Hier ook volgens mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Fogel het volgende:
Als ze je wel vergeten zijn is dat niet perse negatief, de rente van de belastingdienst hier is in ieder geval hoger dan wat ik bij de bank krijg
Helaas wel....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Fogel het volgende:
Als ze je wel vergeten zijn is dat niet perse negatief, de rente van de belastingdienst hier is in ieder geval hoger dan wat ik bij de bank krijg
Je moet nog wat nabetalen?quote:
Helaas wel....quote:
Doen we het samen? Kunnen we ook kiezen voor fiscaal partnerschap.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:19 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik zit nog te dubben of ik mijn aangifte over 2008 zelf ga doen of dat ik het aan MAW over laat...
Ik krijg nog iets terug.quote:
Dat ken ik ergens van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik krijg nog iets terug.
Voorwaarde is volgens mij wel dat ik de aangifte moet gaan indienen, haha.
Ja, ze zijn hier nu ne zo ver dat de aangifte deels vooraf wordt ingevuld. Loon hoef je alleen maar te controleren (of niet natuurlijk). Nu nog aanpassen dat bezittingen en schulden automatisch worden meegenomen en dat de ziektekostenverzekeringspremie wordt meegenomen. (Eigenlijk vind ik het maar een vaag concept dat je wettelijk verplicht bent om 1000+ euro pp op te hoesten. Dat kan veel beter via belastingen, dan heb je ook geen wanbetalers meer.)quote:
Ja, zo wil ik ook wel variabele huurprijzen.quote:Vandaag bericht van de bank, de hypotheekrente is nu nog maar 3.2%Variabele rente is een geweldig concept in deze tijden.
Ik heb ook 3,2% maar dan 7 jaar vast. Afgesloten in 2005, dus loopt nog tot 2012 (stom genoeg heb ik destijds niet gekozen voor een wat langere looptijd tegen een fractioneel hoger rentepercentage).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Fogel het volgende:
Vandaag bericht van de bank, de hypotheekrente is nu nog maar 3.2%Variabele rente is een geweldig concept in deze tijden.
Als je de mensen in TRU kan geloven (quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb ook 3,2% maar dan 7 jaar vast. Afgesloten in 2005, dus loopt nog tot 2012 (stom genoeg heb ik destijds niet gekozen voor een wat langere looptijd tegen een fractioneel hoger rentepercentage).
Goed controleren is alleen wel erg slim!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hier nu ne zo ver dat de aangifte deels vooraf wordt ingevuld. Loon hoef je alleen maar te controleren (of niet natuurlijk). Nu nog aanpassen dat bezittingen en schulden automatisch worden meegenomen en dat de ziektekostenverzekeringspremie wordt meegenomen. (Eigenlijk vind ik het maar een vaag concept dat je wettelijk verplicht bent om 1000+ euro pp op te hoesten. Dat kan veel beter via belastingen, dan heb je ook geen wanbetalers meer.)
[..]
Ja, zo wil ik ook wel variabele huurprijzen.
Vroeger kwam het meeste sowieso al uit de algemene middelen. Nu heb je tenminste een beetje een idee van de werkelijke kosten. (en pas nu klagen de mensen.....)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef Light het volgende:
. (Eigenlijk vind ik het maar een vaag concept dat je wettelijk verplicht bent om 1000+ euro pp op te hoesten. Dat kan veel beter via belastingen, dan heb je ook geen wanbetalers meer.)
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten tot de rente onder de 4% zakt voor 15-20 jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je de mensen in TRU kan geloven () vergaat de wereld toch in 2012, dus dat boeit niet.
Vaste rente doen ze bij mijn bank trouwens niet aan, en dat vind ik prima. Ik verwacht dat het voor het eind van het jaar nog naar ca 2,5% zakt.
Mensen klagen altijd als er iets verandert.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Vroeger kwam het meeste sowieso al uit de algemene middelen. Nu heb je tenminste een beetje een idee van de werkelijke kosten. (en pas nu klagen de mensen.....)
F_H wat denk jij? Gaat dit nog gebeuren uberhauptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten tot de rente onder de 4% zakt voor 15-20 jaar.
Mwoa... dat valt wel mee. Het gaat nu om de reden van het klagen. Iedereen vindt het ineens te duur ( "quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Mensen klagen altijd als er iets verandert.....
Als ze het zonder heffingsrente gaan doen ben ik in ieder geval voorstanderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa... dat valt wel mee. Het gaat nu om de reden van het klagen. Iedereen vindt het ineens te duur ( "" ).
Ik zou weleens willen weten hoeveel mensen gaan klagen als we alle salarissen eens bruto gaan uitbetalen, waarna de fiscus aan het eind van het jaar een acceptgiro gaat sturen.
Je klinkt wanhopigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Doen we het samen? Kunnen we ook kiezen voor fiscaal partnerschap.
Yep, hier ook. Ik gooi hem al 3 jaar in de prullenbak, zonder ennige sanctie vanuit de BD.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef ManAtWork het volgende:
Kreeg het weekend het schattingsformulier ook al toegestuurd.
Ben als ondernemer niet anders gewend. Bevalt me tot nu toe primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoeveel mensen gaan klagen als we alle salarissen eens bruto gaan uitbetalen, waarna de fiscus aan het eind van het jaar een acceptgiro gaat sturen.
Hoeveel procent van de bevolking zou ondernemer zijn eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ben als ondernemer niet anders gewend. Bevalt me tot nu toe prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |