Welkom back !quote:
quote:-Beschouw -
-Kunstroof in Waalwijk. Dader op heterdaad betrapt.-
quote:-EnGCatjuh -
-Obodai doet met Gouden Stier-ring gooi naar Bogarde-award voor meest blingbling voetballer.-
quote:-Ruud -
-RKC verstiert feestje De Graafschap-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille -
-Fotograaf: 'Is dat een mobiel in je broek of ben je blij me te zien?'-
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Was jij mijn schoonzoon maar!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Isiolo
Van Marwijk oefent druk uit bij Kuijt
quote:vrolijke-frits
Van Marwijk:"Heb jij gezegd dat ik een klootzak ben?!"
quote:Fortitudo
De opmaak is hier te vinden.quote:Adamo144
Van Marwijk: " Ah, een pacemaker...dat verklaart een hoop. "
Mocht je het terrein aanvegen?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:51 schreef Isiolo het volgende:
Je jury is beter dan de prestaties van Feyenoord
Ik kreeg een nieuwe leuke baan ver van huis en was zelden voor de jurering thuis en daarnaast hondsmoe dus die energie die ik had ging even naar een stel trollen die mijn genetisch materiaal met mij delen. Maar je hebt wel een punt, want inmiddels ben ik wel ruim op tijd thuis en ik spiek hier nog wel eens voor de leuk dus het kriebelt wel. Lief dat je vraagt ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Niet lachen maar meedoen![]()
Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt![]()
![]()
Matokeo ya Utafutaji kwaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe leuke baan ver van huis en was zelden voor de jurering thuis en daarnaast hondsmoe dus die energie die ik had ging even naar een stel trollen die mijn genetisch materiaal met mij delen. Maar je hebt wel een punt, want inmiddels ben ik wel ruim op tijd thuis en ik spiek hier nog wel eens voor de leuk dus het kriebelt wel. Lief dat je vraagt ook
Sione matokeo ya Utafutaji, bwana. Hamna matatizoquote:
Je lacht me toch niet uit, hè.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sione matokeo ya Utafutaji, bwana. Hamna matatizo
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit, hè.
Ik wilde je alleen maar 'welkom terug' toewensen.
Waarom plaatst dan niemand iets????????????????????? Zit hier wat dom te lullen en te sjansen.quote:
Terug en gelijk weer de baas spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom plaatst dan niemand iets????????????????????? Zit hier wat dom te lullen en te sjansen.
Bijvoorbeeld deze, kwam ik tegen in de topic IJsland - Nederland #2quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom plaatst dan niemand iets????????????????????? Zit hier wat dom te lullen en te sjansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |