Ohja! Dat fragmentje heb ik nog ergens op m'n pc staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal Steer ons dan weer gaan bellen?
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Als dat maar duidelijk is
Nah, ik heb normaalgesproken echt weinig problemen met drank, mijn enige probleem is dat na een drankje of 6 alle remmen eraf gaan en ik dan door blijf drinken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Als dat maar duidelijk is
Nah, ik heb normaalgesproken echt weinig problemen met drank, mijn enige probleem is dat na een drankje of 6 alle remmen eraf gaan en ik dan door blijf drinken
Zet er maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje zet 'veel drank' op 't whiteboard
Uhuhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend.
Er is zo'n moment waarop ik denk: misschien moet ik stoppen.... Als ik dat negeer gaat het helemaal mis
Ja. Volgende begint de chemo. Dan over 3 weken weer, en over 3 weken weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Whisky, dat vind ik zo'n heerlijk slaapmutsje
Is er eigenlijk nog nieuws van de zus?
Heb je dat hokje uitgevinkt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Isabitch het volgende:
Hoihoi, ik zit dus bij mijn ouders en kan hier niet inloggen. Heb dat heel vaak, dat gedoe met 'ander IP-adres'![]()
Heb hartelijk zitten lachen bij de herinneringen aan de meet van vorig jaar, was retegezellig
idemdito. Behalve dat winkelen dan, ik ga zo met een boekje in de zon liggen. Het is 18 graden, en van de week wordt het 25 graden!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat echt al tijden elke keer wat mee te lurken hier weer, en dacht 'ik moet 's gaan posten weer!' en dat vind ik nu heel leuk dat ik toch die grote stap heb genomen
ga zo maar 's 'winkelen' met Mr.MoBlo.. de H&M moet leeg
Bedoel je nou dat je bent afgevallenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:15 schreef Isabeau het volgende:
D&D zo wil het ook (niet inloggen, maar reageren). Hokje aangevinkt of niet; ik mag niet inloggen
En het gaat uitstekend met me, Moblo!Zit lekker in m'n vel en zit weer lekker strak in m'n vel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht en verwensingen mompelt...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
oh das mooi om te wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Isabeau het volgende:
DE, ik had dezelfde keuze gemaakt, dus maak je geen zorgen.
CF, ik bedoel dat ik weer ben aangekomenDoor het afvallen was ik een beetje losjes in mijn vel komen te zitten (met name die borsten van me waren wat slapjes geworden
), maar dat is nu niet het geval meer
ik heb een wit biertje want vanavond festival en dus ook bierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef DarkElf het volgende:
er staat een pinot grigio koud te worden voor me
Oh sorryquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je een reactie, wat is de reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |