Ja hequote:
Dat was het antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
[..]
Ik heb een half uurtje geslapen
Cool.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja heNet gemaakt
Het is hier zó mooi nu
Ik ben heul nie moe!
Mijn inspiratie was wel moequote:
Moet ik je zo een bed stoppen en een verhaaltje voorlezen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
Ik ben harrrrrstikke moei, heb ook weer veuls te veul gedaan vandaag
Stoute TVquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
in heb ruzie met mijn tv, ik wil dat ie aangaat, de tv wil uit
Weltrustenquote:
Moeje ook nie doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
Ik ben harrrrrstikke moei, heb ook weer veuls te veul gedaan vandaag
Ben strontje-eigenwijs.quote:
Stoute tv!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
in heb ruzie met mijn tv, ik wil dat ie aangaat, de tv wil uit
Weet ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben strontje-eigenwijs.
Ow ja, naar bed![]()
Een halve aflevering denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stoute tv!
Ik ga op bed Grey´s Anatomy kijken vanaf seizoen één; ben benieuwd hoelang, want ik ben best moe
Vervelend.quote:
Iedereen zit lekker op een terrasje denk ikquote:
Nope, geen last vanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoi pien
Hebben jullie dat ook steeds, dat IE en fok ruzie maken?
Nee, heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoi pien
Afgesprokenquote:
Ja iedereen heeft opeens een levenquote:
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoi pien
en nu niet meerquote:
Gewoon gaan Fokken en dinsdag een andere kopen.quote:
Het is dan wel zaterdagavond in een lang pinksterweekend. Iedere jongere hoort nu compleet uit zijn bol te feesten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgesproken![]()
[..]
Ja iedereen heeft opeens een leven
dat zei iemand anders laatst ook al...ik heb er geen last van met FFquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef Ajam het volgende:
Waarom heb ik dat alleen? Ik heb het ook alleen met fok. Als ik van pm of fotoboek naar het forum wil, doet IE moeilijk. En niet de standaard tekst dat een website niet te vinden is, nee, een pop-up window met een errormelding en een vreselijk irritant geluidje.
Vervelend.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef Ajam het volgende:
Waarom heb ik dat alleen? Ik heb het ook alleen met fok. Als ik van pm of fotoboek naar het forum wil, doet IE moeilijk. En niet de standaard tekst dat een website niet te vinden is, nee, een pop-up window met een errormelding en een vreselijk irritant geluidje.
dan zet ik IE weer aan bij jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef Ajam het volgende:
[..]
Sorry. Zal ik hem weer aanzetten voor je?
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is dan wel zaterdagavond in een lang pinksterweekend. Iedere jongere hoort nu compleet uit zijn bol te feesten.
Hahaha, dat moet mijn älter ego geweest zijn danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zei iemand anders laatst ook al...ik heb er geen last van met FF
IE doet het wel. Zolang ik maar niet iets anders doe op fok.quote:
Ja man, wat doe je hier. Gooi een luchtje op en ga de kroeg onveilig maken en wijven scoren met onzinnige praatjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Wat doe ik hier eigenlijk?
Ik weet de oplossing Artic fixt jouw computer en jij fixt zijn TVquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, dat moet mijn älter ego geweest zijn dan
[..]
IE doet het wel. Zolang ik maar niet iets anders doe op fok.
Vandaag niet ik ben nogal moe.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja man, wat doe je hier. Gooi een luchtje op en ga de kroeg onveilig maken en wijven scoren met onzinnige praatjes.
Ik heb nog iemand nodig om mijn bed te fixen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing Artic fixt jouw computer en jij fixt zijn TV
Ik pasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig om mijn bed te fixen.
nu weet ik wie je bent jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, dat moet mijn älter ego geweest zijn dan
[..]
IE doet het wel. Zolang ik maar niet iets anders doe op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |