TERING!quote:
Vond het wel een leuk grapje over het feit dat ze zoveel video's uitbrengen over het spel.quote:
Ja,... teveel. Het grapje begrijp ik nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk grapje over het feit dat ze zoveel video's uitbrengen over het spel.
Alleen in de challenge rooms. En dit komt na een tijdje toch wel als DLC naar de 360. Ik hou het bij de 360. Achievement FTW!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Die PS3 exclusive play as the joker shit vind ik wel cool. Jammer dat de 360 dat niet krijgt!
Ja groot gelijk,.... ik zou ook voor Xbox 360 gaan. Joker of niet,....quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen in de challenge rooms. En dit komt na een tijdje toch wel als DLC naar de 360. Ik hou het bij de 360. Achievement FTW!
Je hebt in het Engels een uitdrukking "why buy the cow when you can get the milk for free". Zij hebben het verbastert naar "bat-milk".quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... teveel. Het grapje begrijp ik niet
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt in het Engels een uitdrukking "why buy the cow when you can get the milk for free". Zij hebben het verbastert naar "bat-milk".
In smalle gangen vind ik Betmen teveel in het midden lopen,... !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:53 schreef GilaMonyet het volgende:
De demo is leuk.. maar ben ik de enige die die cape hinderlijk vond?
Ik dacht dat de jas van Max payne irritant was maar dit is nog een trap erger
Ik erger me kapot aan de kartels. Kutspel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In smalle gangen vind ik Betmen teveel in het midden lopen,... !
Nu is het wel genoeg geweest hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:43 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer Batman review
However, most of the gameplay concerns are minor when taken in the context of how much Arkham Asylum gets so gloriously right. Rarely does a game do a character justice in such a satisfying way. Arkham Asylum finds room for every major aspect of Batman's enduring appeal, and it does so in a game compelling enough to work even without its masked star. Fans of the caped crusader really shouldn't hesitate - this isn't just the best grown-up Batman game, it's the best superhero game, bar none.
9/10
http://www.eurogamer.net/articles/batman-arkham-asylum-review
[ afbeelding ]
Bestel 'm maar niet bij Gamehubs, jij moet deze zsm spelen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef Chocobo het volgende:
IGN
Behold the greatest comic book game of all time. 9.3
http://xbox360.ign.com/articles/101/1016701p1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |