Geen ideequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet Beth Ditto aan de methode-Terpstra?
Coldplay FTW! Lisa is voor het laagste soort klootjesvolk dat zich verlekkerde op Jan en Yolanthe, die elke werkdag op die valse relnicht Albert en de farce in Meerdijk afstemmen, de ene na de andere flut-familieshows bekijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
Dit hoort toch de MH van volgende week te worden?Het zal echter wel Lisa of Coldplay worden
Ik kon ook Sonja Bakker zeggen, maar ze mag niet eens de schoenen van Michel Montignac lakken.quote:
Ik heb nog meer respect voor mensen die Jan Smit goed vinden dan dat volk dat Coldplay fan is.Mijn god, wat een afschuwelijke nietszeggende band vind ik datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coldplay FTW! Lisa is voor het laagste soort klootjesvolk dat zich verlekkerde op Jan en Yolanthe, die elke werkdag op die valse relnicht Albert en de farce in Meerdijk afstemmen, de ene na de andere flut-familieshows bekijken.
Ook ik schaar me achter Raoul Heertje, tijd om iets te doen aan deze idiocratie!
Jan Smit en Lisa komen pas kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog meer respect voor mensen die Jan Smit goed vinden dan dat volk dat Coldplay fan is.Mijn god, wat een afschuwelijke nietszeggende band vind ik dat
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schofferen van bands c.q. artiesten die door Ofyles2 worden geprefereerd, is ten allen tijde niet toegestaan.
Je moet dan ook de wat oudere nummers beluisteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdNou, if so, dan weet je waarom ik de eerste zin typ. Wat een gejank
![]()
![]()
.
Ik hoor altijd nog liever 10x KoL dan 1x Coldplayquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdNou, if so, dan weet je waarom ik de eerste zin typ. Wat een gejank
![]()
![]()
.
Waarom worden de oren van het volk dan continu geterrorisseerd met hetzelfde dramatische gejankquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook de wat oudere nummers beluisteren.
Dus voor 'Sex on Fire' en 'Use Somebody'. Waarom denk je dat ik bewust oude nummers op mijn MP3 zet?
Amen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor altijd nog liever 10x KoL dan 1x Coldplay
Kein keloel, Musik hören!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom worden de oren van het volk dan continu geterrorisseerd met hetzelfde dramatische gejank![]()
![]()
Die gaat toch weg, die kan 't niks meer schelenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kein keloel, Musik hören!![]()
Vraag het de zendercoördinatoren zelf.
Daarin heb ik al m'n geloof al verlorenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kein keloel, Musik hören!![]()
Vraag het de zendercoördinatoren zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |