Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld.quote:
hihihi, via video.google doet ie het welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld.
En waarom denk ik dan aan dit nummer, terwijl ik weet dat het een heel ander is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
Crap, waarom kan ik buju banton met One to one niet vinden op youtube
Je hebt lef gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:22 schreef MNR het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik gisteren z'n nummer durfde te vragen
En dat ik met m gesmst heb![]()
Nog 8 minuutjes
Heyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:43 schreef Kluts het volgende:
Zo. Plannen gewijzigd.
Zometeen lekker een stuk met de hond lopen en dan lekker n terrasje pakken en een kadootje kopen nog.
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey
Zo slecht waren jouw eerdere weekendplannen toch ook niet?
Ah, vandaar. Nou ja, wandelen, terrasje en cadeautje kopen is met dit weer eigenlijk lekkerder, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.
Daarom!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Nou ja, wandelen, terrasje en cadeautje kopen is met dit weer eigenlijk lekkerder, toch?
Waar blijft die Caipirinha?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.
De zomer duurt nog erg lang.quote:
Het waait teveel voor het strand, daarom achtertuinquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:53 schreef dawg het volgende:
Dichter bij het strand kom ik vandaag niet gok ik zo.
Mijn kater van gister is zo goed als weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker naar buiten met mijn paard en daarna de kroeg in.
Vind ik een prima plan. Heb je 't nog laat gemaakt, gister?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn kater van gister is zo goed als weg.
Tijd om opnieuw te beginnen.
Ik heb geen achtertuin.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het waait teveel voor het strand, daarom achtertuin
Dat is waar, maar het is nu uitstekend weer voor eentjequote:
Ja.. en ik vind het heel moeilijk om te doen, maar ik heb het toch maar gedaanquote:
Tuurlijk doet ie dat! Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. en ik vind het heel moeilijk om te doen, maar ik heb het toch maar gedaan
En nu ik dit weer heb gedaan, durf ik de volgende keer ook weer makkelijker over de drempel heen te stappen.
En nu maar hopen dat ie vandaag weer iets leuks naar me smst
Goeiemorgen
Jij welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker naar buiten met mijn paard en daarna de kroeg in.
Was 3 uur thuis.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik een prima plan. Heb je 't nog laat gemaakt, gister?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij welIk kan hier de bak niet eens in omdat het één grote modderzooi is
Ik ben al helemaal lekgestokenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat stom. Maar dan zijn er zeker wel weinig muggen?
Haha, idd zeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is nu uitstekend weer voor eentje
Straks eentje makenIk zit nu al heerlijk in de zon
Wanneer wou je dat spul hebben?
Je gaat toch nooit winnen dus je mag het best hebben
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was 3 uur thuis.
Nog iets stoms, ik kwam thuis, wilde een jointje draaien maar bedacht gelukkig dat ik eigenlijk gewoon moest gaan slapen. Wil de tv uitdoen, afstandsbediening kwijt, was tussen de bank gevallen. Dus ik wurm mn arm tussen de bank, wil de ab pakken, arm vast tussen de bank met mijn zatte kop.Kreeg 'm er met wat gedoe wel uit, maar dat moet er heel slapstick dronken uitgezien hebben.
Ja super hoor, leuke paardjes enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, nog stommer! Hoe bevalt het verder?
Wat voor schoenen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Feitosa het volgende:
Goedemorgen.
Gezellige avond gehad gisteren. Werd de hele tijd aangespoord om dichterbij de vrouwen te gaan staan door een kennis, grappig gewoon.![]()
Zometeen ff shoppen voor nieuwe schoenen en dan lekker eten bij een zekere dame.
Ja, maar zoals gewoonlijk heb ik weer mazzel met de planning: m'n nichtje belde dat t iets later werdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk doet ie dat! Komt helemaal goed
Moet jij eigenlijk niet al lang weg zijn?
Veeeeeel plezier! En hier gaat de pc uit nu![]()
Heb mooie Lacoste schoenen gezien. Heb al 1 paar en die bevallen me wel.quote:
Is goed. Zal mijn best doen niet te bruin te zijn danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, idd zeg.
Ik zal binnenkort eens kijken wanneer ik tijd heb en sort of in de buurt ben.
Dan drinken we er eentje.
Heel graag. Maar wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja super hoor, leuke paardjes enzoSuper tof
Kom je ook? P
Hehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef dawg het volgende:
Rood trekt aandacht van mensen, onbewust, dus ik zou voor rood gaan Feitosa.
Lichtblauw.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:13 schreef Feitosa het volgende:
Wat voor kleuren passen bij een zandjkleurige ( kaki? ) broek, wil namelijk een zomers shirtje o.i.d. erbij kopen.
Toch niet die sneakers met klittenband?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb mooie Lacoste schoenen gezien. Heb al 1 paar en die bevallen me wel.
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:15 schreef Kluts het volgende:
En aangezien ik hier een hondje voor mijn neus heb zitten die me aankijkt alsof ie wil zeggen dat ie heeeeel graag naar buiten wil, ga ik de hond ff uitlaten.
Tot later!
Ik ben dus een echte man vandaar deze vraag: kaki is toch woestijnzandkleurig he?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Eigenlijk zijn heel veel kleuren leuk voor een kaki broek. Donkergroen, donkerblauw, zwart ook. Ik zou een kleur kiezen die goed uitkomt bij je ogen
Nee, dit is meer een mix van sneaker en nette schoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Toch niet die sneakers met klittenband?
Klikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben dus een echte man vandaar deze vraag: kaki is toch woestijnzandkleurig he?
Gelukkig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een mix van sneaker en nette schoen.
Rood.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
http://photography.nation(...)-grass-404221-sw.jpg
Zo,n kleur is het meer.
Dan zou ik niet voor zwart gaan. Zeker niet qua schoenen. Gewoon wit of donkerbruin. En inderdaad lichtblauw. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe jij er verder uitziet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
http://photography.nation(...)-grass-404221-sw.jpg
Zo,n kleur is het meer.
quote:
You have worded my exact thoughts.quote:
Kloptquote:
Sorry, ik zit niet in Tsjechie.quote:
Nee, FF stond nog openquote:
quote:
Het is alleen jammer dat hij daarmee ook de vriendschap met mijn zus beëindigt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Maar goed, ik heb toch geen reet aan zo'n vriend en mijn zus net zo min.quote:
Heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar als ik het goed begrepen heb gaat het over een vriend die een evil bitch als vriendin heeft die tussen jullie instaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat hij daarmee ook de vriendschap met mijn zus beëindigt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Maar goed, ik heb toch geen reet aan zo'n vriend en mijn zus net zo min.
Ik ben ook hard op weg. Mijn nagels zijn net hersteld en ik bijt ook niet meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gestopt met nagelbijten en nu heb ik keilange nagels.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:52 schreef Kluts het volgende:
Heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar als ik het goed begrepen heb gaat het over een vriend die een evil bitch als vriendin heeft die tussen jullie instaat?
Doet ie toch echt zelf, als hij rationeel na zou kunnen denken kun je mij niet wijsmaken dat hij niet begrijpt wat voor invloed zij op hem heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat hij daarmee ook de vriendschap met mijn zus beëindigt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Maar goed, ik heb toch geen reet aan zo'n vriend en mijn zus net zo min.
Irritante situaties. Je lult tegen een muur tot ie het zelf inziet. Rot voor je.quote:
Zakkenwasser, lekker vergeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh, for those who are interested? De vriendschap lijkt nu officieel ten einde. Meneer is na ons gesprek van donderdag weer eens van gedachten veranderd, of het wel zo goed was. Waarschijnlijk weer eens nadat hij met zijn () vriendin overleg heeft gehad
Hehe, zal tijd wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
En ga je "kei" gebruiken? Je woont toch niet in het zuiden des lands?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
Ja hij doet het zelf inderdaad.. Hij wil nu ook dat alle contact via haar looptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:54 schreef dawg het volgende:
Doet ie toch echt zelf, als hij rationeel na zou kunnen denken kun je mij niet wijsmaken dat hij niet begrijpt wat voor invloed zij op hem heeft.
Zonde is het wel van zo'n jongen, als je zo verneukt wordt door je vriendin zodat je geen eigen leven meer mag hebben.
Dat komt wel, als het kapot gaat. En dat gaat het, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:54 schreef Kluts het volgende:
Irritante situaties. Je lult tegen een muur tot ie het zelf inziet. Rot voor je.
Nu de zon weer in!
Ik heb zin om die vriendin eens flink de waarheid te vertellen over wat hij allemaal verzwijgt, maar lijkt me beter van nietquote:
Damn, she must be good.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hij doet het zelf inderdaad.. Hij wil nu ook dat alle contact via haar loopt
Ik heb zin om die vriendin eens flink de waarheid te vertellen over wat hij allemaal verzwijgt, maar lijkt me beter van niet
Hou de eer aan jezelf en wees de meest volwassenequote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hij doet het zelf inderdaad.. Hij wil nu ook dat alle contact via haar loopt
[..]
Dat komt wel, als het kapot gaat. En dat gaat het, dat kan niet anders.![]()
Have fun!
[..]
Ik heb zin om die vriendin eens flink de waarheid te vertellen over wat hij allemaal verzwijgt, maar lijkt me beter van niet
Dat zij mij toch niet gelooft en er nóg meer kapot gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:03 schreef dawg het volgende:
Damn, she must be good.
En wat let je precies?
Doe ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
Hou de eer aan jezelf en wees de meest volwassene
Braaf Noukje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zij mij toch niet gelooft en er nóg meer kapot gaat
[..]
Doe ik
leuk!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:10 schreef Feitosa het volgende:
http://www.sneakershop.nl(...)%20BLACK%20WHITE.jpg
Deze schoenen zijn het geworden.
ik denk dat i kde voorgeschiedenis niet ken. what's up?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
* El_Chica_Del_Fuego meldt zich weer
en voelt zich weer ongeveer hetzelfde als 2 weken geleden...
Gisteravond een 'laatste date' gehad, en nu is het (pas) écht uit...
Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
* El_Chica_Del_Fuego meldt zich weer
en voelt zich weer ongeveer hetzelfde als 2 weken geleden...
Gisteravond een 'laatste date' gehad, en nu is het (pas) écht uit...
Inmiddels weer wel, was even bezig in huis, meer gedaan dan ik verwacht hadquote:
Ik zal je alvast een zoektocht besparen, dat is in iedere stad zo..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef kingmob het volgende:
Zo, na weer ff door de stad te zijn gebanjerd is de conclusie toch definitief dat er in Rotterdam niets fatsoenlijks is te krijgen voor een man
Is het zo lastig om gewoon 10 winkels te maken met een verschillend assortiment
Ga shoppen in Dusseldorf. Daar is het echt superrelaxed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef kingmob het volgende:
Zo, na weer ff door de stad te zijn gebanjerd is de conclusie toch definitief dat er in Rotterdam niets fatsoenlijks is te krijgen voor een man
Al eens gedaan, alleen met handschoenen teruggekomenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga shoppen in Dusseldorf. Daar is het echt superrelaxed.
In het buitenland kan het vaak wel vreemd genoeg...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zal je alvast een zoektocht besparen, dat is in iedere stad zo..
Neequote:
ik ben er ook weer ff... moet ff met en vriendin aan de telefoon hangen!quote:
Ik ben al klaar met schoonmaken enzquote:
Op je foto heb je een donker t-shirt met wit randje en lichte spijkerbroek. Zo lastig zal het niet zijn om iets naar je smaak te vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef kingmob het volgende:
Allemaal kut jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
U2, In the name of love, maar alweer andere cd nu.
Ashes Divide.
ah zo... ok i ksnap weer...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
U2, In the name of love, maar alweer andere cd nu.
Ashes Divide.
Ik hou wel van 'a beautiful day' en dat nummer dat bij Friends wordt gedraaid, maar dan houdt t ook wel op.quote:
is dat liedje van friends van U2 dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou wel van 'a beautiful day' en dat nummer dat bij Friends wordt gedraaid, maar dan houdt t ook wel op.
Met slechte mensen gaat het altijd goed zeggen ze he. Gaat goed dus, eindelijk weer eens een fatsoenlijke training gehad en gister een kickboxzak gehaald, dus ben in mn nopjes.
Hoest met jou? Waar waren jullie geweest op t Leidse?
Jawel lulhannes. Je weet niet eens welke ik bedoel. Dat het uit tussen rachel en Ross is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeikerd. En dat nummer van Friends is geen U2.
uhh? oh ik dacht al, bne ik nou dom gewordenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel lulhannes. Je weet niet eens welke ik bedoel. Dat het uit tussen rachel en Ross is.
Uiteraard niet het beginlied, dat leek me wel duidelijk
Zeg dat dan. Sukkeltje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel lulhannes. Je weet niet eens welke ik bedoel. Dat het uit tussen rachel en Ross is.
Uiteraard niet het beginlied, dat leek me wel duidelijk
Hehe ok, ik drink geen bier en kom niet vaak op t leidse, dus weet t ook ff nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat liedje van friends van U2 dan?die vind ik idd wel tof ja!
op het leidsche, ehhh, hoe heette die nou? ik weet het niet meer. vlak bij boom chicago iig. een beetje een lange naam had die kroeg. en het bier was 2,70
Ik dacht dat jij een Friends van was... Homootje...quote:
Het is leuk, maar ik ken ze niet allemaal van buiten hoor. Sletje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Friends van was... Homootje...En dan ook nog U2 fan, dus 1+1=3
Maar ik heb je dus overschat.![]()
Zoek hm wel ff op.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is leuk, maar ik ken ze niet allemaal van buiten hoor. Sletje.
Zoek maar eens even op ja.
Poesje!quote:
Oh ja, erg goed nummer. Ik heb er wat andere associaties mee, trouwens. Met dank aan een ex van me.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
With or without you uiteraard.
Kriebels krijg ik daarvan.
Tweede deel is op komst, maar moet ik eerst wat meer tijd hebben. En wat meer meegemaakt.quote:
neeh geen kriebels hoor....maar ik kan hem verdragen. wel vrij saai a la U2quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die zocht ik ook, haha. Tof nummerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
Jij hebt wat meegemaakt terwijl het nummer werd gedraaid of de tekst doet je eraan denken. Wat betreft het laatste heeft iedereen denk ik wel. Dat is het mooie van het nummer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, erg goed nummer. Ik heb er wat andere associaties mee, trouwens. Met dank aan een ex van me.
Dat is het mooie van muziek, van elk nummer dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:53 schreef JoeyT het volgende:
Jij hebt wat meegemaakt terwijl het nummer werd gedraaid of de tekst doet je eraan denken. Wat betreft het laatste heeft iedereen denk ik wel. Dat is het mooie van het nummer.
Dan heb je gewoon niet genoeg exenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neeh geen kriebels hoor....maar ik kan hem verdragen. wel vrij saai a la U2
2 weken geleden kwam ik voor t eerst, toen was het net uit. Dat was over de mail en telefoon gegaan. Maar het was geen 'over en uit en nooit geen contact meer' en we zijn blijven mailen en bellen. En toen is er een afspraak ontstaan (op mijn initiatief, maar goed) om nog wel een keer af te spreken op korte termijn... Zeg maar, onuitgesproken, om echt afscheid te kunnen nemen... en ik had mezelf dus ook toegestaan om er voor gisteren nog geen afstand van te nemen (en hij volgens mij ook). En toen was het, volledig naar verwachting, heel pijnlijk gister. Nu is het dus (pas) echt uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ik de voorgeschiedenis niet ken. what's up?
Dat is niet helemaal waar. Er zijn niet voor niets klassiekers. Rammstein, Slipknot en al die tyfus muziek doet me echt niets. Behalve dat t gewoon irritant is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek, van elk nummer dus
Lekker gevoel is dat ja! Op naar de volgende.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
2 weken geleden kwam ik voor t eerst, toen was het net uit. Dat was over de mail en telefoon gegaan. Maar het was geen 'over en uit en nooit geen contact meer' en we zijn blijven mailen en bellen. En toen is er een afspraak ontstaan (op mijn initiatief, maar goed) om nog wel een keer af te spreken op korte termijn... Zeg maar, onuitgesproken, om echt afscheid te kunnen nemen... en ik had mezelf dus ook toegestaan om er voor gisteren nog geen afstand van te nemen (en hij volgens mij ook). En toen was het, volledig naar verwachting, heel pijnlijk gister. Nu is het dus (pas) echt uit.
Niet elk nummer is voor iedereen een herinnering, maar Rammstein kan voor iemand best een mooie herinnering hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef JoeyT het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Er zijn niet voor niets klassiekers. Rammstein, Slipknot en al die tyfus muziek doet me echt niets. Behalve dat t gewoon irritant is.
Ik doe vanavond in elk geval geen huishouden... Straks naar het theater en daarna waarschijnlijk uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond?
En ik heb een hekel aan huishouden doen.
hmmm dat klinkt kut!!! sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
2 weken geleden kwam ik voor t eerst, toen was het net uit. Dat was over de mail en telefoon gegaan. Maar het was geen 'over en uit en nooit geen contact meer' en we zijn blijven mailen en bellen. En toen is er een afspraak ontstaan (op mijn initiatief, maar goed) om nog wel een keer af te spreken op korte termijn... Zeg maar, onuitgesproken, om echt afscheid te kunnen nemen... en ik had mezelf dus ook toegestaan om er voor gisteren nog geen afstand van te nemen (en hij volgens mij ook). En toen was het, volledig naar verwachting, heel pijnlijk gister. Nu is het dus (pas) echt uit.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet elk nummer is voor iedereen een herinnering, maar Rammstein kan voor iemand best een mooie herinnering hebben.
ik weet niet of ik daar moest huilen, vond het denk i kwel zielig want ik was altijd nogal voor R&Rquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet genoeg exenen sowieso moest ik huilen bij dit stukje Friends
Nou op dit moment voelt het dus niet echt zoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat ja! Op naar de volgende.
Dan heb je mijn post gewoon verkeerd gelezen. Ik heb het over een nummer dat vrijwel iedereen raakt. De klassiekers dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet elk nummer is voor iedereen een herinnering, maar Rammstein kan voor iemand best een mooie herinnering hebben.
Ik vanavond ook niet, het stinkt hier nu al naar schoonmaakmiddel. Had ik mijn werkster maar niet opgezegd. Al zeverde ze echt teveel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik doe vanavond in elk geval geen huishouden... Straks naar het theater en daarna waarschijnlijk uit.
Patrick Bruelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post gewoon verkeerd gelezen. Ik heb het over een nummer dat vrijwel iedereen raakt. De klassiekers dus.
Ik ben bv gek op Patrick Bruel, maar menig persoon zal het niets doen.
Dan heb ik je post inderdaad verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
Dan heb je mijn post gewoon verkeerd gelezen. Ik heb het over een nummer dat vrijwel iedereen raakt. De klassiekers dus.
Ik ben bv gek op Patrick Bruel, maar menig persoon zal het niets doen.
Nee helaas, dat is me iets te ver. Zou ik wel eens willen proberen hoor, staat zeker op mijn lijstje want 't schijnt daar erg leuk te zijn... maar vanavond even vertrouwd in Utrecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vanavond ook niet, het stinkt hier nu al naar schoonmaakmiddel. Had ik mijn werkster maar niet opgezegd. Al zeverde ze echt teveel.
Uit in Eindhoven?
Ja het is idd kut. Doe zoals ik, neuk een ander. Zelfde effect als veel alcohol alleen is de werking iets langerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou op dit moment voelt het dus niet echt zo![]()
Maar het voelt wel beter dan wanneer we een beetje lauw waren blijven mailen, en een beetje waterig contact hadden gehouden 'n tijdje dat het langzaam uitdooft en dat het dan heel awkward is als je elkaar weer ziet...
Leuker als Utrecht in elk geval.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee helaas, dat is me iets te ver. Zou ik wel eens willen proberen hoor, staat zeker op mijn lijstje want 't schijnt daar erg leuk te zijn... maar vanavond even vertrouwd in Utrecht.
Casser la voix heb ik zoveeel mooie herinneringen aanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Patrick Bruel![]()
hoorde ik laatst op tv in het hotel in portugal... nostalgie!!!
That's so true...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
(...)
Nee het is echt een ontzettend kut gevoel. Maar je leeft dan wel.
(...)
Weinig leuke mannen in Brabant, veel leuke vrouwen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee helaas, dat is me iets te ver. Zou ik wel eens willen proberen hoor, staat zeker op mijn lijstje want 't schijnt daar erg leuk te zijn... maar vanavond even vertrouwd in Utrecht.
Het zal idd p.p. verschillen, maar ik denk dat ik het zeker wel gezellig zou kunnen vinden in Eindhoven. Maar leuker dan Utrecht, dat zou ik niet te hard roepenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Leuker als Utrecht in elk geval.
Al is erg leuk misschien lichtelijk overdreven, ligt een beetje aan wat je ding is.
Why not? Is er ergens gepubliceerd dat ik het niet leuk kan hebben met vrouwen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weinig leuke mannen in Brabant, veel leuke vrouwen.
Niet ideaal voor jou dus...
Zet meteen Guusmeeuwis-Brabant op. Hier krijg op 1 of andere manier ook altijd tranen in mn ogen van. Jezus wat ben ik een nichtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weinig leuke mannen in Brabant, veel leuke vrouwen.
Niet ideaal voor jou dus...
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Leuker als dan Utrecht in elk geval.
Al is erg leuk misschien lichtelijk overdreven, ligt een beetje aan wat je ding is.
Ik ben zo kortzichtig om er vanuit te gaan dat je niet op vrouwen valt. Met leuk bedoel ik dus uiterlijk. De mannen in Brabant zijn qua karakter super tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Why not? Is er ergens gepubliceerd dat ik het niet leuk kan hebben met vrouwen?
ja die was ook op de tv toenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Casser la voix heb ik zoveeel mooie herinneringen aan![]()
Maar dit vind ikk de mooiste:
Ik word alleen zo melancholisch door Patrick
Heel tof ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die was ook op de tv toenzo tof!!!
Uit de mijne wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het zal idd p.p. verschillen, maar ik denk dat ik het zeker wel gezellig zou kunnen vinden in Eindhoven. Maar leuker dan Utrecht, dat zou ik niet te hard roepenUit mijn mond zal je dat i.e.g. niet horen.
Bwabants dialect.quote:
Ik ben altijd een persoon die te zoetsappig voor woorden is. Maar ik heb ook mn harde kant. Erg fijne combi kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
ja Joey, nicht!!![]()
wat heb je vandaag?
maar dan toch nog joey praat over rondneuken... dus niet zozeer nicht, vooral tegenstrijdig misschien???
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zet meteen Guusmeeuwis-Brabant op. Hier krijg op 1 of andere manier ook altijd tranen in mn ogen van. Jezus wat ben ik een nicht
Als je het alleen over uiterlijk en 'vallen op' hebt, tja... Bij mij gaat 'het leuk kunnen hebben met' wel verder dan datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zo kortzichtig om er vanuit te gaan dat je niet op vrouwen valt. Met leuk bedoel ik dus uiterlijk. De mannen in Brabant zijn qua karakter super tof. Of te wel Kei Gaaf
Ik ook niet. Ben een echte Amsterdammer. Ik heb het ook met Amsterdamse liedjes. Maar ik hou ook erg veel van Brabant. Heel veel herinneringen aan heel veel vrouwen. Stuk voor stuk lief en mooi. Maar ook de mannen zijn tof. In mn eentje uitgaan, paar gasten tegenkomen en lekker samen bier zuipen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
Ik ben misschien nog wel erger, ik heb dat soms ook, maar ik kom helemaal niet uit Brabant.
Ja met leuk bedoel ik puur uiterlijk. Maar ik heb wel flirts nodig als ik uitga. Anders ga ik zoials vanaaf liever pokeren met de mannenquote:[..]
Als je het alleen over uiterlijk en 'vallen op' hebt, tja... Bij mij gaat 'het leuk kunnen hebben met' wel verder dan datIk heb niks gezegd over waar ik op val; maar je hoeft het toch niet alleen maar leuk te hebben in de trant van 1 op 1 flirten en zulks?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
Ik ben misschien nog wel erger, ik heb dat soms ook, maar ik kom helemaal niet uit Brabant.
Joe wel.quote:maar je hoeft het toch niet alleen maar leuk te hebben in de trant van 1 op 1 flirten en zulks?
*mompelt iets over 2 hersenhelften*quote:
Is goed... Komt tijd komt verder kijken...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
@Joey: nee nog niet achter dat ik verder moet kijken. zodra ik daarachter ben meld ik me ok?
ik moet nu weer naar buiten...wta een straf
(heerlijk dit weer, wordt murmeli gelukkig van)
Ja, maak gewoon nog een topic. 6 pagina's vermaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Deze vind ik nog emotioneler...
Ik ben gewoon heel erg bang om niet meer jong te zijn.
Niet meer flirten, niet meer spontaan sexen... Topic waardig....
Ik vind het zeker een mooi onderwerp. Even meer inspiratie hebben... Vond het al jammer dat de vorige vol was...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maak gewoon nog een topic. 6 pagina's vermaak.
Lijkt wel Bambi die op t ijs staatquote:
Hoi Jannukquote:
Waarom kan dat alleen als je jong bent dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Deze vind ik nog emotioneler...
Ik ben gewoon heel erg bang om niet meer jong te zijn.
Niet meer flirten, niet meer spontaan sexen... Topic waardig....
Hoi autoquote:
Mwah het ging, haha. En hoe was jouw dag?quote:
Goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah het ging, haha. En hoe was jouw dag?
Doeiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ben weer weg... k ga lekker naar improvisatie cabaret, even alle emoties er uit láchen, voor de verandering...
Fijne avond allemaal!
Ja, alleen jammer dat er niemand van mij leeftijd meeloopt.quote:
Ik bedoel dat een groot deel van de mannen/vrouwen nog op je valt. Neem aan dat wanneer ik 50 ben en flirt met een 19 jarige het toch niet gaat zoals het nu gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Waarom kan dat alleen als je jong bent dan?
Haha, ga jij mij ook al fiets noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Jannuk het volgende:
@ tijn: heb me vandaag nuttig gemaakt in het dierenasiel... en lekker in de zon gezeten daar. Jij nog wat leuks gedaan?
@ fiets :
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Jannuk het volgende:
@ tijn: heb me vandaag nuttig gemaakt in het dierenasiel... en lekker in de zon gezeten daar. Jij nog wat leuks gedaan?
@ fiets :
Wie noemt jou nog meer fiets dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ga jij mij ook al fiets noemen
Tof!
En nu ben je zeker helemaal kaal.quote:
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ga jij mij ook al fiets noemen
Tof!
Ik heb nog niet eens 25 km met de auto gereden vandaag. Wel sportief hoor!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)
Da ga ik dwars doen door haar gewoon auto te noemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoen
Lekker van de zon genoten??quote:
zegiklekkerniet & zbroxx ook weleensquote:
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoen
Wow! Ik haaát wandelen overigensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)
Poppetje toch! En nu?quote:
Jep met wat vertraging maar was tofquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens 25 km met de auto gereden vandaag. Wel sportief hoor!!
Happy Hardcore is leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep met wat vertraging maar was tofop het laatst nog wat foute happy hardcore maar te grappig
![]()
quote:
liggenquote:
Hoe komt dat?quote:
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
zegiklekkerniet & zbroxx ook weleens
[..]
Dat mag hoor
[..]
Wow! Ik haaát wandelen overigens
Hahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep met wat vertraging maar was tofop het laatst nog wat foute happy hardcore maar te grappig
![]()
[..]
ging wel lekker met 140 op de achterbank
Enorrrm liefquote:
Was wel ff lache jaquote:
Soms ben ik datquote:
Ik ben meer een fietserquote:
ik kan niet rustig fietsenquote:
ArTiC; je smste weet ik veel hoelang geleden dat je bent wezen fietsen. Daar moet je nu wel van bijgekomen zijn hoor!quote:
Fietsen is ook leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik dat
[..]
Ik ben meer een fietser
Da ga je toch even een half uurtje liggen net zoals gisterenquote:
Mja, dat gaat nog een beetje snel en dan heb je ook het idee dat je wat doetquote:
Dat is waar. Maar met wandelen heb ik dat idee. Misschien komt dat doordat ik vrij snel loop.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat gaat nog een beetje snel en dan heb je ook het idee dat je wat doet
al gedaan net, daarom ben ik denk ik ook moe...omdat ik heel ff geslapen hebquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Da ga je toch even een half uurtje liggen net zoals gisteren
Mja, dat kan best. Ik heb altijd het idee "pfff, ben ik hier nog maar?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar met wandelen heb ik dat idee. Misschien komt dat doordat ik vrij snel loop.
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:24 schreef halfbearad het volgende:
Ik ben moe. En dat komt omdat ik niet geslapen heb gisternacht.
EHL in Rotterdam was fun!
Oke, soms heb je dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
al gedaan net, daarom ben ik denk ik ook moe...omdat ik heel ff geslapen heb
Oh daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan best. Ik heb altijd het idee "pfff, ben ik hier nog maar?"
idd, lang stuk voor je en dan ben je na 5 minuten nog pas halverwegequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan best. Ik heb altijd het idee "pfff, ben ik hier nog maar?"
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, lang stuk voor je en dan ben je na 5 minuten nog pas halverwege
EHLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:24 schreef halfbearad het volgende:
Ik ben moe. En dat komt omdat ik niet geslapen heb gisternacht.
EHL in Rotterdam was fun!
met de auto nog meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaadEn bij fietsen schiet het tenminste op.
Er zijn ergere dingen. En met fietsen heb je dat ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, lang stuk voor je en dan ben je na 5 minuten nog pas halverwege
Met bal een stokkiequote:
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Bloemendaal versloeg Rotterdam. Was lekker spannend.
EHL = euro hockey league
Oké dan. En wie staan er nu in de finale?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Bloemendaal versloeg Rotterdam. Was lekker spannend.
EHL = euro hockey league
Hockey doe je met een stokkiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met bal een stokkie![]()
[..]
Weer wat geleerd
Is er ook hochey zonder stokkie dan?quote:
Ja, die wedstrijden eindigen altijd in 0-0quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er ook hochey zonder stokkie dan?
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, die wedstrijden eindigen altijd in 0-0
Hamburgquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan. En wie staan er nu in de finale?
Bloemendaal vs ...
quote:
fansquote:
Oké danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hamburg
Finale is morgen, maar ik ga lekker naar Zeeland.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, die wedstrijden eindigen altijd in 0-0
It's alivequote:
quote:
Hoi KFquote:
Laat me raden je bent skater?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:12 schreef KudFokker het volgende:
heb vandaag dingen gekocht in een skate shop :p
Een vet gruwelijk jackje van Dickies en een shirtje van Element
Hoe is het hier
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat me raden je bent skater?![]()
Rustig
bij Subliminal?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:12 schreef KudFokker het volgende:
heb vandaag dingen gekocht in een skate shop :p
Een vet gruwelijk jackje van Dickies en een shirtje van Element
Hoe is het hier
Okequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee totaal nietmaar dit shirt kan wel
Die dingen zijn vet groot, dus heb een S'je gehaald
Coolquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben naar Osdorp Posse!
Spreek jullie
omg...je gaat verkleed als skater naar de OP...sterktequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:29 schreef KudFokker het volgende:
Spreek jullie
Hij wil er bijhorenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg...je gaat verkleed als skater naar de OP...sterkte
OP was cool toen IK 21 was...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:29 schreef KudFokker het volgende:
Spreek jullie
hier al heel de dagquote:
quote:
Dat was vorig jaar toch?quote:
Hier ook gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef Sinceria het volgende:
Avond.![]()
Tjonge jonge, wat een gedoe zeg. Vandaag het huis leeg geruimd, ging niet al te soepel.
Hoiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef Sinceria het volgende:
Avond.![]()
Tjonge jonge, wat een gedoe zeg. Vandaag het huis leeg geruimd, ging niet al te soepel.
mwah 7 jaar...quote:
Ja. Nu uitkijken naar vakantie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar gelukkig is al dat gedoe nu achter de rug.
Wij hebben hier al bijna een week 35 graden gehadquote:
Hoi Tijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch?![]()
[..]
Hier ook gelukkig![]()
Hoi Pien
het zit erop iig *aai*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef Sinceria het volgende:
Avond.![]()
*Prrr.*quote:
Ja het inderdaad een mooi land.quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:14 schreef Sinceria het volgende:
Wel koppijn nu, ik ga slapen.
Trusten voor straks allemaal.
quote:
Wowquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mist dus, omdat alle regen nu verdampt
Wat was lekker?quote:
weer wakker?quote: