Dankquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1310: Geen prijs en geen trainer
Ik was in Servie om de hand van m'n vriendin te vragen aan m'n toekomstige schoonvader.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Waar is Dr.Daggla? Ben wel benieuwd wie hij nu ziet zitten..
En gelukt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dank
[..]
Ik was in Servie om de hand van m'n vriendin te vragen aan m'n toekomstige schoonvader..
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was in Servie om de hand van m'n vriendin te vragen aan m'n toekomstige schoonvader..
Je bent er een beetje in blijven hangen?quote:en kwam zelf met het idee om Blind als rechterhand te vragen.
Ik zit al achterin de 20 he.. Bijna 30.quote:
Valt wel mee hoor, m'n vriendin is net 23quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef Triptamine het volgende:
Daggla gefeliciteerd![]()
Maar wat zijn jullie allemaal oud mensen
quote:Cruijff: Jol moet Ajax naar zijn hand zetten
Volgens Johan Cruijff is het geen uitgemaakte zaak dat Martin Jol Ajax er volgend seizoen weer bovenop krijgt. Het clubicoon meent dat de organisatie van de club op de schop moet voordat er echt vooruitgang geboekt kan worden.
"Mij maakt het niet zoveel uit wie de trainer is", aldus Cruijff tegenover RTVNoord-Holland. "Het gaat om de organisatie en die is bij Ajax zwak tot zeer zwak. Laten we hopen dat Jol dat naar z'n hand kan zetten. Krijgt hij de kans niet dan zal ook hij stranden."
Volgens Cruijff moet er met name aan de jeugdopleiding van de Amsterdammers veel veranderen. "Het is gek dat over de hele wereld over de jeugdopleiding van Ajax wordt gesproken, terwijl er maar een paar spelers in het eerste elftal staan", vervolgt hij.
"Een Nederlandse club kan Messi niet kopen, maar je kunt hem wel fabriceren", concludeert Cruijff.
En uit Servie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, m'n vriendin is net 23.
quote:
Ik heb bij Cruijf altijd wel het idee dat het ongeveer klopt maar dat hij te breed denkt. En vaak in oplossingen die gewoon niet kunnen. Beetje wereldvreemd af en toe.quote:
En dan na 1 jaar weer verkopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Rumille het volgende:
"Een Nederlandse club kan Messi niet kopen, maar je kunt hem wel fabriceren", concludeert Cruijff.
Als ik dat goed begrepen heb, ging het maar om 2 a 3cm verschil per leeftijdsperiode. Dat vind ik nou niet echt bijzonder. Alsof bij sneijder 2cm meer had uitgemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef Barca het volgende:
Voorlopig doen we nog aan de kabouteracademie (lees Voetbal International), dus inderdaad ... een Messi kunnen we maken.
Soms wel 5 tot 6 cm. Maar, daar gaat het eigenlijk niet om. Het gaat erom dat we bij talentontwikkeling niet kijken naar talent maar naar leeftijd en de fysieke kracht op dat moment in plaats van de fysieke aanleg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Als ik dat goed begrepen heb, ging het maar om 2 a 3cm verschil per leeftijdsperiode. Dat vind ik nou niet echt bijzonder. Alsof bij sneijder 2cm meer had uitgemaakt
Opzich heeft die vent van dat artikel er helemaal gelijk in. Maar hij is ook een voorstander van meerdere jeugdploegen inrichten naar leeftijdsklasse, maar dat heeft dan toch het meeste resultaat als hetzelfde gebeurd bij de concurrentie, anders spelen ze alsnog tegen mensen die verder zijn in hun fysieke ontwikkeling. En ik denk niet dat iedere jeugdopleiding nu het kan bewerkstelligen om per jaargang 1 of 2 extra elftallen uit de grond te stampen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Soms wel 5 tot 6 cm. Maar, daar gaat het eigenlijk niet om. Het gaat erom dat we bij talentontwikkeling niet kijken naar talent maar naar leeftijd en de fysieke kracht op dat moment in plaats van de fysieke aanleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |