quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt staand geplast ipv zittend en nu is de poetsvrouw boos?
Bij ons op kantoor hebben we allemaal een laptop en dockingstation met scherm. Nou vind ik het fijn om met 2 beelschermen te werken, dus ik had mijn laptop opengeklapt en die erbij gebruikt. Toen kwam er toevallig eens zo'n ict gastje langs en die vroeg waarom ik niet gewoon een 2e scherm erbij vroeg.quote:
En scherm voor het werk en een scherm voor privequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bij ons op kantoor hebben we allemaal een laptop en dockingstation met scherm. Nou vind ik het fijn om met 2 beelschermen te werken, dus ik had mijn laptop opengeklapt en die erbij gebruikt. Toen kwam er toevallig eens zo'n ict gastje langs en die vroeg waarom ik niet gewoon een 2e scherm erbij vroeg.
Dus ik: kan dat zomaar?
ICT gastje, ja hoor, moet je ff "die en die" mailen.
Dus ik "die en die" gemailt, krijg ik een mailtje terug> is bestelt, komt binnenkort.
Ikke blij, inmiddels staat het 2e scherm op mijn bureau, maar nu willen al mijn collega's ook een 2e scherm. Dus ik: moeten jullie ook "die en die" mailen, dan krijg je er ook een.
Wat blijkt nu, zulk soort dingen moeten altijd via het afdelingshoofd aangevraagd worden, en de afgelopen 3 jaar is er nog niemand in aanmerking gekomen voor een 2e scherm. Dus al mijn collega's krijgen geen 2e scherm, maar omdat die van mij er al staat mag die wel blijven.
Eigenlijk ben ik dus niet stout geweest, maar de ICT afdeling, want die hadden niet mogen zeggen dat ik "die en die" kon mailen erover.
Ze roepen hier al, Nu heb je een scherm voor je werk en een scherm voor Fok!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En scherm voor het werk en een scherm voor prive
Niet jouw schuld inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef djayzz het volgende:
Eigenlijk ben ik dus niet stout geweest, maar de ICT afdeling, want die hadden niet mogen zeggen dat ik "die en die" kon mailen erover.
Kus op de wang. Meer niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Goh singles; vertel eens![]()
http://www.singlessite.nl(...)bij-eerste-date/2354
Haha gezellig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
ah ok.quote:
Voor jou in een spoilerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
oh die singlessite kan ik niet op. wat is de vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ook tips hoe je single kan blijven? Dat vind ik lastiger dan iemand vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
En tips:
http://www.singlessite.nl(...)en-doen-smelten/2256
En wordt jij ook opgewonden van een balansbord of zen stenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
En tips:
Al is het wel gericht op de typische vrouw ..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
En tips:
Je moet leren niet voor minder gaan dan de bestequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook tips hoe je single kan blijven? Dat vind ik lastiger dan iemand vinden.
Onwijs opgewonden, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef djayzz het volgende:
En wordt jij ook opgewonden van een balansbord of zen stenen?
Wat een spelfouten op die site trouwens
Ik ga het toch maar eens lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Al is het wel gericht op de typische vrouw ..
Heb je een pinda allergiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
pindakaas walnoot van de AP is lekker... en die mag ik lekker wel eten
Ik heb wel eens sex gehad op de eerste date.. En zoenen ook dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
ow ff denken: zoenen op de eerste date heb ik volgens mij niet zo vaak gedaan. kusjes op de wang wel ja. bij mn laatste 2 vriendjes (kwaak en ex dus) bij 3e date gezoend ofzo![]()
en sex dat duurt nog wel wat langer.
trouwens die schrijvers zijn dom: het percentage mensen dat condoom bij zich heeft is 24% en 60% zegt eerste keer veilige s ex te hebben. dat kan makkelijk. als 24% condoom heeft kan dus 48% veilige sex hebben en die andere 12% koopt gewoon ergens condooms in een automaat ofzo. ik zie het probleem niet....
quote:
Zoenen op een eerste date vind ik niet erg.. Seks doe ik niet zo snel. Wanneer ik dat wel doe, dan is de date opzich al met andere insteek begonnenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sex gehad op de eerste date.. En zoenen ook dus![]()
Ja, aparte vergelijkingen maken ze
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sex gehad op de eerste date.
Dat dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoenen op een eerste date vind ik niet erg.. Seks doe ik niet zo snel. Wanneer ik dat wel doe, dan is de date opzich al met andere insteek begonnen
Oeh, nu scoor ik minpunten bij DKtjequote:
Ik kan het me ook niet voorstellen. maar Nouk blijkbaar welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm dat stuk is gericht aan de wat oudere singles en kom op zen spul daar geloof ik niks van dat veel vrouwen dat geil vinden
Die tips zijn apart. Er zijn er wel een aantal waar ik een gesprek over zou beginnen, maar niet omdat ik het nou geweldig geil vind ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm dat stuk is gericht aan de wat oudere singles en kom op zen spul daar geloof ik niks van dat veel vrouwen dat geil vinden
hee, dat is tof voor je!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
pindakaas walnoot van de AP is lekker... en die mag ik lekker wel eten
Bijna eensquote:
Cue tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij gaan de majoor en ik een keer naar de bios
Het is nog even bekijken natuurlijk.. maar we zullen zienquote:
Dag meisjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat weer proberen dr werk opnieuw te doen.
tot later
I second that!quote:
En dikke minpunten ook! Kans klein dat je ooit nog in de plus komt!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
[..]
Oeh, nu scoor ik minpunten bij DKtje
Ik gaf mijn zwager een keer mijn McFlurry die ik niet meer wilde..quote:
Ach...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dikke minpunten ook! Kans klein dat je ooit nog in de plus komt!
dan hoop ik voor jou dat je niet te drukke uitgaansgelegenheden bezoekt stel je voor dat er 1000 mannen op een feest zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef Tegan het volgende:
Ik zoen gewoon al voor de eerste date, als ik iemand ontmoet bij het uitgaan, en daarna op date. Seks duurt wel hele tijd langer. Behalve dat dit alles me al twee jaar niet is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:14 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat je niet te drukke uitgaansgelegenheden bezoekt stel je voor dat er 1000 mannen op een feest zijn.
Ik moest drie keer lezen voor ik hem snapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:15 schreef djayzz het volgende:
![]()
* djayzz zoekt balansbord en zen stenen en kijkt op knmi.nl voor een ideale date met Nouk
je kan hetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat weer proberen dr werk opnieuw te doen.
tot later
Ja!quote:
Slim gepland!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook leuk, ik heb een bioscoop date morgen en de film waar we naar toe gaan draait niet eens die dag!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook leuk, ik heb een bioscoop date morgen en de film waar we naar toe gaan draait niet eens die dag!
Mooi excuus me er tussen uit te wezel-enquote:
Waarom?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mooi excuus me er tussen uit te wezel-en
He's Just Not That Into Youquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja meestal genoeg andere om uit te kiezen toch?
naar welke film wilde je gaan?!
Iets over single blijven, verleiding, moeilijk.quote:
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Argh, ik kom echt niet op gang vandaag, moet nog zooooooooooo veel doen
haha die heb ik laatst gekeken bij mijn ex thuisquote:
Heb ik ooit kado gekocht voor een vriendin. Dat boek dan.quote:
Daar wilde je VRIJWILLIG naartoe?quote:
Oh, oh, ohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iets over single blijven, verleiding, moeilijk.
Zo, ff met je tetten gepronkt bij die geyle boys van de IT afdelingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef Kluts het volgende:
Zo. Zit nu achter mijn nieuwe pc.
Binnen een half uurtje geregeld.
whehe, dat ga ik sowieso heel het weekend doen, heel het weekend op een bootje dobberen op de noord zeequote:
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef Kluts het volgende:
Zo. Zit nu achter mijn nieuwe pc.
Binnen een half uurtje geregeld.
Daar ben ik veels te braaf voor, ik hoor bij de overige 30%quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hoor, daar heb ik geen problemen mee. De rest wat draait heb ik bijna allemaal al gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar wilde je VRIJWILLIG naartoe?
[..]
Oh, oh, oh
Natúúrlijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:30 schreef rival het volgende:
Daar ben ik veels te braaf voor, ik hoor bij de overige 30%
Je kunt ook gewoon thuis een filmpje kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja hoor, daar heb ik geen problemen mee. De rest wat draait heb ik bijna allemaal al gezien.
Drank hèquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik zoen vééééél eerder met een meisje die ik voor het eerst tegenkom tijdens het uitgaan , dan met een meisje waarmee ik voor het eerst op date mee ga...
En jullie ?
Ga voor haar kokenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natúúrlijk!
[..]
Je kunt ook gewoon thuis een filmpje kijken
én héél denigrerend tegenover mannenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is een kutfilm.
Kutvrouwen die zich als idioten opstellen.
De laatste tijd drink ik niet meer tijdens het uitgaanquote:
Nee juist niet. Ze gedragen zich bij iedere man alsof hij God is, en zij hun slaafjes zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
én héél denigrerend tegenover mannen!
Alsof alle mannen klootzakken zijn?
Ciao!quote:
Dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
DoejjjjjJjJjjquote:
Ik ken geen één man die stiekem van binnen niet een klootzak is eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
[te makkelijk] Ook niet minder [/te makkelijk]quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
De laatste tijd drink ik niet meer tijdens het uitgaan
A.S. zaterdag wel, want dan is Osdorp Posse![]()
Dat is omdat die debiele kippetjes in die film zich veelste afhankelijk opsteldequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze gedragen zich bij iedere man alsof hij God is, en zij hun slaafjes zijn.
De mannen zijn wel redelijk normaal.Gewoon van "Wtf vrouw, wat doe je?!".
Vond hem wel goed gevondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[te makkelijk] Ook niet minder [/te makkelijk]![]()
"Doe het lekker zelf !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:36 schreef kweli het volgende:
[..]
Net 2 uur lang gedaan. Komt mijn baas naar buiten moet je niet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |