Duh, maar dat kan Ritmo niet zienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Bekrompen mensen.
Er zijn zat mensen (waaronder ik) die naar PinkPop gaan en van rock (/indie) houden, maar ook naar 'elektronische' festivals gaan. Ik ga bijvoorbeeld ook naar Dancetours, Solar en Riverdance festival.
Als ik het had 'gewonnen' was ik hier nog eerder weggeweest. Maar goed, ga lekker het terras of strand op of de stad in.quote:
Uiteraard, ik stoor me erg aan muzikale bekrompenheid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:30 schreef Ritmo het volgende:
Ow en dat is niet richting jou Biels, je bent best een toffe user maar volgens mij had je hetzelfde gereageerd als iemand hier een klaagtopic over Mysteryland had geopend.
Ga je niet naar "emporium" ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik het had 'gewonnen' was ik hier nog eerder weggeweest. Maar goed, ga lekker het terras of strand op of de stad in.
Sommige mensen hebben nog wat dingen die ze moeten doen alvorens ze naar buiten kunnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik het had 'gewonnen' was ik hier nog eerder weggeweest. Maar goed, ga lekker het terras of strand op of de stad in.
Ja, soort zoekt toch soort he. Ik heb ook veel mensen die erg van muziek houden om me heen en die zich niet per definitie in een hokje stoppen. Gelukkig blijkt dit slag mensen toch vaak inhoudelijk beter in discussies. Ik voorzie een muzieksmaak vs. opleidingsniveau-topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ga je niet naar "emporium" ?
@ Biels: ben ik het volledig mee eens, zoals ook duidelijk te zien was in het vorige pinkpop bashtopic. Maar ts verkeert volgens mij in een nogal wereldvreemde omgeving, dus echt kwalijk kunnen we het hem nu ook weer niet nemen.
Ik hoop het niet aangezien opleiding nu niet bepaald representatief is m.b.t. niveau. Ik ben het wel met je eens dat mensen met een brede muzieksmaak over het algemeen beter zijn in discussies voeren. Bredere interesse doet wonderenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, soort zoekt toch soort he. Ik heb ook veel mensen die erg van muziek houden om me heen en die zich niet per definitie in een hokje stoppen. Gelukkig blijkt dit slag mensen toch vaak inhoudelijk beter in discussies. Ik voorzie een muzieksmaak vs. opleidingsniveau-topic.
Jij hebt inderdaad totaal geen invloed op je omgeving. Als een mak lammetje word je als scholier door het leven geleid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:13 schreef Ritmo het volgende:
In mijn generatie is het dat wel. Overal in m'n omgeving zou driekwart Mystery Land boven Pinkpop verkiezen. En nee, die omgeving kies ik niet helemaal zelf want zowel op m'n opleiding, sportclub etc. bepaal ik niet zelf welke mensen daar zitten. Rock-fans worden nog altijd als een alternatieve minderheid beschouwt.
Potentiële topicwending.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:42 schreef Emimich het volgende:
Jij hebt inderdaad totaal geen invloed op je omgeving. Als een mak lammetje word je als scholier door het leven geleid.
quote:
Dan durf ik gerust te stellen dat jouw sociale omgeving tot een een kleine minderheid behoort. Persoonlijk hoor ik nóóit iemand over Mysterland praten, maar wel over Pinkpop of Lowlands. Misschien is jouw omgeving wat lager opgeleid dan gemiddeld?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:13 schreef Ritmo het volgende:
In mijn generatie is het dat wel. Overal in m'n omgeving zou driekwart Mystery Land boven Pinkpop verkiezen. En nee, die omgeving kies ik niet helemaal zelf want zowel op m'n opleiding, sportclub etc. bepaal ik niet zelf welke mensen daar zitten. Rock-fans worden nog altijd als een alternatieve minderheid beschouwt.
Jij bent dan ook redelijk alternatief als ik je muzieksmaak zie. Ik heb een studiegenoot die me een beetje aan jou (en anderen op FOK!) doet denken die z'n eigen alternatieve vriendengroep heeft, en die krijgt gewoon echt totaal niet mee dat vrijwel de hele klas in het weekend op dancefeesten (en in clubs) te vinden is. Laatst hadden we het over een housefeest en hij maakte bloedserieus de opmerking: "huh wat moeten jullie op een gabberfeest allemaal?".quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan durf ik gerust te stellen dat jouw sociale omgeving tot een een kleine minderheid behoort. Persoonlijk hoor ik nóóit iemand over Mysterland praten, maar wel over Pinkpop of Lowlands. Misschien is jouw omgeving wat lager opgeleid dan gemiddeld?Kan me even geen andere reden bedenken.
No offense, maar als ik je fobo even check ben je ook zeer alternatief.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
In mijn omgeving hebben ze het meer over all tommorows parties, roadburn, wâldrock, graspop, dour, motel mozaiek etc
dan LL pinkpop en emporium
dus all tommorows parties is het grootste festival![]()
Ik had van jou als uber alto juist het tegenovergestelde verwacht maar goed bezigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pinkpop is kanker, straks lekker beuken met mijn vriendin en en een paar vrienden op Emporium, vanaf uurtje of 5 word het pas wat.
Mr Cooper??? Is je account gehackt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pinkpop is kanker, straks lekker beuken met mijn vriendin en en een paar vrienden op Emporium, vanaf uurtje of 5 word het pas wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |