quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe leuke baan ver van huis en was zelden voor de jurering thuis en daarnaast hondsmoe dus die energie die ik had ging even naar een stel trollen die mijn genetisch materiaal met mij delen. Maar je hebt wel een punt, want inmiddels ben ik wel ruim op tijd thuis en ik spiek hier nog wel eens voor de leuk dus het kriebelt wel. Lief dat je vraagt ook
Je hebt gewonnen, dus jureren en niet meedoen.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:52 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Door heldhaftig optreden van een omstander wordt gevecht tussen voetbalvrouwen ternauwerdood voorkomen.
oh okquote:Op zondag 7 juni 2009 11:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen, dus jureren en niet meedoen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:52 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Door heldhaftig optreden van een omstander wordt gevecht tussen voetbalvrouwen ternauwerdood voorkomen.
ja, uurtje of tien? Ik plak wel memootje aan mijn schermquote:Op zondag 7 juni 2009 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanavond jureren, liefst niet al te laat. Gaat dat lukken, held van me?
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja, uurtje of tien? Ik plak wel memootje aan mijn scherm
quote:Uit de OP:
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Het mag eerder! Hey, jij bent toch die user die voor mijn vakantie zo hilarisch boos werd op iedereenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja, uurtje of tien? Ik plak wel memootje aan mijn scherm
quote:Waaghals
"Dat zijn toch geen tieten? Dit zijn tieten!"
quote:Bjoro
Schat, wil je ff normaal doen..............in je bikini naar het voetbal !
quote:Isiolo
Met een brilante "Waar is me bier ?" actie, is de spanning weer volledig terug.
Wat mij betreft een hele slechte ronde, de ene inzending was nog slechter dan de andere, met alle respect.quote:SCH
Wesley heeft ze voor het uitzoeken
volgens mij zijn je afgelopen 8 inzendingen minstens 5 over sneijder. leuk geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:17 schreef SCH het volgende:
Huh? Ik had zeker top 3 verwacht, 4 weken geleden was die affaire met Yolanthe nog helemaal niet.
Blijf voortaan maar weer weg, prutser
Volgens mij was dit mijn eerste onderschrift naar aanleiding van de Yolanthe affaire, maar goed, jij zult het beter weten, jij bent de kenner.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
volgens mij zijn je afgelopen 8 inzendingen minstens 5 over sneijder. leuk geweest.
Nee, eerst oude opmaak terug.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, heel verwarrend dit. Snel vergeten. Nieuwe foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |