Oooo dat is vlakbij! Dan kan ze er zelf wel naartoe kuieren idd.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wij lopen wel met ze mee hoor, maar het is misschien maar 100 meter ofzo.
Nee, vanochtend lagen ze lekker te slapen met z'n allen, dus heb ik ze een boterham en een schaaltje verse broodpap gemengd met pulletjesvoer gebracht.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:36 schreef Quembel het volgende:
Ben je al met Emma en haar E'tjes aan de waggel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door TheSilentEnigma op 31-05-2009 12:26:38 ]
Je hebt altijd Eleanor nog?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:17 schreef belsen het volgende:
Bedenk je maar zo, je hebt altijd Eleanor nog en ze komen vast nog wel eens terug weer wat voer te halen.
Ik heb de neiging om ze weer terug te halen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt altijd Eleanor nog?![]()
@TSE: wat ontroerend (echt ) die kleine flappertjes zo vastberaden door de steeg achter mams aan. Fijn dat het allemaal goed gegaan is, de grote uittocht. Je zult ze wel missen
![]()
Heb je nou niet de neiging om steeds langs die plas te gaan staan turen of je ze ergens ziet? En niet schrikken als je ze niet ziet zwemmen he, want ze klimmen ook vast snel de kant weer op om ergens lekker op de kant te gaan uitrusten van het grote avontuur.
Ik hoop het wel, maar ik denk niet dat ze nog terugkomen eigenlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:36 schreef belsen het volgende:
Komen ze niet nog af en toe terug op het nest, of is dat nu klaar?
We weten 95% zeker dat het Eduard is. Hij liep er ook meteen naar toe, alsof het geregisseerd was...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
Heb nu het filmpje gekeken en ze lijkt echt te aarzelen of ze je hotel zal verlaten he!
En dan ineens in sneltreinvaart langs de kliko's (en twee keer die put, arghhhh, my nerves!).
Zou Eduard daar nou echt hebben staan wachten? Of kan het ook een andere woerd geweest zijn?
Wat Rewimo ook al zegt, er is geen pulletje ter wereld dat een betere start heeft gehad dan bij jou in de tuin! Papjes, bewaking, een spartelbadje om te oefenen, wat wil je nog meer! You did good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |