ik heb al in 4 dagen geen nieuw topic geopend.quote:
Tief op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb al in 4 dagen geen nieuw topic geopend.
jij hebt geeneens een fobo.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
wtf dat andere topic is gewoon verwijderd
Idd het is een fucking government conspiracy.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een groot goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:
Zal ik ze ff posten voor jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
Thanks, nu moet ik gelijk weer denken aan de WALGELIJKE foto's van sararaats![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een groot goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Klopt en er raken opeens users hun account kwijt ook nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of je daarmee je matjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij hebt geeneens een fobo.lelijkerd
haar foto's waren hetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
Thanks, nu moet ik gelijk weer denken aan de WALGELIJKE foto's van sararaats![]()
![]()
![]()
Och, ze is toch lelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een groot goedJa, het posten van een naaktfoto van een toen minderjarige ijsmeis heeft heel veel met vrijheid van meningsuiting te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke tot slotje: goed topic!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt en er raken opeens users hun account kwijt ook nog.
Deze gaat ook dicht, leuk hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |