quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef Kopbal het volgende:
Morgen Emporium met 24 graden.![]()
In tijden niet meer zo'n zin gehad in een feest.
100 puntnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef Dos37 het volgende:
wordt toch nog wel een leuke sportzomer als ik dat overzicht net zag bij de NOS.
Wat komt er meer dan de Tour en het WK atletiek dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef Dos37 het volgende:
wordt toch nog wel een leuke sportzomer als ik dat overzicht net zag bij de NOS.
WK zwemmen, WK Judo, EK Hockey. Wimbledon. Plus de voetbal begint alweer als de tour is afgelopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat komt er meer dan de Tour en het WK atletiek dan?
Wimbledon zenden ze niet integraal uit toch? Of is dat nieuw?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WK zwemmen, WK Judo, EK Hockey. Wimbledon. Plus de voetbal begint alweer als de tour is afgelopen
Dat is echt ideaal. Zelf toevallig vanmiddag kaarten voor Mysteryland gehaald. Ook maar hopen op 24 graden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef Kopbal het volgende:
Morgen Emporium met 24 graden.![]()
In tijden niet meer zo'n zin gehad in een feest.
Naar de dierentuin geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxte dag hoor. Beetje diertjes kijken, beetje zon pakken, beetje de stad in.
Zometeen verse sushi eten en lekker voor de TV hangen!
Nee wimbledon is niet om de NOS maar wel deze zomerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Wimbledon zenden ze niet integraal uit toch? Of is dat nieuw?
Toen had ik een BBQ en het stond er zelfs aan. Maar ik was te lam om er serieus wat van mee te krijgenquote:
NET5. Maar geen idee waarom.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee wimbledon is niet om de NOS maar wel deze zomer![]()
Op RTL is het denk ik nog of net5weet ik eigenlijk niet.
PAK DE PAN!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:37 schreef Prosac het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Loopt hier ineens een kudde schapen bij de brug
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Prosac het volgende:
verrek, dat was beter geweest. Ik pakte het fototoestel
Ghehehehe.. ik woonde tegenover koeien (geweldige dieren) en vlak bij een manege. Had vriendjes die op een varkenshouderij woonden (lekker op de trekker rondcrossen op je 11e) etc etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb nog nooit een schaap in het echt gezien. Maar ik kom dan ook niet uit Groningen.
Ja, hebben vaak ook wel leuke gasten die ook echt meedoen.quote:
Hele avond (uit verveling, ben aan het werk) BNN gekeken en ik vond het allemaal wel lachen.quote:
Twitter-persiflage was ook wel aardig en ik moest licht glimlachen bij die mini-musical over de crisis.quote:
Dat was mooi jaquote:
Dat komt wel goed jongen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is echt ideaal. Zelf toevallig vanmiddag kaarten voor Mysteryland gehaald. Ook maar hopen op 24 graden.
Hoe sneu zijn die gastenquote:
En alle mods zijn nog blauw gemaakt ook?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef Houniet het volgende:
Wtf doet ze met me naam op dat blaadje. Eens terug lezen.
Jupquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
En alle mods zijn nog blauw gemaakt ook?
Volgens mij, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, is het een hartje op zn kantquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk, maar ik zie het vaker:
Wat bedoelt men met <3
inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, is het een hartje op zn kant
Okeequote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, is het een hartje op zn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |