Ghana, Abedi Pelequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:40 schreef EdgarD het volgende:
Een van de bekendste voetballers aller tijden is de Braziliaan Pele. Welk Afrikaans land rekent een andere Pele tot haar beste spelers uit de historie?
[ afbeelding ]
Ghana inderdaad.quote:
Correct. Hoewel Tyson als sportman en mens al jaren geleden heeft afgedaan voor mij gun ik hem dit leed uiteraard niet.quote:
Die heeft hij in de plomp gepleurd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
Wat deed Mohammed Ali met zijn gouden Oympsche medaille ?
Het zou in ieder geval een geweldige partij zijn. Het Beest tegen Mr Incasseringsvermogen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me altijd af of Tyson op zijn hoogtepunt Ali had kunen verslaan
Juistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heeft hij in de plomp gepleurd.
Ik heb hem gezien. Indrukwekkend document.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Ali won van Foreman de man die net zo hard sloeg als Tyson.
Zie de docu rumble in the jungle
quote:
Nee, maar wel allebei lid van succesvolle band geweest en kunstenaar.quote:
Hij is een Brit uit de 50's - 60's.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Neleos het volgende:
Hij ziet eruit als een Amerikaan uit de jaren 50. Dus het zal wel een Brit zijn uit de jaren 80.
Geen idee.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:34 schreef Neleos het volgende:
George Best was natuurlijk The Fifth Beatle.
Wie was de eerste Brit die europees voetballer van het jaar werd ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:34 schreef Neleos het volgende:
George Best was natuurlijk The Fifth Beatle.
Sir Stanley Matthews?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was de eerste Brit die europees voetballer van het jaar werd ?
Kevin Keegan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was de eerste Brit die europees voetballer van het jaar werd ?
Je bent te goedquote:
De master himself!quote:
Rooks?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waaghals het volgende:
Ik ben hier nieuw dus weet niet goed wat ik moet vragen, maar zal eens wat proberen.
Welke oud wereldkampioen junioren (wielrennen) pleegde een aantal jaren geleden zelfmoord?
Het is een Nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |