekker serie gekeken
Ritme.. in het weekend haat ik datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Meestal word ik om 11 uur, hooguit 12 uur vanzelf wakker, maar dan nog een uurtje maffen
Aflevering 1 en 2 van Grey's Anatomyquote:
Heb de serie nooit gevolgd, maar wat ik er van gezien heb was wel leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 2 van Grey's Anatomy
Half 7. Hoe kun je zo vroeg je nest uitkomen? Hoe laat ga je slapen dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Ritme.. in het weekend haat ik datsta elke ochtend om half 7 op.. Dus 9 uur is voor mij uitslapen geloof ik zo
Sorryquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Straks kan ik helemaal niet slapen
Doordeweeks word ik vanzelf 5 minuten wakker voor ik er uit moetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Ritme.. in het weekend haat ik datsta elke ochtend om half 7 op.. Dus 9 uur is voor mij uitslapen geloof ik zo
Geweldige serie! Heb 't eerste seizoen hier.. Wil de rest ook nog 'n keer hebbenquote:
Ik ben geen Friends kijkerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb de serie nooit gevolgd, maar wat ik er van gezien heb was wel leuk
En nee, ga me nu niet vragen wát ik gezien heb..
Kben nu van vooraf aan begonnen met Friends
Hmm.... Ik vergeef je!quote:
niet eens over mij gedroomd?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 2 van Grey's Anatomy
Nooit eerder als 'n uur of 2..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Half 7. Hoe kun je zo vroeg je nest uitkomen? Hoe laat ga je slapen dan?
Ik heb nog niet geslapenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen
Ja, in bad
oh, dus dan ga je wel over mij dromenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen
Ja, in bad
Ik mis het grapje denk ikquote:
Ik droom niet in badquote:
Daar zijn colleges toch voor?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur naar bed ga door de week, dan zit ik echt te maffen om 08.30 tijdens college.
Ik heb nooit tijd om te maffenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur naar bed ga door de week, dan zit ik echt te maffen om 08.30 tijdens college.
Biomedische wetenschappenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zijn colleges toch voor?
Welke studie doe je?
Een beetje blozenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
ok
Oeps, misschien ga je nu weer blozen![]()
dadelijk in bed bedoel ikquote:
Ja, dan wel natuurlijkquote:
Ahhh, iemand uit 1992quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
"ik droom over je in bad" Ik zit meestal in PUB, je weer hoe we daar denken
Schattigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh, iemand uit 1992Kei schattig
maarree oke, haha, dat "PUB" geeft wel een duidelijke verklaring![]()
Probleem is dan dat je in het weekend (als je niet uitgaat) ook wel eens vroeg op wilt staan. Maar dat lukt mij dus nooit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zijn colleges toch voor?
[..]
1992...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh, iemand uit 1992Kei schattig
maarree oke, haha, dat "PUB" geeft wel een duidelijke verklaring![]()
Haha, dankje. Ik heb eerst HBO gedaan, dus ik ben nu weer een schattige eerstejaars (oké, bijna tweede)quote:
Hmm... Mij alleen als het écht moetquote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Probleem is dan dat je in het weekend (als je niet uitgaat) ook wel eens vroeg op wilt staan. Maar dat lukt mij dus nooit.
Ik voel mij nog niet zo oudquote:
Jaquote:
Mja begrijpelijk! Dat had ik toen ookquote:
Ja, autorijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja begrijpelijk! Dat had ik toen ook
Auto rijden![]()
21 is een veel mooiere leeftijdquote:
Dankje liefjequote:
Hehe, ik zou het ook niet teveel (openbaar) doenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, autorijdenIk kan het wel, maar het mag niet
Pas 1 keer gereden, was wel een succesquote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje liefje![]()
[..]
Hehe, ik zou het ook niet teveel (openbaar) doen
daarom zei ik het nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje liefje![]()
[..]
Hehe, ik zou het ook niet teveel (openbaar) doen
Dan kun je het idd helemaalquote:
Binnenkort tentamens.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Mij alleen als het écht moet
[..]
Ach, ik heb mijn tentamenweek afgelopen week flink verkloot... Haha. Oké, één tentamen is nog niet officieel, maar ik ga er voor het gemak maar vanuitquote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Binnenkort tentamens.![]()
En loop best achter.
Helemaal zeg ik niet toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:
welke sim je ook doet, het is niet vergelijkbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 00:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Helemaal zeg ik niet toch? Of zie ik iets over het hoofd?
En ik doe simulatorracenHet was dus gewoon instappen en wegrijden
ik hoor niksquote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Ik denk dat ik zo toch mijn bed ga opzoeken... Hij roept mij
Nee, klopt. Maar je hebt wel merkbaar voordeelquote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welke sim je ook doet, het is niet vergelijkbaar
Slaap lekker!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Whehehe. Dit weer buiten is ook erg motiverend om wat te doen inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn tentamenweek afgelopen week flink verkloot... Haha. Oké, één tentamen is nog niet officieel, maar ik ga er voor het gemak maar vanuit
ik hoor wel mijn bed roepenquote:
Dankje! Ik denk dat dat wel goed gaat komenquote:
Nee, vertel mij watquote:Whehehe. Dit weer buiten is ook erg motiverend om wat te doen inderdaad.
Roept hij automatic_? Of autoartic_? of artic?quote:
geen commentaarquote:Op zondag 31 mei 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roept hij automatic_? Of autoartic_? of artic?
Kut is dat.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, vertel mij watMaar goed; mijn carriere op de UvT valt eigenlijk makkelijk samen te vatten:
Als ik een vak leuk vind/veel doe, dan haal ik een vijf met één fout teveel
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Flauw hoor!quote:
Mja is ook zoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kut is dat.
Maar andere dingen zijn ook belangrijk.
Dankje!quote:
kom maar luisterenquote:
okayquote:
kun je dat al? of heb je dat in een simspelletje geleerd?quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Wat doe je nu moeilijk?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je dat al? of heb je dat in een simspelletje geleerd?
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah, ik zit op de iPod in bed, zie geen PI's
Ik dacht: wat krijgen we nou?![]()
Bij mij is het nog wat langer.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Jotcha het volgende:
4 maanden als ik het tel, maar het lijkt 17 jaar
quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zowel qua inhoud als aantal
Maar ik heb nog tijd zat
Ach mis 't soms ook wel hoor ^^ Maar heb ook nog tijd zat..quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zowel qua inhoud als aantal
Maar ik heb nog tijd zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |