quote:Thom zegt:
30 May om 10:34
Zeik niet zo, als die DM (Waar ik overigens nog nooit van gehoord heb) afzeggen, stellen ze toch ook niks voor o_O
dat moet TS niet toegeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Yeahyeh het volgende:
Is dat thom aka juicyhil?Want dat zou veel verklaren.
Aan 't einde ook weer zoiets :quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoiets dacht ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Krezip
Ze hadden beloofd te stoppen met muziek, hou je dan ook aan die belofte.
Duh. Die man is wereldvreemd en sociaal incapabelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Yeahyeh het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb nu toch zoiets raars meegemaakt, dat moet ik je gewoon vertellen.
When you see it, you will shit bricks.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Duh. Die man is wereldvreemd en sociaal incapabel
Is dat liiszle in het roze?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
When you see it, you will shit bricks.
[ afbeelding ]
Hij staat niet eens op die foto.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wedden dat hij wel op die foto staat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij staat niet eens op die foto.
En volgens mij is het hem niet.
Hij gebruikt geen 'o_O'
Als die handen rechts van hem zijn wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wedden dat hij wel op die foto staat?
Die handen zijn niet van hem, maar hij staat er wel op. Net een 'Waar is Wally'quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als die handen rechts van hem zijn wel.
Anders staat ie er niet op.
Oh fuck ik zie het nu.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die handen zijn niet van hem, maar hij staat er wel op. Net een 'Waar is Wally'.
Daarom de: "When you see it, you will shit bricks"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh fuck ik zie het nu.
Maar dat is zo onduidelijk.
Een obese nerd tussen nerds. Kan toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh fuck ik zie het nu.
Maar dat is zo onduidelijk.
Op de achtergrond toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wedden dat hij wel op die foto staat?
I wouldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ik lag in een deuk toen ik las dat Krezip de headliner werd ipv Depeche mode
Sta je daar mee te zingen op wouldt I stay als volwassen muziekliefhebber
Nou, als je het ziet zul je stenen shitten.quote:
Hoor hij bij dat flesje fristi?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, als je het ziet zul je stenen shitten.
Hint: Zoek Juicyhil.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De toppers staan ook in de top 10. 'Nuff said ey.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Wat een gezeik op krezip op fok altijd zeg![]()
Ze maken wel leuke muziek, anders zouden ze ook niet zo bekend zijn
Jordy van Loon is ook erg bekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Die weet af en toe niet wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Yeahyeh het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Wat een gezeik op krezip op fok altijd zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |