quote:Thom zegt:
30 May om 10:34
Zeik niet zo, als die DM (Waar ik overigens nog nooit van gehoord heb) afzeggen, stellen ze toch ook niks voor o_O
dat moet TS niet toegeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Yeahyeh het volgende:
Is dat thom aka juicyhil?Want dat zou veel verklaren.
Aan 't einde ook weer zoiets :quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoiets dacht ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Krezip
Ze hadden beloofd te stoppen met muziek, hou je dan ook aan die belofte.
Duh. Die man is wereldvreemd en sociaal incapabelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Yeahyeh het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb nu toch zoiets raars meegemaakt, dat moet ik je gewoon vertellen.
When you see it, you will shit bricks.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Duh. Die man is wereldvreemd en sociaal incapabel
Is dat liiszle in het roze?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
When you see it, you will shit bricks.
[ afbeelding ]
Hij staat niet eens op die foto.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wedden dat hij wel op die foto staat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij staat niet eens op die foto.
En volgens mij is het hem niet.
Hij gebruikt geen 'o_O'
Als die handen rechts van hem zijn wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wedden dat hij wel op die foto staat?
Die handen zijn niet van hem, maar hij staat er wel op. Net een 'Waar is Wally'quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als die handen rechts van hem zijn wel.
Anders staat ie er niet op.
Oh fuck ik zie het nu.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die handen zijn niet van hem, maar hij staat er wel op. Net een 'Waar is Wally'.
Daarom de: "When you see it, you will shit bricks"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh fuck ik zie het nu.
Maar dat is zo onduidelijk.
Een obese nerd tussen nerds. Kan toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh fuck ik zie het nu.
Maar dat is zo onduidelijk.
Op de achtergrond toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wedden dat hij wel op die foto staat?
I wouldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ik lag in een deuk toen ik las dat Krezip de headliner werd ipv Depeche mode
Sta je daar mee te zingen op wouldt I stay als volwassen muziekliefhebber
Nou, als je het ziet zul je stenen shitten.quote:
Hoor hij bij dat flesje fristi?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, als je het ziet zul je stenen shitten.
Hint: Zoek Juicyhil.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De toppers staan ook in de top 10. 'Nuff said ey.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Wat een gezeik op krezip op fok altijd zeg![]()
Ze maken wel leuke muziek, anders zouden ze ook niet zo bekend zijn
Jordy van Loon is ook erg bekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Die weet af en toe niet wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Yeahyeh het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Wat een gezeik op krezip op fok altijd zeg![]()
Veel beter.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vader Abraham verkocht meer albums.
Waarom hem niet als afsluiter ?
Ja, want een band van dergelijke naam&faam bel je zo even op: "Zeg, t is met Smeets hier, hebben jullie dit weekend iets te doen, en zou je even op een festival in Nederland willen komen spelen?"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:59 schreef Nikmans het volgende:
Depeche Mode zijn echt helden
Beter hadden ze The Cure daar neergezet als vervanger
LilQ.94 of iets soortgelijks kent Depeche Mode niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Krezip ipv DM
Dan ben je echt het spoor bijster.
En ensen die DM niet kennen
Zeg wie het was en ik ban hem
SCH is speciaal met zijn vriend naar Pinkpop omdat zijn vriend zo graag Depeche Mode wilde zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Krezip ipv DM
Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, want een band van dergelijke naam&faam bel je zo even op: "Zeg, t is met Smeets hier, hebben jullie dit weekend iets te doen, en zou je even op een festival in Nederland willen komen spelen?"
Daarom:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Krezip ipv DM
Die gaan zichzelf ophangen in de WC van de trein vrees ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH is speciaal met zijn vriend naar Pinkpop omdat zijn vriend zo graag Depeche Mode wilde zien.
Komen ze met deze band aan
Arme Nick.
Dat is wel sneu.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH is speciaal met zijn vriend naar Pinkpop omdat zijn vriend zo graag Depeche Mode wilde zien.
Komen ze met deze band aan
Arme Nick.
Terecht!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Krezip ipv DM
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Krezip ipv DM
Potentiële linkdump topicwendingquote:Op zondag 31 mei 2009 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Toch eens ff op depeche mode youtuben dan want naast die mix van ricardo villalobos ken ik geen muziek van hun
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
ach ja, Jacqueline heeft wel heerlijke tieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeahquote:Op zondag 31 mei 2009 01:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Depeche Mode!![]()
![]()
![]()
Enjoy the Silence
![]()
![]()
Wat een mooi nummer is dat.
Jaqueline mag optyfen.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij Anouk maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies!! Of op zijn minst een dijk van een push-up beha. Laten we ons wel even tot de essentiële feiten beperken.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
oftewel, ze cashen hun op hun credits van de jaren 80! de simple minds komen op PP classic, daar horen hun ook thuis en Bruce.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Precies!! Of op zijn minst een dijk van een push-up beha. Laten we ons wel even tot de essentiële feiten beperken.
En Depeche Mode zijn een stelletje pretentieuze lapswanzen. Heb ze lang geleden eens op een festival gezien, wat een afgang was dat. Het fluitconcert dat ze retour kregen was beter. Stonden die twee bleke Britse leptosomen tussen echte acts als Joe Cocker en U2 schaamteloos met een grote bandrecorder mee te zingen en 'interessant' te wezen (wat ze allerminst waren). Depeche Karaoke was een betere naam geweest. Ze beroepen zich nu op een vermeend roemrucht New Wave-verleden, maar het was gewoon een synthpop-bandje.
Precies Joe Cocker schrijft tenminste zijn eigen nummersquote:Op zondag 31 mei 2009 03:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Precies!! Of op zijn minst een dijk van een push-up beha. Laten we ons wel even tot de essentiële feiten beperken.
En Depeche Mode zijn een stelletje pretentieuze lapswanzen. Heb ze lang geleden eens op een festival gezien, wat een afgang was dat. Het fluitconcert dat ze retour kregen was beter. Stonden die twee bleke Britse leptosomen tussen echte acts als Joe Cocker en U2 schaamteloos met een grote bandrecorder mee te zingen en 'interessant' te wezen (wat ze allerminst waren). Depeche Karaoke was een betere naam geweest. Ze beroepen zich nu op een vermeend roemrucht New Wave-verleden, maar het was gewoon een synthpop-bandje.
Daar heb ik niet zo'n behoefte aan eigenlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
behalve als ze die tieten in your face duwt!
Waar is Stanislav Bernikov als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:45 schreef Fascination het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Krezip onthaald wordt. Hopelijk krijgen ze bier, tomaten of iets anders eetbaars/pijnlijks naar hen toe gegooid.
Terechte klacht overigens, stenigen dat volk.
Wedden dat die gast uit de OP die ook niet kent?quote:Op zondag 31 mei 2009 06:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies Joe Cocker schrijft tenminste zijn eigen nummers
Dat zijn dan ook de enige twee pluspunten.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat zo is, dan hoeft hij nooit meer over muziek te praten.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wedden dat die gast uit de OP die ook niet kent?
ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Krezip ipv DM
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |