Nee hoor. Op het ene moment kan je toch naar het ene willen luisteren en op het andere moment naar iets andersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen die naar 'bijna alles' luisteren geven m.i. maar weinig om muziek..
ik zag het sterretje, maar iemand die zowel intellectuelen als dommeriken verkeerd schrijft schat ik niet erg intellectueel inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, het sterretje stond bij de eerste "nooit"
Omdat ik me niet specifiek richt op één genre?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
ik zag het sterretje, maar iemand die zowel intellectuelen als dommeriken verkeerd schrijft schat ik niet erg intellectueel in
tuurlijk, ik hou ook van verschillende soorten muziek. alleen zeggen dat je bijna alles wel leuk vindt is fout want bijna alle muziek is baggerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor. Op het ene moment kan je toch naar het ene willen luisteren en op het andere moment naar iets anders
typfoutquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
ik zag het sterretje, maar iemand die zowel intellectuelen als dommeriken verkeerd schrijft schat ik niet erg intellectueel in
Jij bent gewoon pissed omdat ik je achterhaalde denkbeeld niet bevestigquote:
Ik heb er inderdaad ook een hekel aan als mensen zeggen dat ze van 'alles behalve xxx' houdenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik hou ook van verschillende soorten muziek. alleen zeggen dat je bijna alles wel leuk vindt is fout want bijna alle muziek is bagger
Met 'alle muziek' bedoelt hij natuurlijk alle soorten muziek.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik hou ook van verschillende soorten muziek. alleen zeggen dat je bijna alles wel leuk vindt is fout want bijna alle muziek is bagger
Een universitaire graad zegt niets over iemands algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik werk met allemaal AIOs allemaal mensen die dus al een universitaire graad hebben en daar verschilt het van geen intresse in muziek tot superveel intresse in muziek. De genres die geluisterd worden zijn van klassiek tot nederlandstalig van dance tot metal en van piep knor jazz tot reggea.
dus ik zeg geen correlatie hooguit een soort openmindedness in het afwijzen van muziek die ze zelf niet leuk vinden
Nee, omdat je nog steeds niet begrijpt waar het topic over gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:56 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon pissed omdat ik je achterhaalde denkbeeld niet bevestig
je kan niet van alle soorten muziek houden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:57 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Met 'alle muziek' bedoelt hij natuurlijk alle soorten muziek.
Vrij logisch. Ik noemde als voorbeelden alleen genre's en geen artiesten e.d.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:57 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Met 'alle muziek' bedoelt hij natuurlijk alle soorten muziek.
Elke muziek heeft zijn muzikale hoogte- en dieptepunten. Ik denk dat het best mogelijk is om alle hoogtepunten uit verschillende genres te kunnen waarderen als je ervoor openstaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan niet van alle soorten muziek houden.
niet als je echt van muziek houdt tenminste, dan is er wel iets wat je voorkeur heeft.
En je voorkeur moet altijd hetzelfde zijn, ongeacht stemming of situatie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan niet van alle soorten muziek houden.
niet als je echt van muziek houdt tenminste, dan is er wel iets wat je voorkeur heeft.
Zeg dan eens waar ik off-topic ging.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, omdat je nog steeds niet begrijpt waar het topic over gaat.
Het gaat niet over het soort stijl dat bij een bepaald niveau hoort.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zeg dan eens waar ik off-topic ging.
Het is gewoon een feit dat zowel het gros van de dommeriken als het gros van de slimmeriken een beperkt aantal genres/stijlen luistert.
Want jij luistert naar Bach?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Verwerp dat denkbeeld maar hoor![]()
Intellecuelen zullen nooit* naar hardcore luisteren, dommerikken zullen nooit naar Bach luisteren.
* ik ben de uitzondering
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:35 schreef leppeh het volgende:
Mijn IQ ligt dan ook ver boven 150.
dat maakt niet uit. je kan prima een keer zin hebben om jazz te luisteren terwijl je over t algemeen vaak pop luistert bijv.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
En je voorkeur moet altijd hetzelfde zijn, ongeacht stemming of situatie?
En als die mensen dan naar jazz, blues, world music, beetje electronica, goede pop, rock, klassiek, metal, singer-songwriter, soundtracks, minimal, new age, synthesizer, rap, hip-hop, alternative (en nog meer, ik ben zeer zeker dingen vergeten) luisteren en meer dan 2500 cd's hebben, geven ze dan nog steeds weinig om muziek?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Nee die geven weinig om geldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
En als die mensen dan naar jazz, blues, world music, beetje electronica, goede pop, rock, klassiek, metal, singer-songwriter, soundtracks, minimal, new age, synthesizer, rap, hip-hop, alternative (en nog meer, ik ben zeer zeker dingen vergeten) luisteren en meer dan 2500 cd's hebben, geven ze dan nog steeds weinig om muziek?
dan ben je gewoon een verzamelaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
En als die mensen dan naar jazz, blues, world music, beetje electronica, goede pop, rock, klassiek, metal, singer-songwriter, soundtracks, minimal, new age, synthesizer, rap, hip-hop, alternative (en nog meer, ik ben zeer zeker dingen vergeten) luisteren en meer dan 2500 cd's hebben, geven ze dan nog steeds weinig om muziek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |