Ah ja, die ligt bij ons in de winkel, ben er ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net der Baader Meinhof Komplex gekeken, erg goeie film![]()
. Tevens goedeavond
.
Gelijk toegevoegd in Vuzequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net der Baader Meinhof Komplex gekeken, erg goeie film![]()
. Tevens goedeavond
.
Wat is Vuze?quote:
lengte 1.72m 62 tot 65 kg maat 38 confectiemaat en me cupmaat ik ook goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik mis nog lengte, gewicht cupmaat ect. ect.
Dat is alleen voor Windowsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, hendig. Azureus ken ik ook wel, gebruik nu uTorrent
.
Inderdaad je hebt mij betraptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het door![]()
Speciaal voor Eva, die zit graag op twee plaatsen tegelijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaag niet, geen credits nodig
Zit je nou cross-fora te quotenquote:
Joh die lust ik rauwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
pas je op.... anders heb je apk weer in je nek
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.
Maar nou weet ik niet waar ik stoppen moet, hier, of in die anderequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo komt er natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussie.
Maar verder op 1 plek dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het ook wel geinig * ondertussen van mn boswandeling slurpend*
Heus wel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, die ligt bij ons in de winkel, ben er ook wel benieuwd naar
En ik wil graag naar Angels & Demons maar er wil niemand mee![]()
Ewan McGregor
Dat boek vond ik stukken beter dan de Da Vinci Code.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Welke plek dan?
Ik mag toch wel in meerdere topics kletsen?
ik was te laat voor Happy Feetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus wel!Pick me pick me
![]()
![]()
En goeienavond al te saam. Net happyfeet gekeken met de boys en nu dit in mijn hoofd
Ik werd al vrolijk van de voorstukjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is nooit te laat voor Happy Feet!Leuk wel, maar vooral door de écht goede muziek die er inzit.
Ben d'r helemaal blij van.
Poeh een hele opluchting, ohja en nu heb je zeker ook gelijk door dat ik te goed van vertrouwen benquote:
Ja, totdat je dit zelf postte, dat doet het weer volledig tenietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Poeh een hele opluchting, ohja en nu heb je zeker ook gelijk door dat ik te goed van vertrouwen ben
Ik zeg: Doen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd al vrolijk van de voorstukjes![]()
Nog maar een keer bra .... eh... op dvd kijken dan
Jaa tof, gaan we naar Cinestar, das een lekker grote bioscoop.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus wel!Pick me pick me
![]()
![]()
En goeienavond al te saam. Net happyfeet gekeken met de boys en nu dit in mijn hoofd
Oh, lekker in de buurt ook!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa tof, gaan we naar Cinestar, das een lekker grote bioscoop.
En in Enschede
Oh ja!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, lekker in de buurt ook!Ik dacht voor mothers day out.
Ja, ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ja toch? toch?? hij draait toch nog maar pas en het is nog maar heel kort toch? Tot dan?![]()
zou wel tof zijn anders.
Ja ik had je natuurlijk een beetje gewaarwschuwd voor de kloontjes-angst hier, maar verder zijn ze hier heel lief hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Deisyy ik word hier ontvangen als in in een tijgerhol.
Ik ben blij je eindelijk weer te zien
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had je natuurlijk een beetje gewaarwschuwd voor de kloontjes-angst hier, maar verder zijn ze hier heel lief hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |