He Bobmans!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:18 schreef BobdeStreamer het volgende:
Voorselectie begint al met onzin brieven eruit te gooien.
Maar wat heeft een kandidaat eraan om zijn privéleven op straat te gooien. Vervolgens afgebrand te worden door de kijker en niet mee mogen doen aan the Bunker?
Het állereerste gesprek moet niet on stream lijkt me.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef Gert het volgende:
[...]
Een idee dat genoemd werd en wat ik heel leuk vindt: als kijker mee mogen selecteren wie er in TBO2 gaat komen.
Bijvoorbeeld 2x3 dagen met 6 deelnemers, er gaan er in totaal 8 door en wij bepalen wie. Dit kan deels bepaald worden door ze opdrachten te laten doen.
Ook mogen ze zichzelf op andere manieren promoten natuurlijk.
Online zetten van screening movies is een optie! No problemo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef Gert het volgende:
Effe een crosspost dan maar:
[..]
Het állereerste gesprek moet niet on stream lijkt me.
Dat is gewoon niet handig, omdat een kandidaat dan niet vrijuit kan praten (en bijvoorbeeld sneller een alcoholverleden zal verzwijgen)
Je geeft van tevoren, bij de eerste uitnodging, aan dat als ze door de voorselectie komen, er een tweede selectie plaats zal vinden door de streamers.
De één zal zich willen bewijzen door met dramatische levensverhalen te komen, de ander door voortdurend haar tieten te laten zien. Mag allemaal.
Pax? Bedoel je daar een potentiële overlever mee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef enjoybram het volgende:
Online screening ok:
1) 4 x voorselectie van per keer 8 pax
Ah OK, niet live dus. En evt met enige edit. Tuurlijk, dat kan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Online zetten van screening movies is een optie! No problemo!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef Gert het volgende:
Je geeft van tevoren, bij de eerste uitnodiging, aan dat als ze door de voorselectie komen,
er een tweede selectie plaats zal vinden door de streamers.
De één zal zich willen bewijzen door met dramatische levensverhalen te komen,
de ander door voortdurend haar tieten te laten zien. Mag allemaal.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef enjoybram het volgende:
Online zetten van screening movies is een optie! No problemo!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Zo dat lijkt me leuk om te volgen.
Bram,quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Bram,
Ik probeer de interactieve discussie naar een hogere moraliteit te brengen.
Bobquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Bram,
Ik probeer de interactieve discussie naar een hogere moraliteit te brengen.
Ja mooi hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bobdat lukt aardig met die avatar
![]()
Overigens weet eenieder die iets meegekregen heeft van TBO1 wel dat je toch wel afgebrand wordt als je onstream bent...
Zij het niet door een eventuele "jury" (à la Idols, idee?) dan wel door de streamers
![]()
Dus dat weten de kandidaten van tevoren en zijn zich daar hopelijk ook van bewust op dat moment
Daar komen we de zomer wel mee door.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef Gert het volgende:
Effe een crosspost dan maar:
[..]
Het állereerste gesprek moet niet on stream lijkt me.
Dat is gewoon niet handig, omdat een kandidaat dan niet vrijuit kan praten (en bijvoorbeeld sneller een alcoholverleden zal verzwijgen)
Je geeft van tevoren, bij de eerste uitnodging, aan dat als ze door de voorselectie komen, er een tweede selectie plaats zal vinden door de streamers.
De één zal zich willen bewijzen door met dramatische levensverhalen te komen, de ander door voortdurend haar tieten te laten zien. Mag allemaal.
Toch vermoed ik dat tijdens de vakantie op een Grieks eiland me niet kan inhoudenquote:
Wel lief dat je niets zei van "ik vindt".quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mooi he, ik noem het de Bron
Feit. Maar levert saaie streams op waarschijnlijk. Aan de andere kant wel een betere kans voor de kandidaat om zich te bewijzen als zijnde 'Bunkerwaardig', zowel voor de streamer als voor zichzelf.quote:Als je een prestatie geleverd hebt, zoals 24 uur in the Bunker. kan een kandidaat zeggen dat die dat heeft gedaan en desondanks afgewezen is.
Geweldige streams en als resultaat mooie én interessante mensen in de Bunker. Beetje klote voor de kandidaat, maar van tevoren rekening mee gehouden door de persoon in kwestie.quote:Anders is het als je in 1 uur puur op uiterlijk en antwoorden wordt afgewezen...
Als daar aanleiding toe is: zeker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat tijdens de vakantie op een Grieks eiland me niet kan inhouden
en op zoek naar een internetcafe ga om The Bunker 2 voorbereidingen te volgen,
tenminste wanneer er plek is.![]()
[ afbeelding ]
.
P.s modjes dus het sub-forum The Bunker2 gaat eventueel eerder open ?
wie is Retsina?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als daar aanleiding toe is: zeker!
En niet gaan bunkeren op een Grieks eiland! Met een brommer rondjakkeren en retsina slempen! (in die volgorde, of laat die retsina ook maar zitten, brrr).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |