Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld.quote:
hihihi, via video.google doet ie het welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld.
En waarom denk ik dan aan dit nummer, terwijl ik weet dat het een heel ander is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
Crap, waarom kan ik buju banton met One to one niet vinden op youtube
Je hebt lef gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:22 schreef MNR het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik gisteren z'n nummer durfde te vragen
En dat ik met m gesmst heb![]()
Nog 8 minuutjes
Heyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:43 schreef Kluts het volgende:
Zo. Plannen gewijzigd.
Zometeen lekker een stuk met de hond lopen en dan lekker n terrasje pakken en een kadootje kopen nog.
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey
Zo slecht waren jouw eerdere weekendplannen toch ook niet?
Ah, vandaar. Nou ja, wandelen, terrasje en cadeautje kopen is met dit weer eigenlijk lekkerder, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.
Daarom!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Nou ja, wandelen, terrasje en cadeautje kopen is met dit weer eigenlijk lekkerder, toch?
Waar blijft die Caipirinha?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.
De zomer duurt nog erg lang.quote:
Het waait teveel voor het strand, daarom achtertuinquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:53 schreef dawg het volgende:
Dichter bij het strand kom ik vandaag niet gok ik zo.
Mijn kater van gister is zo goed als weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker naar buiten met mijn paard en daarna de kroeg in.
Vind ik een prima plan. Heb je 't nog laat gemaakt, gister?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn kater van gister is zo goed als weg.
Tijd om opnieuw te beginnen.
Ik heb geen achtertuin.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het waait teveel voor het strand, daarom achtertuin
Dat is waar, maar het is nu uitstekend weer voor eentjequote:
Ja.. en ik vind het heel moeilijk om te doen, maar ik heb het toch maar gedaanquote:
Tuurlijk doet ie dat! Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. en ik vind het heel moeilijk om te doen, maar ik heb het toch maar gedaan
En nu ik dit weer heb gedaan, durf ik de volgende keer ook weer makkelijker over de drempel heen te stappen.
En nu maar hopen dat ie vandaag weer iets leuks naar me smst
Goeiemorgen
Jij welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker naar buiten met mijn paard en daarna de kroeg in.
Was 3 uur thuis.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik een prima plan. Heb je 't nog laat gemaakt, gister?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij welIk kan hier de bak niet eens in omdat het één grote modderzooi is
Ik ben al helemaal lekgestokenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat stom. Maar dan zijn er zeker wel weinig muggen?
Haha, idd zeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is nu uitstekend weer voor eentje
Straks eentje makenIk zit nu al heerlijk in de zon
Wanneer wou je dat spul hebben?
Je gaat toch nooit winnen dus je mag het best hebben
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was 3 uur thuis.
Nog iets stoms, ik kwam thuis, wilde een jointje draaien maar bedacht gelukkig dat ik eigenlijk gewoon moest gaan slapen. Wil de tv uitdoen, afstandsbediening kwijt, was tussen de bank gevallen. Dus ik wurm mn arm tussen de bank, wil de ab pakken, arm vast tussen de bank met mijn zatte kop.Kreeg 'm er met wat gedoe wel uit, maar dat moet er heel slapstick dronken uitgezien hebben.
Ja super hoor, leuke paardjes enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, nog stommer! Hoe bevalt het verder?
Wat voor schoenen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Feitosa het volgende:
Goedemorgen.
Gezellige avond gehad gisteren. Werd de hele tijd aangespoord om dichterbij de vrouwen te gaan staan door een kennis, grappig gewoon.![]()
Zometeen ff shoppen voor nieuwe schoenen en dan lekker eten bij een zekere dame.
Ja, maar zoals gewoonlijk heb ik weer mazzel met de planning: m'n nichtje belde dat t iets later werdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk doet ie dat! Komt helemaal goed
Moet jij eigenlijk niet al lang weg zijn?
Veeeeeel plezier! En hier gaat de pc uit nu![]()
Heb mooie Lacoste schoenen gezien. Heb al 1 paar en die bevallen me wel.quote:
Is goed. Zal mijn best doen niet te bruin te zijn danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, idd zeg.
Ik zal binnenkort eens kijken wanneer ik tijd heb en sort of in de buurt ben.
Dan drinken we er eentje.
Heel graag. Maar wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja super hoor, leuke paardjes enzoSuper tof
Kom je ook? P
Hehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef dawg het volgende:
Rood trekt aandacht van mensen, onbewust, dus ik zou voor rood gaan Feitosa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |