Niet echt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of jij wel eens een leuke relatie hebt gehad
Jij verdient een LOI-cursus Nederlandsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef Bowlingbal het volgende:
Die 'vriend' verdiend haast een KLB-topic.
Ik doe zo min mogelijk aan t's, het doet me aan het Christendom denken, die t lijkt teveel op een kruis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij verdient een LOI-cursus Nederlands
en die irritante haartje langs haar gezichtquote:
Je heb er kijk opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef Canisfire het volgende:
Wtf de drie die ik eerder vandaag als favorieten aanoemde zijn er gewoon uit !
wtf
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Helaas.... Ze stopt ermee.
Wie komt er achter wie die kerel is?We maken hem af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede voorspellingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben voor Sanne om de looks.
Celine omdat ze gewoon echt pittig is.
en die Hibat vind ik wel wat hebben maar die lijkt op Hirsi Ali dat is dan weer jammer
Ja, ik ook. Wat een eikel zeg, dat 'ie haar haar droom niet gunt. Ze moet zich eens afvragen hoeveel hij dan écht van haar houdtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:52 schreef Aventura het volgende:
Dumpen, zo'n jaloers vriendje. Ik wist meteen dat zoiets erachter zat toen ze zei dat ze iemand zou verliezen als ze hiermee door zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |