/quote:23-00
Lenny Kravitz - Let Love Rule (Justice Remix)
Placebo - For What It's Worth
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
Anne Soldaat - Live in de studio (2)
Green Day - Know Your Enemy
Little Boots - New In Town
The Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Depeche Mode - I Just Can't Get Enough (live)
Drive Like Maria - I'm On A Train
The BPA - Toe Jam
Peaches - Talk To Me
ff ouderwets gek doenquote:
BPA kan al bijna door onder de noemer 'vroegah'.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Uurtje 2 voor de mensen die nog luisteren..
[..]
/
Jupquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
BPA kan al bijna door onder de noemer 'vroegah'.
Is een tijdje geleden... Maar wel leuk
Mr. brightside, ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zit uit te rusten van een avond springen in de HMH op The Killers (niet te letterlijk opvatten).
En ja, het was HEUL ERRUG VET!
Rudy, tijd voor een afterparty op de radio?
Dan wil je dit vast ook wel zienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zit uit te rusten van een avond springen in de HMH op The Killers (niet te letterlijk opvatten).
En ja, het was HEUL ERRUG VET!
Rudy, tijd voor een afterparty op de radio?
Nou.. dat is de laatste tijd helaas geen zekerheid meer..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mr. Brightside hoort gewoon om 0.57 uur.
Bonesquote:Bones zou leuke afwisseling zijn.
Ik weet niet of ik dan al thuis ben (denk dat ik de voordeur rond 23.45 open), maar ik zal de TV aanzetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast ook wel zien![]()
BBC 23.35 komen the killers bij Friday night with jonathon ross, ik ga ook kijken want die hottie hugh laurie is er ook
Ik he de beeb ook op staan nuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast ook wel zien![]()
BBC 23.35 komen the killers bij Friday night with jonathon ross, ik ga ook kijken want die hottie hugh laurie is er ook
Volgens mij wordt het morgen of zondagavond laat nog es uitgezondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan al thuis ben (denk dat ik de voordeur rond 23.45 open), maar ik zal de TV aanzetten.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: 2 Live Crew - Me So Horny
White Lies - To Lose My Life
Calvin Harris - I'm Not Alone
DeWolff - Crystal Mind
Passion Pit - The Reeling
Kings Of Leon - Use Somebody
Gossip - Heavy Cross
Soundgarden - Black Hole Sun
Bat For Lashes - Daniel
Live Request: (Pinkpop 2008)
1. Queens Of The Stone Age - Go With The Flow (PP08)
2. Editors - Blood (PP08)
3. KT Tunstall - Suddenly I See (PP08)
De Staat - Wait For Evolution
Nee joh...quote:
Leuke kerstplaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"Sucky Sucky"
Deze plaat was ooit alarmschijf bij Veronica in de kerstweek
quote:
Het schofferen van bands c.q. artiesten die door Ofyles2 worden geprefereerd, is ten allen tijde niet toegestaan.quote:
Daarom werd het ook de alarmschijf geloof ikquote:
Onequote:
Geen ideequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet Beth Ditto aan de methode-Terpstra?
Coldplay FTW! Lisa is voor het laagste soort klootjesvolk dat zich verlekkerde op Jan en Yolanthe, die elke werkdag op die valse relnicht Albert en de farce in Meerdijk afstemmen, de ene na de andere flut-familieshows bekijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
Dit hoort toch de MH van volgende week te worden?Het zal echter wel Lisa of Coldplay worden
Ik kon ook Sonja Bakker zeggen, maar ze mag niet eens de schoenen van Michel Montignac lakken.quote:
Ik heb nog meer respect voor mensen die Jan Smit goed vinden dan dat volk dat Coldplay fan is.Mijn god, wat een afschuwelijke nietszeggende band vind ik datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coldplay FTW! Lisa is voor het laagste soort klootjesvolk dat zich verlekkerde op Jan en Yolanthe, die elke werkdag op die valse relnicht Albert en de farce in Meerdijk afstemmen, de ene na de andere flut-familieshows bekijken.
Ook ik schaar me achter Raoul Heertje, tijd om iets te doen aan deze idiocratie!
Jan Smit en Lisa komen pas kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog meer respect voor mensen die Jan Smit goed vinden dan dat volk dat Coldplay fan is.Mijn god, wat een afschuwelijke nietszeggende band vind ik dat
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schofferen van bands c.q. artiesten die door Ofyles2 worden geprefereerd, is ten allen tijde niet toegestaan.
Je moet dan ook de wat oudere nummers beluisteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdNou, if so, dan weet je waarom ik de eerste zin typ. Wat een gejank
![]()
![]()
.
Ik hoor altijd nog liever 10x KoL dan 1x Coldplayquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdNou, if so, dan weet je waarom ik de eerste zin typ. Wat een gejank
![]()
![]()
.
Waarom worden de oren van het volk dan continu geterrorisseerd met hetzelfde dramatische gejankquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook de wat oudere nummers beluisteren.
Dus voor 'Sex on Fire' en 'Use Somebody'. Waarom denk je dat ik bewust oude nummers op mijn MP3 zet?
Amen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor altijd nog liever 10x KoL dan 1x Coldplay
Kein keloel, Musik hören!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom worden de oren van het volk dan continu geterrorisseerd met hetzelfde dramatische gejank![]()
![]()
Die gaat toch weg, die kan 't niks meer schelenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kein keloel, Musik hören!![]()
Vraag het de zendercoördinatoren zelf.
Daarin heb ik al m'n geloof al verlorenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die knurft is toch al wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Die gaat toch weg, die kan 't niks meer schelen
Je kent de adressen, rijd naar ze toe en ga pas weg als ze je eisen inwilligen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarin heb ik al m'n geloof al verloren.
Over knurften gesproken... daar is Gielquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die knurft is toch al wegOf moeten ze nog een liedje voor 'm zingen?
Misschien moet ik maar eens gaan soliciterenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dinsdag hoog bezoek voor Giel Beelen: Silvio Berlusconi komt dan in de studio.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Over knurften gesproken... daar is Giel![]()
Dat volk dat goed geld betaald heeft om dit jaar 3 dagen pinkpop mee te maken kan ik alleen maar uitlachenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zitten er al wat in Landgraaf.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Gaan ze vriendinnetjes uitwisselenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dinsdag hoog bezoek voor Giel Beelen: Silvio Berlusconi komt dan in de studio.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaan ze vriendinnetjes uitwisselen
Misschien gaan ze zelfs in de studio van bil.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaan ze vriendinnetjes uitwisselen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als Limburger.
Limburg is prachtig, jammer dat er Limburgers wonen.Zelfde principe als voor Frankrijkquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Springen!
Oh nee wacht, ik heb dat GIFje niet.
Oh help, ik ben deze week actief in twee coups.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Briggy het volgende:
Claudia de Breij en Krezip in 1 bericht, erger kan het niet
Overal zag ik berichten over dat The Prodigy de vervanger zou zijn van Depeche Mode, krijg je als duurbetalende festivalbezoeker Krezip als vervangerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook echt top-dj's die de hoofdschuldigen hiervan zijn.
Nou iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Overal zag ik berichten over dat The Prodigy de vervanger zou zijn van Depeche Mode, krijg je als duurbetalende festivalbezoeker Krezip als vervanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |