terug reis is niet mogelijk met al die hi tech grens controles.quote:
Vanmij apart. Het kost in ieder geval velen malen minder dan die gelukszoekers.quote:
Wel eens gehoord van een verschijnsel dat we de EU noemen? Vrij verkeer van personen en goederen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
terug reis is niet mogelijk met al die hi tech grens controles.
Wel eens gehoord van hi-tech controle?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van een verschijnsel dat we de EU noemen? Vrij verkeer van personen en goederen?
lolquote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vanmij apart. Het kost in ieder geval velen malen minder dan die gelukszoekers.
Ohja, ik was even vergeten dat jullie Wilders adepten geen enkele boodschap hebben aan internationale verdragenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van hi-tech controle?
Ik vraag me af of je wel eens Art.1 van de grondwet gelezen hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:05 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Niet alleen daarom , maar met het oog op verschillende rechtssystemen: ja. Is er ooit een gedegen studie naar dubbele paspoorten gedaan?
Als puntje bij paaltje komt handelt iedereen op eigen houtje binnen de EU. Deed Sarkozy trouwens laatst ookquote:Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ohja, ik was even vergeten dat jullie Wilders adepten geen enkele boodschap hebben aan internationale verdragen
Echt, wat denk je nu zelf? Dat je zomaar even op eigen houtje kan beslissen om EU burgers niet meer toe te laten? Verlicht me. Ik ben heel benieuwd wat er in dat fascinerende brein van jou omgaat.
Ah, maar natuurlijk! Ik was vergeten dat Sarkozy laatst ook een belangrijk internationaal verdrag eenzijdig heeft opgezegdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt handelt iedereen op eigen houtje binnen de EU. Deed Sarkozy trouwens laatst ook
Overigens wordt Europa steeds meer een gemeenschap die in de lijn van Wilders mee gaat, maar dat terzijde.![]()
Sarkokozy weet het gewoon altijd weer te regelenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ah, maar natuurlijk! Ik was vergeten dat Sarkozy laatst ook een belangrijk internationaal verdrag eenzijdig heeft opgezegd
Wilders heeft iedereen die mee telt in deze wereld achter zich staan, want anders was hij allang weggeschoten.quote:Als je serieus denkt dat de EU zomaar alles van Wilders gaat pikken, simpelweg omdat hij schijt aan alles heeft, dan staat je over een paar jaar nog een leuke verrassing te wachten.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sarkokozy weet het gewoon altijd weer te regelen
[..]
Wilders heeft iedereen die mee telt in deze wereld achter zich staan, want anders was hij allang weggeschoten.
Waar aan de hemel staat die nu precies, planeet JohnDope?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef JohnDope het volgende:
Wilders heeft iedereen die mee telt in deze wereld achter zich staan, want anders was hij allang weggeschoten.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel eens Art.1 van de grondwet gelezen hebt.
'Allen die zich in Nederland bevinden..'
Je bedoelt iedere onderontwikkelde, als macho poserende kantoorlul die indruk maakt op de tjikkies met zijn riante DVD verzameling?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sarkokozy weet het gewoon altijd weer te regelen
[..]
Poppycock & Awe!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:32 schreef Ringo het volgende:
Ha, daar komt JohnDope aangevlogen! Pijlsnel op zijn hardroze wolk met turbo-aandrijving.![]()
Zet hem op JohnDope! De wereld staat met verbazing naar je te kijken...
.
Ook zo'n dooddoener trouwens dit, want diezelfde redenering zou je ook kunnen toepassen op Osama Bin Laden, Kim Jong-Il, Robert Mugabe, de Hamas leiders, etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef JohnDope het volgende:
Of Famke Halsemaquote:Op maandag 1 juni 2009 00:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ook zo'n dooddoener trouwens dit, want diezelfde redenering zou je ook kunnen toepassen op Osama Bin Laden, Kim Jong-Il, Robert Mugabe, de Hamas leiders, etc.
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klikquote:Op maandag 1 juni 2009 01:29 schreef sp3c het volgende:
ik keek laatst dit voor die Willemsorde
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9555224
daar is de journaliste in kwestie toevallig ook te gast ... Wilders slaat hier idd de plank wel volledig mis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |