Doeiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ben weer weg... k ga lekker naar improvisatie cabaret, even alle emoties er uit láchen, voor de verandering...
Fijne avond allemaal!
Ja, alleen jammer dat er niemand van mij leeftijd meeloopt.quote:
Ik bedoel dat een groot deel van de mannen/vrouwen nog op je valt. Neem aan dat wanneer ik 50 ben en flirt met een 19 jarige het toch niet gaat zoals het nu gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Waarom kan dat alleen als je jong bent dan?
Haha, ga jij mij ook al fiets noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Jannuk het volgende:
@ tijn: heb me vandaag nuttig gemaakt in het dierenasiel... en lekker in de zon gezeten daar. Jij nog wat leuks gedaan?
@ fiets :
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Jannuk het volgende:
@ tijn: heb me vandaag nuttig gemaakt in het dierenasiel... en lekker in de zon gezeten daar. Jij nog wat leuks gedaan?
@ fiets :
Wie noemt jou nog meer fiets dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ga jij mij ook al fiets noemen
Tof!
En nu ben je zeker helemaal kaal.quote:
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ga jij mij ook al fiets noemen
Tof!
Ik heb nog niet eens 25 km met de auto gereden vandaag. Wel sportief hoor!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)
Da ga ik dwars doen door haar gewoon auto te noemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoen
Lekker van de zon genoten??quote:
zegiklekkerniet & zbroxx ook weleensquote:
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoen
Wow! Ik haaát wandelen overigensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)
Poppetje toch! En nu?quote:
Jep met wat vertraging maar was tofquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens 25 km met de auto gereden vandaag. Wel sportief hoor!!
Happy Hardcore is leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep met wat vertraging maar was tofop het laatst nog wat foute happy hardcore maar te grappig
![]()
quote:
liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |