Sowieso; waarom zou je dat willen navertellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik had laatst dit:
"Ja, ken je die nieuwe reclame al. Ja die ene van KPN. Nee, nou, ze hebben dan nu een bedrijfsbundel, das alles in 1. Internetten, bellen etc.... En dan hebben ze een buffel omdat ze het altijd verkeerd uitspreken. Maarja, dan zeggen ze het wel weer goed en dan zegt die baas: "Ja, nu kunnen ze het wel!".
Echt, wtf
Tong heeft teveel pils op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:44 schreef tong80 het volgende:
Echt, mensen die dan iets grappigs op TV hebben gezien, zo vermoeiend.
En dan vooral als jij het nog niet hebt gezien. Want dan gaan ze het navertellen, en dan is het gewoon NOOIT grappig.
Klacht: mensen die niet grappig zijn wanneer ze iets navertellen wat in theorie best grappig zou kunnen zijn
Wat knap, dat jij de OP kan copy pasten maar wel de smileys eruit kan halen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:44 schreef tong80 het volgende:
Echt, mensen die dan iets grappigs op TV hebben gezien, zo vermoeiend.
En dan vooral als jij het nog niet hebt gezien. Want dan gaan ze het navertellen, en dan is het gewoon NOOIT grappig.
Klacht: mensen die niet grappig zijn wanneer ze iets navertellen wat in theorie best grappig zou kunnen zijn
Ik dacht ik vertel het naquote:
Zij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:38 schreef Siniti het volgende:
Een potentieel grappige gebeurtenis beschrijven is nog wel het ergst
"Ja en toen zij ik kijk eens om en toen schrok hij zich dood wheheh!!"![]()
Het was 2:38quote:
Tijd is irrelevant in deze. En een typo is een typefout. zei/zij gaat niet per ongeluk je faalt dan gewoonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was 2:38
Maar ik laat het staan om mij zelf te straffen! Ik verdien deze straft, dit is de ergste typo die ik ooit heb gemaakt!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tijd is irrelevant in deze. En een typo is een typefout. zei/zij gaat niet per ongeluk je faalt dan gewoon
Hier moet je minstens aardig zwaar van de kaart zijn wil je dit nog rectificeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Alsof zoiemand wel grappig isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:37 schreef Inverted_World het volgende:
Voornamelijk als mensen een caberatier na willen doen.![]()
Me Myself and I?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
Dat doet mijn moeder ook altijd![]()
En wij met zijn drieën vertrekken echt nooit een spierBloedirritant
Het , " je had er bij moeten zijn" verhaal is kut ja. Als mensen zien dat niemand om ze lacht dan plakken ze dat er nog snel achter na.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:53 schreef sinadO het volgende:
En wat te denken van "-heel verhaal dat niet grappig is-, je had erbij moeten zijn!"
HOU DAN JE MOND, TRUT!
Die is sowieso niet grappig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik had laatst dit:
"Ja, ken je die nieuwe reclame al. Ja die ene van KPN. Nee, nou, ze hebben dan nu een bedrijfsbundel, das alles in 1. Internetten, bellen etc.... En dan hebben ze een buffel omdat ze het altijd verkeerd uitspreken. Maarja, dan zeggen ze het wel weer goed en dan zegt die baas: "Ja, nu kunnen ze het wel!".
Echt, wtf
Faal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tijd is irrelevant in deze. En een typo is een typefout. zei/zij gaat niet per ongeluk je faalt dan gewoon
Hier moet je minstens aardig zwaar van de kaart zijn wil je dit nog rectificeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |