Ik ook niet. Van wat heb je de handleiding nodig? (artikelnummer of een HELE goeie omschrijvingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:25 schreef Allan24 het volgende:
Zijn de montagehandleidingen verdwenen van de site? Ik kan ze nergens meer vinden
Dat had ik ook, maar die kan je toch gewoon bij de Ikea pakken? Mijn busjes lagen er in ieder geval gewoonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb de handleiding nodig van het HOPEN bed
Om meer specifiek te zijn waarom; ik ben bij het verhuizen van zo'n bed 2 van de 6 "busjes" kwijt geraakt waarin een lange schroef vastgezet wordt. Die zijn dan weer nodig om het hoofd- en voeteneind, aan de zijkanten vast te maken.
Het bed zit wel al in elkaar, maar dus met slechts 4 in plaats van 6 schroef-busje-combinaties... niet stevig genoeg dus.
Ja, alleen om nu speciaal daarvoor naar IKEA te rijden... ik heb niet altijd een auto beschikbaar en vanuit mijn woonplaats is het een dráma om er met het openbaar vervoer te komen. Dus misschien kan ik iemand bereid vinden om het op te laten sturen, of mee te laten nemen, maar dan heb ik natuurlijk een onderdeelnummer nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar die kan je toch gewoon bij de Ikea pakken? Mijn busjes lagen er in ieder geval gewoon
Ah okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, alleen om nu speciaal daarvoor naar IKEA te rijden... ik heb niet altijd een auto beschikbaar en vanuit mijn woonplaats is het een dráma om er met het openbaar vervoer te komen. Dus misschien kan ik iemand bereid vinden om het op te laten sturen, of mee te laten nemen, maar dan heb ik natuurlijk een onderdeelnummer nodig
http://www.ikea.com/ms/nl(...)dleidingen_az.html#3quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb de handleiding nodig van het HOPEN bed
Om meer specifiek te zijn waarom; ik ben bij het verhuizen van zo'n bed 2 van de 6 "busjes" kwijt geraakt waarin een lange schroef vastgezet wordt. Die zijn dan weer nodig om het hoofd- en voeteneind, aan de zijkanten vast te maken.
Het bed zit wel al in elkaar, maar dus met slechts 4 in plaats van 6 schroef-busje-combinaties... niet stevig genoeg dus.
onderdeelnummer is 100514quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, alleen om nu speciaal daarvoor naar IKEA te rijden... ik heb niet altijd een auto beschikbaar en vanuit mijn woonplaats is het een dráma om er met het openbaar vervoer te komen. Dus misschien kan ik iemand bereid vinden om het op te laten sturen, of mee te laten nemen, maar dan heb ik natuurlijk een onderdeelnummer nodig
Ik weet niet of we dat bed al showen. We hebben de verstelbare lattenbodem in ieder geval niet op voorraad en dat is een slecht teken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:42 schreef Kim1981 het volgende:
Hoi Allemaal,
Even een vraagje, ik wil morgen naar Ikea om te gaan kijken voor een ander bed met name deze combinatie http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160391 en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10139841. We wilden naar Delft gaan omdat ik had begrepen dat de beddenafdeling daar vernieuwd is. Of kunnen we beter naar Barendrecht gaan.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Dat soort busjes zijn het inderdaad!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Zal ik morgen eens langscrossen en kijken of ze ze hebben? Ideale SOG-bezigheid
-edit-
[ afbeelding ]
Zo'n unit neem ik dus aan?
Of ze om zwarte schroeven gaan weet ik niet, de schroeven die bij het bed zitten zijn zilverkleurig (met een grote ronde platte kop, met een imbus-uitsparing bovenop).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Syytön het volgende:
Ik heb gekeken voor je, Allan24. Ik heb er 6. Het zijn die dingen die om die lange, zwarte schroeven gaan, toch? Daar zaten er in ieder geval nog een paar omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |