Blijven proberen. Misschien krijg je een jonge chick aan de telefoonquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:33 schreef giessss het volgende:
LOL![]()
Maar degene die ik wou spreken om vanavond naar't café te gaan krijg ik dus niet te pakken. De eerste was een of andere ouwe taart en ik begon gelijk van 'jan, vanavond naar't café.'
Ik heb gewoon maximaal bereik nu via T-mobile andersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:33 schreef Crazy Harry het volgende:
niet alleen bij vodafone, ook t-mobile
Het gaat niet om het bereik, daar is niks mee. Het gaat er om wie je aan de lijn krijgt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maximaal bereik nu via T-mobile anders
Ik krijg ook steeds andere mensen aan de lijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Joeriii het volgende:
Hier ook met T-mobile. Hele tijd vreemde personen die me bellen
Damn meteen iemand autist noemen als ie een vreemde aan de lijn krijgt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef sinadO het volgende:
Oh noes! Vreemde mensen! Whatever shall we do!
Autist.
Jij faalt in je grapje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef Johnny-V het volgende:
Zullen wel wat mensen, waarschijnlijk mannen, flink aan het stressen zijn bij vodafone...Op de vrijdagavond....HAHAAAAHA.
Ik ook niet...regio Alkmaar hier!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef Crazy Harry het volgende:
hier ook met vaste telefoon
niks kleinschalig dus want wij zitten echt niet in regio rotterdam
Dan kom ik ook in limburg wonen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef sinadO het volgende:
Hahaha! Hier in Limburg werkt alles perfect!
Bekijk het positief: Het kan altijd erger als internet er ook nog eens zou uitleggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:46 schreef Remake het volgende:
Chaos in nederland nu de telefoons er ff uit liggen, typisch.
Komt.Vanzelf.Goed.
Uitleggen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Bekijk het positief: Het kan altijd erger als internet er ook nog eens zou uitleggen
ik heb tmobile, mijn man vodafone volgens mijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:51 schreef Acinonyx het volgende:
sommigen mensen hebben dit via T-mobile ook, hoorde ik net
liggen. typefoutquote:
Ik hoop het.quote:
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef sinadO het volgende:
Hahaha! Hier in Limburg werkt alles perfect!
ik weet het wel zekerquote:
Hier ook regio Alkmaar.Heel irritant dit!Heb maar gesmst via My Vodafone op internetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
gvd, beide abo's van VF liggen er hier uit (regio Alkmaar)
quote:
*Klaagt kan niet werken zoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker
En nu weer o.t. klagen over vodafone en t-mobile
Haha tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:42 schreef Remake het volgende:
Heb je 8 minuten naar die piep staan luisteren?
Ik weet dat je niet zo dom bent, dus waarom gedraag je je zoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef sinadO het volgende:
Oh noes! Vreemde mensen! Whatever shall we do!
Autist.
Toe maar, geeft FOK! voort abo's aan modjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
Geen last van een storing (VF Zakelijk)
Lijkt me dat je daardoor leuke situaties kan krijgen idd.quote:Het is niet de enige storing op een mobiel netwerk vrijdagavond. T-Mobile heeft last van een technisch probleem, waardoor klanten met willekeurige andere bellers worden verbonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |