Klemt lult? We kwamen niet uit de discussie, dat is wat anders dan klem lullen. Bovendien: ik zit hier met vrijwel allemaal PP-fans te discusseren, dus niet echt eerlijk he?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef sinadO het volgende:
Ik zie dat Ritmo zichzelf ook zonder mijn hulp nogal klem lult. Wat een heerlijk topic.
Ik vind jou geen troll, en mezelf ook niet. Verder voer ik gewoon een normale discussie hier dus ik zie niet in waarom ik bang zou moeten zijn voor moderators.quote:Ritmo jongen, het is nu voor eens en voor altijd duidelijk wie hier de grootste troll is van ons beiden. Ik hoop dat een aantal niet nader te noemen mods ook meelezen.
Oh nee, niet voor nu; meer voor de toekomst, en voor beeldvorming.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klemt lult? We kwamen niet uit de discussie, dat is wat anders dan klem lullen. Bovendien: ik zit hier met vrijwel allemaal PP-fans te discusseren, dus niet echt eerlijk he?
[..]
Ik vind jou geen troll, en mezelf ook niet. Verder voer ik gewoon een normale discussie hier dus ik zie niet in waarom ik bang zou moeten zijn voor moderators.
Even onderbreken hier, maar jij noemt dit een discussie? Een discussie is gestaafd met argumenten, en je praat er tot dusver gewoon omheen. Ook zie ik nergens feiten naar voor komen in jouw posts. Feit blijft dat jij je baseerd op je eigen ervaringen en meningen, die gewoon niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dus technisch gezien is het geen discussie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klemt lult? We kwamen niet uit de discussie, dat is wat anders dan klem lullen. Bovendien: ik zit hier met vrijwel allemaal PP-fans te discusseren, dus niet echt eerlijk he?
[..]
Ik vind jou geen troll, en mezelf ook niet. Verder voer ik gewoon een normale discussie hier dus ik zie niet in waarom ik bang zou moeten zijn voor moderators.
Ik heb gen alternatieve vrienden of kennissen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent dan ook redelijk alternatief als ik je muzieksmaak zie. Ik heb een studiegenoot die me een beetje aan jou (en anderen op FOK!) doet denken die z'n eigen alternatieve vriendengroep heeft, en die krijgt gewoon echt totaal niet mee dat vrijwel de hele klas in het weekend op dancefeesten (en in clubs) te vinden is. Laatst hadden we het over een housefeest en hij maakte bloedserieus de opmerking: "huh wat moeten jullie op een gabberfeest allemaal?".Echt totaal niet door wat er buiten z'n wereldje gebeurd. Hij weet gewoon niet wat Defqon1, Mysteryland, Sensation en al die andere feesten zijn. Dan moet je echt wel extreem wereldvreemd zijn, als die namen je niet eens vaag wat zeggen.
Laatst had je hier Fusion of dance in de buurt, echt een paar KM van z'n huis. Hij wist het echt niet.
Even als voorbeeldje hoor, ik zie mijn studiegenoten niet direct als representatief voor heel Nederland maar alternatieve mensen hebben vaak niet door wat hun meeste leeftijdsgenoten luisteren en doen. Ik zie dit in andere groepen van m'n omgeving
ja maar ik laat even zien dat met wie je omgaat geen indicatie geeft voor wat iedereen normaal vind is. Trouwens ik wed dat jij ook niet weet welke concerten er in jouw buurt zijn accepteer gewoon dat er mensen met andere intresses zijn, en doe ze niet meteen af als dom en kortzichtig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
No offense, maar als ik je fobo even check ben je ook zeer alternatief.
Ow dat accepteer ik wel hoor. Ik denk dat de gemiddelde dance-liefhebber zich minder vijandig opstelt naar rock dan andersom. Ik hoor m'n mede-dance fans eigenlijk nooit afgeven op rock, terwijl o.a. m'n ouders en hun kennissen elke keer als ik mijn muziek draai (of op TV is ofzo) weer moeten afgeven op 'die herrie'.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar ik laat even zien dat met wie je omgaat geen indicatie geeft voor wat iedereen normaal vind is. Trouwens ik wed dat jij ook niet weet welke concerten er in jouw buurt zijn accepteer gewoon dat er mensen met andere intresses zijn, en doe ze niet meteen af als dom en kortzichtig.
Maar DJ's zijn dan ook meer eenheidsworsten dan normale muzikanten. Bij een band hoor je meteen wie het is, maar je kan niet aan de synth horen door wie dat muziekje geproduceerd is (over het algemeen).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sterker nog: ik kan zo 6 artiesten van PP opnoemen uit m'n hoofd, jullie zie ik nog niet zo snel 3 namen van Sensation dit jaar kennen.![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar DJ's zijn dan ook meer eenheidsworsten dan normale muzikanten. Bij een band hoor je meteen wie het is, maar je kan niet aan de synth horen door wie dat muziekje geproduceerd is (over het algemeen).
Hardstyle is een beetje het afvoerputje van de dancemuziek.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Biels het volgende:
Moet je eens in een zaal vol dance-liefhebbers Slipknot opzetten. Zie bijvoorbeeld Sensation Black.
Je vergeet de overige 20.000 man die op de grond gingen zitten, over verdraagzaamheid gesprokenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hardstyle is een beetje het afvoerputje van de dancemuziek.Overigens was dat 1 iemand die het podium opklom. Als je trance opzet bij Slipknop zal er ook wel 1 iemand doorslaan.
Ja, want emporium was ook errrg vet!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef Ritmo het volgende:
Ik gun iedereen daar in Landgraaf een leuk weekend hoor, maar de media-aandacht voor Pinkpop wordt nu wel heel erg overdreven. De publieke radio- en tv-zenders besteden er de hele dag aandacht aan en Fok lijkt wel een partner ofzo.Er langs heen leven lukt niet eens, je wordt er constant mee doodgegooid.
Tegelijkertijd is b.v. Emporium nu maar daar lees je dan niet 1 klein berichtje over.
Klacht: verdeel die aandacht eens wat meer.
Rot op, ik moet niks van Rock hebben (En al helemaal niet van Pinkpop meuk of iets waar al die neppe, overdreven lui komen die net een keertje 'uit' mogen aan) buiten Koning Alice en Led Zeppelin en nog een paar onbekende bandjes. En noem me ajb geen alto.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:22 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik had van jou als uber alto juist het tegenovergestelde verwacht maar goed bezig
Door Biels.quote:
Het vuurwerk was wel een grote grap trouwens, de helft is in het water geflikkerd of zo. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Cooper op 31-05-2009 09:03:09 ]Roken is lekker
Dat heb ik juist andersom, bands gebruiken allemaal hetzelfde: een gitaar, een drumstel etc. Als er een nieuw nummer uitkomt en ik hoor hem voor het eerst kan ik bijna altijd zo zeggen welke producer het is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar DJ's zijn dan ook meer eenheidsworsten dan normale muzikanten. Bij een band hoor je meteen wie het is, maar je kan niet aan de synth horen door wie dat muziekje geproduceerd is (over het algemeen).
Inderdaad. Veel producer gebruiken juist vaak synths (instrumenten) die ze ook in eerdere producties hebben gebruikt. Vaak hebben ze wel een bepaalde sound waaraan je ze kan herkennen. Bands kan ik amper herkennen aan hun muziek (buiten de zang dan). Maar goed, ik ben dan ook geen bandjes-fan, ben meer van de singer-songwriter muziek op dat gebiedquote:Op zondag 31 mei 2009 10:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik juist andersom, bands gebruiken allemaal hetzelfde: een gitaar, een drumstel etc. Als er een nieuw nummer uitkomt en ik hoor hem voor het eerst kan ik bijna altijd zo zeggen welke producer het is.
quote:WIJCHEN - De politie heeft zaterdag honderd aanhoudingen verricht rond dancefestival Emporium in Wijchen bij Nijmegen. In vrijwel alle gevallen ging het om drugsbezit. Het dancefeest verliep verder zonder grote incidenten of ongeregeldheden, liet de politie zondag weten.
Dertig aangehouden personen hadden meer dan een gebruikershoeveelheid drugs bij zich en moeten zich bij de rechter verantwoorden. De politie hield ook een man aan die een agent een kopstoot zou hebben gegeven. De verdachte is ingesloten en wordt verhoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |