Lijkt me stug dat die niet in de winkel komt. Titel heeft nou niet echt de hype van een Halo, AC2 of MW2 opgebouwd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef LockonStratos het volgende:
Besteld er nog iemand de CE? Is die nog ergens verkrijgbaar? Of zal ik gokken dat ie gewoon in de winkel komt? :p
Ik vind hem wat duur voor wat je krijgt,... ik ga voor de normale!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef LockonStratos het volgende:
Besteld er nog iemand de CE? Is die nog ergens verkrijgbaar? Of zal ik gokken dat ie gewoon in de winkel komt? :p
Maar misschien daarom juist? Bij game speciaalzaken oid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:40 schreef DooD het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die niet in de winkel komt. Titel heeft nou niet echt de hype van een Halo, AC2 of MW2 opgebouwd.
Hij komt de 25e pas hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Krijg door de demo wel zin in deze game zeg! Iemand hem al in de winkels zien liggen??
Maar geen week eerder, denk na. De release is overal gelijk. Dus imports vind je ook niet eerder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dacht de 28e? Maar vaak hebben winkels hem al eerder binnen, dus vandaar mijn vraag
Nouja, het was maar een vraag hoorquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Maar geen week eerder, denk na. De release is overal gelijk. Dus imports vind je ook niet eerder.
28 is de streetdate, meestal hebben winkeliers m dinsdag of woensdag binnen.
I know, papa (moi) was een beetje frusti.... excuses.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nouja, het was maar een vraag hoor
Je werkt toch niet bij gamemania he?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:13 schreef StefanoSanders het volgende:
Straks even checken of die al binnen is.
Zo ja maar even spelen op het werk vandaag he.
30 voor de LE. Dream on dude.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht op 15 Euro ofzo,... of 30 voor de Limited Edition!
Je verkiest dat boven een speelbaar character?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen in de challenge rooms. En dit komt na een tijdje toch wel als DLC naar de 360. Ik hou het bij de 360. Achievement FTW!
Heb meerdere LE's van rond de 30-40 Euro hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
30 voor de LE. Dream on dude.....Zelfs over een half jaar....
Ik ook. Het gamed fijner op de 360,... is persoonlijk uiteraard, maar vind achievements veel beter uitgewerkt. Tevens vond ik de 360 versie zoals altijd net wat scherper en mooier dan de PS3quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:28 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Je verkiest dat boven een speelbaar character?Terwijl er ook gewoon Trophies inziiten?
Dat komt natuurlijk ook omdat de meeste LE's helemaal niet zo limited zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Heb meerdere LE's van rond de 30-40 Euro hoorKwestie van wachten.
Precies,... gewoon geld verdienen! Soms koop ik meteen (AC2), maar ik wacht ook wel eens!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook omdat de meeste LE's helemaal niet zo limited zijn.
Hier wat pics van iemand die hem ook al heeft:quote:- The game itself and bonus disc don't have their' own box... They comes in a folded grettings card type holder that holds the 2 discs.
- The Batarang is...plastic...yes... PLASTIC.
- The "Arkham Inmate Guide" is in cheap pleather material and the images and pictures look like they were pulled from google. The info is sparse and the pics are small.
Best part of this? The case everything comes in is pretty cool. But, who gives a f***
The other stuff I can understand, but the Batarang being PLASTIC??? Now some will say "duh, it's to avoid lawsuits etc. etc." BUT originally it was metal and just going to come in the box. Adding a stand and making it permanent to it alleviates any concerns.
Sure people would still try to throw it, but who's to say they won't throw the plastic one? F***
This is really depressing. All this hype I have for the game kinda just went out the window. Why put together such a crappy package - and charge $40 extra no less - for what is sure to be the greatest Batman game ever?
Vind het ook een matige CE of LE. Wat moet je met zo'n batarangquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:55 schreef Ash het volgende:
Iemand die niet zo happy is met z'n CE:
[..]
Hier wat pics van iemand die hem ook al heeft:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=93466
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ik hoef niks meer te zien, ik geloof het nu wel. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Batman launch20 minute special
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/54200
Heb het filmpje ook in 4x klikken doorgekliktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoef niks meer te zien, ik geloof het nu wel. Laat maar komen.
Dat is cool! Sowieso is de combat batsuit unlockable zag ik na het uitspelen. Sommige bedrijven melden dat je dit bij pre-orders krijgt, maar het zit gewoon in het spel.quote:
Zonde,.... !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Tokus het volgende:
ja, maar daar krijg je dan een code dat je 'm gelijk kan unlocken
Bart Smit houdt zich er opeens wel aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Iemand de game al gespot? Vaak wordt er al verstuurd en geleverd op woens- en of donderdagen! Kan me niet voorstellen dat er een streng embargo aan hangt voor de 28e.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef StefanoSanders het volgende:
Bij ons in de winkel is dat ding al twee dagen uitverkocht
Enjoy your plastic toy.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef CecilBDemented het volgende:
bartsmit heeft net anders mijn CE verstuurd
Mijn shitlist of the day:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:22 schreef Nebo het volgende:
Dadelijk even vlug langs de huisarts en dan door naar de stad om Batman te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |