Voor hetzelfde geld sta je in indonesië.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:01 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb gewoon even de bibbers... tis best een klap geld.
Autohuur en leefstijl is daar ook wat hoger dan we normaal doen.
Ik dub gewoon...
Heb al gestruind.. dit is wel goedkoop voor de Antillen in die periode. Ga ik nooit vinden voor 600pp voor 16dgnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld sta je in indonesië.
En zelfs al wil je er naar toe. Zoek dan eerst nog eens alle sites af. Kan je zomaar 400 euro schelen. En is vaak maar een uurtje werk.
Wat is de moeite waard? Nutural pool? Butterfly farm, strand, boek mee?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
DOEN DOEN DOEN!!
Heb er een half jaar gewoond, een mooiere plek vind je bijna niet.
Het hele relaxte sfeertje overal, de prachtige parelwiltte stranden met blauw water, Oranjestad, nationale natuurpark.quote:
Je moet vooral plaatsen waar veel Amerikanen komen ontwijken. Je kunt er best goedkoop eten maar als Amerikaan wordt je daar echt uitgeknepen.quote:Wat kost een eenvoudig (strand?)avondmaaltje (bbetje sla en kip ofzo)? Nu zie ik prijzen van ca 50,- voor 2... Best fors als je dat ieder avond moet doen.
Tsja kijk elke plek die niet westers is is sowieso goedkoper.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:05 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Heb al gestruind.. dit is wel goedkoop voor de Antillen in die periode. Ga ik nooit vinden voor 600pp voor 16dgn
Indonesie? Volgens mij fors duurder tenzij alleen ticket. Wel is het ter plekke weer voordeliger denk ik.
Maar dan wel ik voor ca 500/600 pp een ticket vinden... en dat is me ook nog niet gelukt.
Misschien omdat het leuk is om 'dwars' te liggen en stoer te doen. Misschien ook niet, maar ik vermoed een beetje van wel, aangezien ik geen verdere respons van de nee zeggers kijg.quote:
De reden dat ik Egypte (nu) niet wil doen... ik vrees busladingen van de gezellige russen EN in juli is her refelijk bloody hot :pquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja kijk elke plek die niet westers is is sowieso goedkoper.
Als je de weg beetje weet zit je in egypte in 4 sterren hotel voor 15 euro per nacht.
Eten kost je ongeveer 5 euro per persoon per dag.
En met beetje zoeken vlieg je voor 150 tot 200 euro pp heen en weer.
(thomas cook)
Daar kom ik nooit, dus dat zegt me helaas niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het hele relaxte sfeertje overal, de prachtige parelwiltte stranden met blauw water, Oranjestad, nationale natuurpark.
[..]
Je moet vooral plaatsen waar veel Amerikanen komen ontwijken. Je kunt er best goedkoop eten maar als Amerikaan wordt je daar echt uitgeknepen.Als je een beetje goed kijkt vind je veel leuke kleine tentjes. Je bent ongeveer evenveel kwijt als je ergens in Spanje of Italie gaat eten, normale prijzen.
Raar allemaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:22 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Misschien omdat het leuk is om 'dwars' te liggen en stoer te doen. Misschien ook niet, maar ik vermoed een beetje van wel, aangezien ik geen verdere respons van de nee zeggers kijg.
Volgens mij is het gewoon leuk hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:29 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Niet als werkelijk niemand het onderbouwd. Zo eigenwijs ben ik helaas ook wel weer.
Wat is raar?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |