Ik gok zelf Gametrailers, ik vertrouw die website het meest en het is ook de snelste van de 3.quote:
Ah leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Ik nietquote:
Ah de jeugd van tegenwoordig nu, leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Aan het begin zeiden ze heel duidelijk dat de volgende 10 games allemaal 100% exclusief voor de 360 warenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Nog even wachten op de PS3 presentatie enzo, dan zal je zien dat hij ook wel naar de PS3 komt
Zou Kojima er nog wel bij betrokken zijn of niet? Ik weet namelijk niet meer wat hij heeft aangegeven...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aan het begin zeiden ze heel duidelijk dat de volgende 10 games allemaal 100% exclusief voor de 360 waren
Kojima announcde hetquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Zou Kojima er nog wel bij betrokken zijn of niet? Ik weet namelijk niet meer wat hij heeft aangegeven...
Zo niet, dan haalt het het niet bij de vorige mgs games denk ik. Vooral niet met het brein van Kojima qua verhaal e.d.
Zo wel, dan is dat wel erg jammer![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[E3 \'09] Metal Gear Solid Rising naar de Xbox 360
MGS: Rising SE @ 10 discsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef delano.888 het volgende:
Dat word dus, als ze het vergelijkbaar met MGS4 willen maken, op minimaal 5 discs
Een nieuwe MGS game?quote:
MGS staat voor Metal Gear Solid. Een van de beste spellenreeks dat op de playstation uitkwam. Echt niet verwacht dat het naar de xbox zou gaan. Straks heeft de ps3 geen exclusives meer over. Tekken, Final fantasy, Metal Gear Solid. What's next? God of War?quote:
Dat ging alleen over 2 mapsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Agiath het volgende:
Microsoft moet echt niet teveel dingen exclusief gaan maken hoor
Als MW2 echt exclu komt voor 360 zou dat echt kkgenaaid zijn
Ja ook kut, ik wil die maps ook.quote:
Maar het is geen echte MGS. Er stond duidelijk "lightning bolt action". Dus geen tactisch spionagespel, maar meer actieachtig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
MGS staat voor Metal Gear Solid. Een van de beste spellenreeks dat op de playstation uitkwam. Echt niet verwacht dat het naar de xbox zou gaan. Straks heeft de ps3 geen exclusives meer over. Tekken, Final fantasy, Metal Gear Solid. What's next? God of War?
Ze zijn ook maar tijdelijk exclusief, wij krijgen ze later.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ook kut, ik wil die maps ook.
Waarom zo gaar met die rechten, moet ik soms twee consoles kopen?
Ik heb op het moment zelf geen ps3 meer dus ik volg weinig nieuwsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar tijdelijk exclusief, wij krijgen ze later.
Ga anders zelf even bij lezen:
[E3 \'09] Live verslag E3, persconferentie Microsoft
Voor alles begon werd verteld dat alle 10 komende games 100% 360 exclusief werden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima zei alleen dat de game in ontwikkeling was voor de 360, Ik heb hem nergens exclusief horen zeggen.
Bij MW2 werd bij gezegt dat het om 2 mappacks ging, bij MGS niet, ach ja boeiend, dit word waarschijnlijk een slechtere versie dan op de PS3, aangezien de 360 dat simpelweg niet aan kan. Vervolgens word morgen een super vette nieuwe MGS voor de PS3 aangekondigd, en is alles weer goedquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Agiath het volgende:
Ach ja bij 'exclusief' kan je tegenwoordig overal aanhalingtekens zetten.
Hoezo eigenlijk, ookal een yellow light?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelf geen ps3 meer dus ik volg weinig nieuws
Piep piep hallo, piep piep hallo, Calliiiiiiiiiimeero.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij MW2 werd bij gezegt dat het om 2 mappacks ging, bij MGS niet, ach ja boeiend, dit word waarschijnlijk een slechtere versie dan op de PS3, aangezien de 360 dat simpelweg niet aan kan. Vervolgens word morgen een super vette nieuwe MGS voor de PS3 aangekondigd, en is alles weer goed
op kamers gegaanquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk, ookal een yellow light?
Das kutquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor alles begon werd verteld dat alle 10 komende games 100% 360 exclusief werden.
quote:Today’s show will feature 10 world premieres of games that have never before been seen
quote:10 new games will be shown for the first time ever! "New Experiences for Everyone
Exclusief me reet! Ik geloof het niet ! [/fanboy mode]quote:John Schappert - "You are going to see 10 world premiers of games that have never been seen
Die is al vrijwel bevestigd, aangezien hij op fotos opdook bij de nieuwe PSP fotos.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Agiath het volgende:
Trouwens er gaan geruchten over een nieuwe versie van de ps3
[ afbeelding ]
PsThree
Natuurlijk wordt het niet zoiets als hier (hoop ik)
Maar dat lijkt me wel wat, dan koop ik die wel icm MW2
Ben benieuwdquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef delano.888 het volgende:
Hier de foto's van de nieuwe PSP en nieuwe PS3, die allebei morgen aangekondigd worden waarschijnlijk.
Microsoft begint een beetje zielig te worden met hun gekochte exclusivesquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[E3 \'09] [Update] Metal Gear Solid Rising naar de Xbox 360
Maarja, het enige respect dat ze er mee verliezen is van de ps3 gamers, en dat boeit ze niks...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Microsoft begint een beetje zielig te worden met hun gekochte exclusives
En wat ze niet kunnen kopen maken ze na...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Microsoft begint een beetje zielig te worden met hun gekochte exclusives
Dat zal wel weer een timed exclusive zijn. Die komt echt op de PS3.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien toch maar ook een 360 kopen want die Splinter Cell ziet er ook wel heeeeeel vet uit!
Die is echt exclusive, aardig wat centen voor betaald toen. Maarja alles kan...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een timed exclusive zijn. Die komt echt op de PS3.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die is echt exclusive, aardig wat centen voor betaald toen. Maarja alles kan...
Die nog steeds exclusive is toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef Remake het volgende:
[..]
Net als die Exclusive 50 Miljoen Xbox Only GTA DLC zeker
deel 2 was toch echt stukken slechter dan deel 1quote:
Ik weet niet wat jij heb meegekregen van Sigma 2 maar naar de feedback van de community is nu in ieder geval goed geluisterd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
deel 2 was toch echt stukken slechter dan deel 1
dus verwacht er niet teveel van
Als je verder op die site kijkt dan is er nog genoeg plaats voor misschien nog twee aankondigingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar horen we morgen tijdens de press conference van Sony vast en zeker meer over.
De grootste klacht is dat er veel bugs in zaten en dat modes zoals mentor en master ninja gewoon niet meer leuk waren omdat alle enemies gewoon projectiles spamde (En dan bedoel ik 5-10 ninjas met allemaal een rocket launcher)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb meegekregen van Sigma 2 maar naar de feedback van de community is nu in ieder geval goed geluisterd.
O.a. de camera zal verbeterd worden, wat de grootste ergernis was bij de 360 versie.
Uhm... http://games.fok.nl/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mis al het e3 geweldKan iemand even een headline show geven?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb serieus juist 10 euro ontvangen via marktplaats voor de Uncharted 2 code
Fruit, wat vind je daar nou vanquote:
Kom je jezelf weer kansloos profileren. Ga toch heen.quote:
En ik heb een code...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen gaat de Uncharted 2 MP beta van start!
Alle info:
http://blog.us.playstatio(...)-beta-starts-june-3/
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb meegekregen van Sigma 2 maar naar de feedback van de community is nu in ieder geval goed geluisterd.
O.a. de camera zal verbeterd worden, wat de grootste ergernis was bij de 360 versie.
Share it!quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voornamelijk het ongeinspireerde level design
Cybje wat staat er vandaag nog op het programma?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Het leveldesign in deel 1 was schitterend. Stuk voor stuk prachtig ontworpen.
18.00 uur persconferentie van Nintendo (ik voorspel weer een blowout aan lachwekkende gifjes op Gafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cybje wat staat er vandaag nog op het programma?
Nintendo red ik niet, ik kijk de gifjes later welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
18.00 uur persconferentie van Nintendo (ik voorspel weer een blowout aan lachwekkende gifjes op Gaf)
20.00 uur persconferentie van Sony.
En om 03.00 uur nog een persco van Konami geloof ik.
Moet je op marktplaats verkopen! Heb ik net gedaan voor 10 euroquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef magge het volgende:
Wil iemand de Uncharted 2 beta code? Ik heb momenteel toch geen internet thuis, pm me maar.
Ach, dat ding is draagbaar, dus een stuk fijner in de trein dan een wii of xbox.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef vlam12 het volgende:
psp go is gewoon te duur.
¤250,- kom op zeg, daarvan kan ik een xbox/wii van kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |