quote:
...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van de Griek.Het was lekker, dus zal zeker vaker gedaan gaan worden. En niet geheel onbelangrijk. het uitzicht was er ook goed
Mn videokaart vindt UT3 niet tof. Mn videokaart werd dermate warm, dat ik mn vinger niet langer dan 2 seconde op de kaart kon leggen zonder em te verbranden. Beeld viel dus ook een paar keer uit....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was het lannen leuk, of was het zonde van de tijd om binnen te blijven.
Hoeft niet meteen een lekker wijf te zijn...quote:
Waar was je lan dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mn videokaart vindt UT3 niet tof. Mn videokaart werd dermate warm, dat ik mn vinger niet langer dan 2 seconde op de kaart kon leggen zonder em te verbranden. Beeld viel dus ook een paar keer uit....
Bij Neal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar was je lan dan?
Voor gaming kan ik ook mijn laptop van mijn werk gebruiken...![]()
Die heb je ff op zn Grieks genomen?quote:
Oh bij Jamaiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij Neal.
[..]
Die heb je ff op zn Grieks genomen?
je kent me tochquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij Neal.
[..]
Die heb je ff op zn Grieks genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kent me toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
enNou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten luctor.
Huilen dan.
Grieks etenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit Grieks gegeten..
en nee, het is niet wat de boer niet kent, dat eet hij niet..
Ik had voor vandaag ook nog nooit Grieks op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik één keer.. was wel goed te doen, wel voor herhaling vatbaar. 't Is er alleen nooit meer van gekomenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
papakondebalweeruithetnetjeshalenkos....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gyros tellen we even niet mee trouwens. Met 't EK had ik m'n Griek boos gemaakt, toen ze eruit geknikkerd werden. Weet niet eens meer wat ik voor grap maakte alleen hij werd me een partij boos zeg
!
Nee hij was beduidend sterker dan datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
papakondebalweeruithetnetjeshalenkos....
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kent me toch
Tussen de blanke bergen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hij was beduidend sterker dan dat. Griek vond van niet though
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |