SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ik hoef niks meer te zien, ik geloof het nu wel. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Batman launch20 minute special
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/54200
Heb het filmpje ook in 4x klikken doorgekliktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoef niks meer te zien, ik geloof het nu wel. Laat maar komen.
Dat is cool! Sowieso is de combat batsuit unlockable zag ik na het uitspelen. Sommige bedrijven melden dat je dit bij pre-orders krijgt, maar het zit gewoon in het spel.quote:
Zonde,.... !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Tokus het volgende:
ja, maar daar krijg je dan een code dat je 'm gelijk kan unlocken
Bart Smit houdt zich er opeens wel aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Iemand de game al gespot? Vaak wordt er al verstuurd en geleverd op woens- en of donderdagen! Kan me niet voorstellen dat er een streng embargo aan hangt voor de 28e.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef StefanoSanders het volgende:
Bij ons in de winkel is dat ding al twee dagen uitverkocht
Enjoy your plastic toy.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef CecilBDemented het volgende:
bartsmit heeft net anders mijn CE verstuurd
Mijn shitlist of the day:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:22 schreef Nebo het volgende:
Dadelijk even vlug langs de huisarts en dan door naar de stad om Batman te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |