Om er mee door het park te wandelen om af en toe zijn naakte pielemuis aan kinderen te laten zien, de viezerik!quote:
Ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet 't anders een tijdje in de OP
[..]
Ik wil ooit nog een trio met 2 mannen
Tuurlijkquote:
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:
Tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Relativerend heb je gelijk. En zonder regenjas geen geneuk idd.
Je houd m tegoed.
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet 't anders een tijdje in de OP
[..]
ze zijn beperkt houdbaar hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden![]()
[..]
Tuurlijk![]()
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk
je kan de wiki aanpassenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik niet
Damn ik begrijp er geen fuck van.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
I offered my honor, she honored my offer and all night long I was on her and off her.!
Niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik niet
Ik mag datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om er mee door het park te wandelen om af en toe zijn naakte pielemuis aan kinderen te laten zien, de viezerik!
Destemeer reden om ze nuttig te gebruikenquote:
Meh daar begin ik niet aanquote:
Een van de voordelen van mijn verenigingquote:
Ik ben te chagrijnig voor deze flauwe grap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de voordelen van mijn vereniging
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzoquote:
Ik wil je wel op vrolijkequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben te chagrijnig voor deze flauwe grap.
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzo
Ik was dat dus nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzo
Heb je nog steeds geen meid zo gek gekregen om ze mee uit te proberen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Destemeer reden om ze nuttig te gebruiken
In ieder geval iedereen die regelmatig in singles post.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet ik PMen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Doe eens pm'en, uitgebreid. Heb ik vannacht als ik terugkom wat te lezen.
Nu weg.
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen meid zo gek gekregen om ze mee uit te proberen?
nee, vertel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik was dat dus nietBut if you feel to share, mn PM staat open
Vervelingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je wel op vrolijke![]()
Waarom ben je chagrijnig?
Pics or it did not happenquote:
Ik doe mijn best om bewust dingen die ik niet wil weten, te negeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In ieder geval iedereen die regelmatig in singles post.
Hier is het gezelligquote:
Dan moeten wij er voor zorgen dat dit wel gebeurdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als het nog niet gebeurd is zijn er ook geen pics.
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om bewust dingen die ik niet wil weten, te negeren.
jolijt!quote:
Ik vind van wel.quote:
Goede avondquote:
Precies en dan heb je soms zoiets van: "waarom weet ik dit"?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd plezierig is om dingen te weten van mensen die je kent.
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd plezierig is om dingen te weten van mensen die je kent.
Jij ging morgen toch cruisen met Djayzz?quote:
Had een idee geweest maar het neemt teveel tijd in. Kan ik niet missen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Jij ging morgen toch cruisen met Djayzz?
Pienquote:
Sommige dingen wil je inderdaad niet weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies en dan heb je soms zoiets van: "waarom weer ik dit"?
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Ik was vandaag in een dorpje met de prachtige naam Hornư Dvorce... ben ik de enige die daar geile echtscheiding in ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |