Raar. Het zou hem zo kunnen zijn geweest. Naja, waarschijnlijk niet. Maar hij wist dat ze dat weekend alleen was en misschien ook wel waar ze woonde (misschien heeft hij haar nog achtervolgd of iets dergelijks...).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:02 schreef Nordwand het volgende:
Vind dat maar een raar verhaal van Ad Mol, in die zin ,dat hij het doet laten blijken dat het echt zo gebeurd is. Heeft hij dat uit het programma van Peter R. de Vries ?
Hard bewijs is er niet, ook niet over de buren. Daderprofiel is dat het iemand uit de nabijheid is geweest. Die veel wist over het huis (sleutel) , Germa, en dat ze alleen zou zijn.
Die man van de VVV hebben ze nooit gevonden.
Waar komt dat stukje tekst vandaan dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:54 schreef Nordwand het volgende:
Jammer, maar goed.
Iets anders. Ik heb dit altijd vreemd gevonden:
"Germa raakt in het VVV-kantoor van Woudrichem, waar ze tijdelijk assisteert in de winkel, uitgebreid aan de praat met een man van middelbare leeftijd, die dezelfde oorbellen wil kopen voor zijn dochter als Germa die dag draagt. Hij vraagt haar, wat Germa een beetje raar vindt, of ze het wel 'fijn' heeft met haar vriend. Al pratend had Germa de man het nodige verteld over haar privéleven en over het feit dat ze het komende weekeinde voor het eerst alleen thuis zou zijn, omdat haar ouders met vakantie gingen"
Amateurverhalen die wat mij betreft zo klakkeloos verzonnen kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:52 schreef Nordwand het volgende:
Dat stukje komt hier vandaan: http://www.nieuwendijksijt.nl/germa.htm
Staan aardig wat schokkende stukjes tussen. Zoals deze:
Zo heeft een van de buren de woensdag voor de verdwijning van Germa 's nachts een gluurder gezien op het erf van de familie Van den Boom. Hij belt meteen, maar Hendrikus van den Boom treft buiten niemand meer aan.
En deze:
Het derde voorval speelt zich af in de supermarkt van Albert Heijn in Sleeuwijk, op 26 februari 1985. Een leraar van Germa ziet bij de vleeswarenafdeling een man staan met een meisje van ongeveer vier jaar. ,,Waar is Germa?'', hoort hij het kind vragen. De man reageert geërgerd. Dan vraagt het kind opnieuw: ,,Papa, waar is Germa van den Boom?'' ,,Die is dood en hou daarover op'', zegt de man, die daarop meteen de winkel verlaat. De leraar is zo verbijsterd dat hij niets onderneemt. De man en het kind zijn nooit getraceerd.
Dat dacht ik eigenlijk ook maar ik ken Henny de Lange niet hoor, dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Nordwand het volgende:
Henny de Lange werkt voor Trouw. Ik mag hopen dat deze persoon niet zomaar amateur verhalen opschrijft.
quote:Zo heeft een van de buren de woensdag voor de verdwijning van Germa 's nachts een gluurder gezien op het erf van de familie Van den Boom. Hij belt meteen, maar Hendrikus van den Boom treft buiten niemand meer aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |