Even OP quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef enchufa het volgende:
Ja, dat ben ik dus. Heel dom meisje is het. Gebruikt woorden als 'Gerolen' 'en toen zeit tie' Ze zat laatst achter de pc, en toen zei iemand, '...en dan doe je haakje sluiten', 'Wat is dat?' vroeg ze![]()
Ze was van de week naar de film geweest, en daar was ze over aan het vertellen. Geen touw aan vast te knopen wat ze vertelde. Wel heel enthousiast!
Ze is wel het liefste en leukste meisje van de hele wereld en ze ruikt lekker en ze is knuffelig![]()
Maar wel een beetje dom![]()
Klacht: domme vriendin
Subklacht: de liefde
Antiklacht: leuke vriendin
quote:
Uiteraard... en soms lopen we door de stad, kom we gaan pizza eten. Ik trakteer!quote:
Ja, om de domme mensen die dit topique lezen het gevoel te geven dat zij slim zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoop dat die fout in je TT expres is...
Ja, maar is het ook een lekker ding?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:11 schreef enchufa het volgende:
[..]
Uiteraard... en soms lopen we door de stad, kom we gaan pizza eten. Ik trakteer!
Er mankeert niets aan haar sociale vaardigheden. Haar persoonlijkheid verovert je!
surequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ja, om de domme mensen die dit topique lezen het gevoel te geven dat zij slim zijn
Echt wel, klein, slank, donker haar, donkere ogen. Veel aanspraak bij het stappen. Geeft haar nummer gemakkelijk wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar is het ook een lekker ding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |