quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dat tuigwijf nu op ND2, OMFG!!
Een of ander VMBO wijf wat daar eindexamen wordt gevolgd gedurende een periodr. Zo dom als het achterend van een
varken en zo lillik als de nacht
Gaat ze met haar Lonsdale vriendjes hakken naast een auto met
geluid op 500+
Dat zulke mensen nog bestaan
Klacht: Lilke kutracistenmeisje op de buis die hardcore als status ziet!!!!1
22:00quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik hem m ff snel doorgezapt, maar op welk tijdstip was dat verhaal over die zelfmoordpoging?
Ze blijft er wel nuchter onderquote:
Draag je ook Lonsdale?quote:
Ik ga mijn ware idealen toch niet delen in een topic als dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw kassamutsidealen spreken boekdelen.
Wees blij dat ze zulk belangrijk werk willen doen voor zo'n kutsalarisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef Gehannes het volgende:
Wat een verschrikkelijke opgedroogde onderwijs muts zeg.
Belangrijk werk? Het VMBO is gewoon één grote poel des verderfs waar alleen nog het 'enter at own risk'-bordje aan ontbreekt. Meer dan de helft van de Nederlandse bevolking is simpelweg rationeel debiel, een bijzonder treurige constatering.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wees blij dat ze zulk belangrijk werk willen doen voor zo'n kutsalaris
Wie zal het zeggen, maar op deze manier krijgen ze toch nog wat bijgebracht+diploma.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Belangrijk werk? Het VMBO is gewoon één grote poel des verderfs waar alleen nog het 'enter at own risk'-bordje aan ontbreekt. Meer dan de helft van de Nederlandse bevolking is simpelweg rationeel debiel, een bijzonder treurige constatering.
Ik heb ook op die school gezeten, heel wat jaren geleden trouwens (2003 was ik klaar)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef Gehannes het volgende:
Trouwens wie is die verschrikkelijke muts met die bril op die een beetje dat VMBo tuig op het laatst staat toe te zingen voor het behalen van hun examen. Man godverdomme je moet wel compleet achterlijk zijn wil je daar niet voor slagen.
Wat een verschrikkelijke opgedroogde onderwijs muts zeg.
Want?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ik heb ook op die school gezeten, heel wat jaren geleden trouwens (2003 was ik klaar)
Die vrouw die jij muts noemt is maatschappelijk gezien meer waard dan jij ooit zal worden.
wat een gezeur om een docu van 2 jaar oud trouwens, als het geen 3 jaar is inmiddels. De "Lonsdale-hype" is al lang over.
Autoriteit tot daar aan toe, maar dat overdreven belerende toontje daar zou ik echt de kriegels van krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Synthesist het volgende:
Die vrouw die jij muts noemt is maatschappelijk gezien meer waard dan jij ooit zal worden. Ik kende haar enkel als klein vrouwtje met ongelooflijk veel autoriteit.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |