Hahah komt jmac weer aan hoor..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:57 schreef jmac het volgende:
De wedders gokken momenteel MASSAAL op Suzan to win.
Notering van 2.10 naar 1.60 gegaan.
Dat ja, maar misschien kwam dat ook omdat ze toen niks te verliezen hadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:57 schreef kastanova het volgende:
En toch, puur op talent gun ik het Susan, als 1 van de weinigen kennelijk, toch ook nog steeds.
Al vond ik de zang tijdens de originele auditie beter; veel subtieler, meer ingetogen en minder bravoure.
Ben je ook in gaan zetten op BGT?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef jmac het volgende:
Vind d'r maar insecure en weinig stabiel overkomen als ze niet zingt.. 't is geen Paul Potts karakter..
Ben benieuwd of zij wel around Europe wil/kan optreden..
Over half jaar zal Ivo Niehe wel weer in d'r tuin zitten
Ja, ik zie Stavros Flatley zeker optreden voor de koningin. Liever dan S. Boylequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:45 schreef Trigalti het volgende:
Zie je ze al voor de koningin optreden? :'
Ze krijgen ook een contract bij Simon en gaan een maand touren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik had ze niet eerder gezien, dit was echt geweldig. Zelfs op een hakketakkend streampje! Heb ik echt iets gemist als ik niet snap waarom mensen die griekse dikkerds en hun koddige act daarboven verkiezen? Zal wel op personality gebaseerd zijn dan? En over het feit dat de prijs voor de winnaar alleen maar het optreden tijdens de Royal Variety Performance is en ze dus niet echt een carrière-kans in de schoot geworpen krijgen?
Ah, OK. Thanks.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze krijgen ook een contract bij Simon en gaan een maand touren.
Op youtube en in de OP staan ook nog meer filmpjes van alle halve finales dit seizoen.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |