Ohja! Dat fragmentje heb ik nog ergens op m'n pc staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal Steer ons dan weer gaan bellen?
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Als dat maar duidelijk is
Nah, ik heb normaalgesproken echt weinig problemen met drank, mijn enige probleem is dat na een drankje of 6 alle remmen eraf gaan en ik dan door blijf drinken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Als dat maar duidelijk is
Nah, ik heb normaalgesproken echt weinig problemen met drank, mijn enige probleem is dat na een drankje of 6 alle remmen eraf gaan en ik dan door blijf drinken
Zet er maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje zet 'veel drank' op 't whiteboard
Uhuhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend.
Er is zo'n moment waarop ik denk: misschien moet ik stoppen.... Als ik dat negeer gaat het helemaal mis
Ja. Volgende begint de chemo. Dan over 3 weken weer, en over 3 weken weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Whisky, dat vind ik zo'n heerlijk slaapmutsje
Is er eigenlijk nog nieuws van de zus?
Heb je dat hokje uitgevinkt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Isabitch het volgende:
Hoihoi, ik zit dus bij mijn ouders en kan hier niet inloggen. Heb dat heel vaak, dat gedoe met 'ander IP-adres'![]()
Heb hartelijk zitten lachen bij de herinneringen aan de meet van vorig jaar, was retegezellig
idemdito. Behalve dat winkelen dan, ik ga zo met een boekje in de zon liggen. Het is 18 graden, en van de week wordt het 25 graden!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat echt al tijden elke keer wat mee te lurken hier weer, en dacht 'ik moet 's gaan posten weer!' en dat vind ik nu heel leuk dat ik toch die grote stap heb genomen
ga zo maar 's 'winkelen' met Mr.MoBlo.. de H&M moet leeg
Bedoel je nou dat je bent afgevallenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:15 schreef Isabeau het volgende:
D&D zo wil het ook (niet inloggen, maar reageren). Hokje aangevinkt of niet; ik mag niet inloggen
En het gaat uitstekend met me, Moblo!Zit lekker in m'n vel en zit weer lekker strak in m'n vel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht en verwensingen mompelt...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
oh das mooi om te wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Isabeau het volgende:
DE, ik had dezelfde keuze gemaakt, dus maak je geen zorgen.
CF, ik bedoel dat ik weer ben aangekomenDoor het afvallen was ik een beetje losjes in mijn vel komen te zitten (met name die borsten van me waren wat slapjes geworden
), maar dat is nu niet het geval meer
ik heb een wit biertje want vanavond festival en dus ook bierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef DarkElf het volgende:
er staat een pinot grigio koud te worden voor me
Oh sorryquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je een reactie, wat is de reactie?
Ik heb nog maar een biertje opengemaakt, wachten is weer op vriendliefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier MK!
En ik ben niet gestopt met sporten, CF, ik ben gestopt met op te letten of ik wel gezond ende slank eet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:30 schreef DarkElf het volgende:
Was dat die schotel die laatst in de Delicious stond Borisz?
Ik ga ook aan de rose zo mjam heerlijk hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:30 schreef DarkElf het volgende:
Was dat die schotel die laatst in de Delicious stond Borisz?
Ik ga trouwens nu een wijntje nemen, de eerste pasen wrs volgt er hooguit maar 1 als die al volgt want men wat ben ik moe
Nope helaas niet meer sinds dat mijn knieen het begaven zeg maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Hobs, ben je nog bezig met Evy?
Ik heb het echt ontdekt hoor, sportenHoef ik tenminste niet meer zo te letten op wat ik eet. Ik lieg als ik zeg dat de kilo's eraf vliegen
Maar ik zie wel echt dat ik net wat slanker ben geworden!
Ik heb hem ook liggen (heb een abbo) en die schotel was ik zeker van plan te proberen ja! Ziet er mega jummie uit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]. Het was een Italiaans nummer dus daarom heb ik dat nummer gekocht
.
Vandaag vroeg mijn fysio welke dag mijn rustdag was. Ik zei: Wat is dat, rustdag? Nou, dat je dus niks doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb hem ook liggen (heb een abbo) en die schotel was ik zeker van plan te proberen ja! Ziet er mega jummie uit!
Gelukkig had ik vandaag een redelijke dag op mijn werk. Naar verhouding..
Ik zit nu te twijfelen of ik straks, na het eten, nog met Evy op stap moet gaan of toch maar een glaasje rose moet pakken en morgen ochtend zal gaan. Ik moet wel heel nodig weer rennen.. maar aan de andere kant ben ik vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan (toch ook een km of 9 enkele reis)
what to do what to do?
En anders overmorgen rennen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel nog steeds.. ik heb het mezelf een beetje opgelegd om wel te gaan rennen.. ben morgen niet zo vroeg wakker als ik nu rose inschenk ben ik bang![]()
Ok, het ging mij er om dat het niet sneller bederft, als ik het al gepureerd heb. Maar dat is niet zo?quote:
Een dag kan je het zeker bewaren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, het ging mij er om dat het niet sneller bederft, als ik het al gepureerd heb. Maar dat is niet zo?
Ik heb het altijd zelf gemaakt. Maar voor die 75 cent per taart ga ik niet moeilijk doen, niet als ik het lekkerder vind.....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind je ja? Sinds ik ontdekt heb hoe gemakkelijk en goedkoop het is het zelf te maken (en lekker!) maak ik het juist liever zelf
Oke! Wanneer is je rustdag?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, en ik heb net besloten morgen ochtend de ochtenddienst op me te nemen (Sam eten geven en uitlaten) en dan daarna meteen te gaan rennen. Moet ik me nu wel een beetje inhouden wbt de rose, maar ik schenk me zo een lekker glaasje in
Er is imho een topic over............quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:45 schreef DarkElf het volgende:
wat is er aan de hand met tmobile? Ik krijg allemaal vreemde mensen aan de telefoon die op hun beurt ook weer steeds de verkeerde mensen aan de telefoon krijgen
een mevrouw, oudere, belde mij en was helemaal confuus want haar zoon had haar telefoon geprogrammeerd en ze belt al tijden nr zoveel en dan krijgt ze hem.. nu mij dus
Haha vandaag dus blijkbaar! Of moet je daarvoor echt de hele dag 'niets' doen??quote:
Op je rustdag niets doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha vandaag dus blijkbaar! Of moet je daarvoor echt de hele dag 'niets' doen??
Dan wordt het maandag pas gok ik, zondag willen we een fikse wandeling maken (broodjes mee onderweg)
GA ER NIET HEENquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, vrolijk hobje
Ik ga zo uit eten met mijn oud-bestuur. Vrees nu alweer de vragen van 'Steer hoe gaat het met je studie'
http://www.boekencafe.nl/menukaart.htm
We gaan naar het Boekencafe Schrijvers. Iets duurder dan een gemiddeld eetcafé, maar volgens mij gemiddelde kwaliteit. Heb het niet uitgekozen, helaas, de locatie.
Brabanders hebben zo hun kwaliteiten hehe. Zoals ik al zei is het dan ook hoe meer alcohol, hoe minder de gezondheid boeit. Dus als jij geniet van je wijntje, ga je gang.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:39 schreef MissHobje het volgende:
Oh zit absoluut wat in.. maar och een wijntje op zijn tijd moet zeker kunnen![]()
en wtf met 20-40 drank weekends pffffffffff dat krijg ik niet eens op jaarbasis weg
Beterquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was een hel, maar het is gelukt!
5 truitjes geloof ik![]()
en 2 korte broeken
da's kut.. maar geef Isa dan maar een knuffel van mequote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge! Ik baal als een stekker. Ben ik een keer een weekendje bij Isa, houdt mn telefoon ermee op. Dat kreng wil niet eens meer aan.
Sgoe. Als ze wakker isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
da's kut.. maar geef Isa dan maar een knuffel van me![]()
Morgen is het ook lekker weertjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Lekker weermaar werken
en maandag ook werken
Ohh heerlijk warm zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Ola![]()
30 graadjes en we hebben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gedaan en gezien, kabeltje van camera ligt nog thuis dus helaas geen foto´s om aan te ruiken.
Bloes!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Ola![]()
30 graadjes en we hebben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gedaan en gezien, kabeltje van camera ligt nog thuis dus helaas geen foto´s om aan te ruiken.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Lein, mocht je dit nog lezen, ik kijk hier ook wel af en toe in zo'n nachtdienstje, dus als er wat is meld je het maar op fok
Mja zou het iets Brabants zijn ja?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Kom eens met mij op een terrasje in Hoogeveen zitten, Steer
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens Isa, heb ik jou wel eens verteld dat jij eigenlijk best lijkt op mijn allereerste crush op de middelbare school?![]()
Mja, ik denk dat je dan hormonaal ook niet meer zo erg onder de indruk bent van uiterlijke schoonheden, en dat je dan meer rationeel handelt. Als je in je prime bent, word je daar natuurlijk vanzelf door beïnvloed.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:28 schreef Isabeau het volgende:
En als je ouder wordt begin je de enorme absurditeit er van in te zien, en wordt het allemaal minder belangrijk. Maar dan zijn de partnerkeuzes al lang gemaakt en zijn de kinderen meestal ook al lang geboren.
Oh en ik spiek net op haar Hyves dat ze net bevallen is van haar derde (!)quote:
Nee, uiterlijk doet me weinig, ik vind bijna iedereen wel iets moois hebben tegenwoordig. Je moet er ook niet uitzien als het monster van Frankenstein en er verzorgd uitzien vind ik belangrijker dan er knap uitzien. Maar ik vind nu mannen aantrekkelijk die ik als tiener absoluut niet had zien staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik denk dat je dan hormonaal ook niet meer zo erg onder de indruk bent van uiterlijke schoonheden, en dat je dan meer rationeel handelt. Als je in je prime bent, word je daar natuurlijk vanzelf door beïnvloed.
Ja?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, nog even over je opmerkzaamheid dat mensen er op straat zo goed verzorgd uitzien; het valt mij momenteel nauwelijks op, maar ik kan me herinneren toen ik uit de VS terug kwam dat ik Nederland net een catwalk vondIedereen zag er zo goed verzorgd en modieus uit vergeleken met de mensen in Amerika
(straatbeeld: Coolcat, ook voor de volwassenen)
Ik zei vandaag nog tegen Lein dat ik me zo'n evolutionaire mislukkeling voel. Alle ugly & stupid ppl van mijn lagere en middelbare school hebben zich weten voort te planten en ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik spiek net op haar Hyves dat ze net bevallen is van haar derde (!)kindje.
+1 waarquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk doet me weinig, ik vind bijna iedereen wel iets moois hebben tegenwoordig.
Misschien zijn die wél goed in bed.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog tegen Lein dat ik me zo'n evolutionaire mislukkeling voel. Alle ugly & stupid ppl van mijn lagere en middelbare school hebben zich weten voort te planten en ik niet.
Heel herkenbaar hoor!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ja?
Nouja, misschien leg ik de lat laag, omdat ik mezelf als totaal on-modieus beschouw. Vind kleren shoppen echt vreselijk... of misschien omdat ik er serieus vanaf mijn pubertijd tot nou, best recent werkelijk nooit zo in detail erop gelet heb. Besef dat het enigzins raar enklinkt, maar tja, 't is nooit te laat ervoor nog, hè?
Wat wil je hiermee impliceren?quote:
Misschien het MoBlo dieet volgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor!Alleen let ik er niet meer op sinds ik weer iets te dik voor leuke kleren ben geworden, ik heb een tijdje een fashion-gevoel gehad toen ik normale maten aan kon.
Alcohol maakt dit allemaal makkelijker. Ze zouden een paar afleveringen iedereen dronken moeten voeren, kijken hoe snel er een stelletje ontstaat hehe.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Voor het eerst heb ik dit jaar die serie van Beauty en de Nerd (seizoen 3) uitgekeken, en realiseer ik me steeds meer hoe uiterlijk gericht deze maatschappij is. En op zich niet eens alleen de westerse maatschappij, volgens mij zit het ergens antroposofisch in onze genen opgeborgen om er goed uit te zien, of mooie kleren aan te trekken bij belangrijke gelegenheden etc.
Wat is dat met jou en je alcoholfixatiequote:Op zondag 31 mei 2009 02:25 schreef mediaconsument het volgende:
Alcohol maakt dit allemaal makkelijker. Ze zouden een paar afleveringen iedereen dronken moeten voeren, kijken hoe snel er een stelletje ontstaat hehe.
Die mannelijke beauty was overigens lachwekkend.
Dat is een lang verhaal. Het is ook best raar om in een wereld waar zowat iedereen drinkt, niet te drinken. Het heeft mijn ogen op dit gebied in ieder geval goed open gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en je alcoholfixatie
Ik vind het enkel interessant, het topic gaat er dan ook over hehe. Je hebt de vraag dan ook niet beantwoord.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:15 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt het uit of mensen wel of geen alcohol drinkenJouw ervaring met alcohol kan je niet extrapoleren naar de rest van de mensen.
Die geestelijk gehandicapte Chris Zegers jaquote:Op zondag 31 mei 2009 02:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die mannelijke beauty was overigens lachwekkend.
Je hebt veel vrienden hoor ik wel. Heb je ook vrienden die af en toe wat drinken?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens heb ik genoeg vrienden die niet drinken. Mijn ex dronk ook niet.Tevens heb ik veel vrienden die echt heel veel drinken.
Biodiversiteit.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hebt veel vrienden hoor ik wel. Heb je ook vrienden die af en toe wat drinken?
Net ff seizoen 2 Beauty en de Nerd erdoorheen gejaagd. Morgen moet ik om 11:00 bij de kamer van een vriend wezen die nu in het vliegtuig van India terug naar Schiphol zit van 6 maanden stage.quote:
Het was inderdaad lekker, en de schoonouders van Freecell zijn leuke mensenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Isabeau het volgende:ik ben weer op mijn werk en ruik gigantisch naar brandgeur
Vanavond lekker bij een vuurkorf gezeten, mooie avond
Lein, slaap lekker straks
Ik heb geen hoofdpijn, maar jij bent denk ik ook helemaal dood opquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Het was inderdaad lekker, en de schoonouders van Freecell zijn leuke mensen![]()
Heb jij ook een tikkie hoofdpijn, of ligt dat aan mij?
Precies. Een degelijke uitleg over het principe van een beetje letten op wat je eet en van het opbouwen van spieren dmv actief zijn om vet te verbranden, Zonder degelijke spieren zul je nooit een mooie lijn krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Iedere dolende ziel die uiteindelijk niet Sonja's ridicule regime gaat volgen is een gered mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Dat is natuurlijk een uitzondering en ook niet bedoeld voor flinke spiermassa hehe, toch netjes dat je er goed mee bezig bent.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
En mediaconsument, na een paar maanden hernia moet ik echt wel flink trainen. Het is alleen nog maar fysio, maar ik heb de conditie van een nat vloeitje.
Uitleg in Jip en Janneke taal.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een uitzondering en ook niet bedoeld voor flinke spiermassa hehe, toch netjes dat je er goed mee bezig bent.Als je eten ook nogeens gezond is, ben je in no-time weer de oude denk ik.
Ik vind hernia's overigens vreemd om eerlijk te zijn. Aan de ene kant hoor ik mensen die een flinke operatie of langdurige rust hebben gehad, aan de andere kant die er dmv een aantal acupunctuur behandelingen snel vanaf zijn gekomen zoals bv mijn vader. Verder weet ik dan ook totaal niet wat het is, en hoor ik de term dubbele hernia vallen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uitleg in Jip en Janneke taal.
Je ruggewervels zitten als kralen aan een touwtje aan een bundel zenuwen. Tussen elke 2 wervels lopen er zenuw aftakkingen naar bv je benen.
Tussen de wervels zitten tussenwervelschijven. Dat is een soort gelei/sponsachtig spul wat als schokbreker werkt.
Bij een hernia is die schijf uitgestulpt en drukt op de aftakking van een zenuw. Dat kan in je hele wervelkolom gebeuren.
Volgens de laatste inzichten geneest een groot deel van de hernia's met therapie en rust.
In mijn geval was de uitstulping ontploft. Dat houdt in dat een hoop kleverige stukjes tussenwervelschijf die zenuw blijven irriteren. Ik moest dus geopereerd worden.
De uitstulping zit aan de zijkant, dus je hebt pijn in je linker/of rechterbil en been. Bij een dubbele hernia zit aan beide kanten een uitstulping.
Die Jip en Janneke taal is overigens omdat ik het anders niet kan uitleggen........![]()
Net als de meeste aandoeningen verschilt het enorm van persoon tot persoon hoeveel pijn het doet en wat de beste behandeling is. Er zijn zelfs mensen die een hernia hebben zonder pijn te hebben, die wordt dan bij toeval ontdekt.
Jip en Janneke taal is altijd goed, eenvoudig en begrijpbaar. Maargoed wat ik dan niet begrijp is dat als mijn vader een tijd kapot gaat van de pijn en zegt een dubbele hernia te hebben, om hierna binnen een paar behandelingen van het probleem af te zijn, hij er vanaf is gekomen zonder dat er ook maar iets in zijn wervels gekeken heeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Uitleg in Jip en Janneke taal.
Je ruggewervels zitten als kralen aan een touwtje aan een bundel zenuwen. Tussen elke 2 wervels lopen er zenuw aftakkingen naar bv je benen.
Tussen de wervels zitten tussenwervelschijven. Dat is een soort gelei/sponsachtig spul wat als schokbreker werkt.
Bij een hernia is die schijf uitgestulpt en drukt op de aftakking van een zenuw. Dat kan in je hele wervelkolom gebeuren.
Volgens de laatste inzichten geneest een groot deel van de hernia's met therapie en rust.
In mijn geval was de uitstulping ontploft. Dat houdt in dat een hoop kleverige stukjes tussenwervelschijf die zenuw blijven irriteren. Ik moest dus geopereerd worden.
De uitstulping zit aan de zijkant, dus je hebt pijn in je linker/of rechterbil en been. Bij een dubbele hernia zit aan beide kanten een uitstulping.
Die Jip en Janneke taal is overigens omdat ik het anders niet kan uitleggen........
Net als de meeste aandoeningen verschilt het enorm van persoon tot persoon hoeveel pijn het doet en wat de beste behandeling is. Er zijn zelfs mensen die een hernia hebben zonder pijn te hebben, die wordt dan bij toeval ontdekt.
Dat was wel volgens mij wel de huisarts, echter weet ik niet de details hoe hij verder was doorverwezen. Misschien maar eens navragen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef freecell het volgende:
Wie heeft die hernia dan vastgesteld bij je vader?
Hernia is bij mijn weten niet stress-gerelateerd.
Waardoor ontstaat het dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef freecell het volgende:
Hernia is bij mijn weten niet stress-gerelateerd.
Druk op de wervelkolom volgens mij.quote:
Dat is wel een terugkerend issue huhquote:
Ik ben te laatquote:
dacht dat dat niet mocht van leinquote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DH, je bent in Assen en komt niet even langs?
Waar wilde jij ook alweer een foto van achter een spoiler?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alsof ik wat te zeggen heb bij Isa thuis! Haha!
Die serie foto's van je zoon bij die pomp bij Tara's moeder in de tuin!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef freecell het volgende:
Waar wilde jij ook alweer een foto van achter een spoiler?
Ja. Natte groeten uit het pittoreske Schroefgatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef freecell het volgende:
Wat wilde je doen, een ouderwetse ansichtkaart maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: spoiler verwijderd, werkt niet met dit formaat foto
Isa ligt óf te slapen, óf zit op WoW. Als ik jou was, zou ik er een SMS aan wagenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
Spijkerboor lieverd, Spijkerboor
Isa: mag het? Je staat er niet lelijk op, dat doe ik namelijk al
Isa kan er toch nooit lelijk op staanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
Spijkerboor lieverd, Spijkerboor
Isa: mag het? Je staat er niet lelijk op, dat doe ik namelijk al
Slijmjurkquote:
Thanx. aangepastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SlijmjurkGelukkig zit ik op de derde etage, anders waren mn sokken nat geworden. Ben je niet de "
"-smiley niet vergeten?
ben dus wel enorm afgeleid steedsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje, lekker dat je zo gemotiveerd bezig bent
Al enig idee wat je gaat stemmen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef borisz het volgende:
Thema bespreking achter de rug voor de afsluiting van het jaar. We moeten een paper gaan schrijven over wat heeft NL aan de EU. Interessant en actueel onderwerp. Vanavond trouwens bij één vandaag het Europese lijstrekkersdebat.
Assumption is the mother of all fuck-ups! Als je serieus wil stemmen, verdiep je dan in de standpunten van de partijen. Heb je daar geen zin in of geen tijd voor, stem dan blanco. Dan weet je in ieder geval dat niemand je stem krijgt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al enig idee wat je gaat stemmen?
Ik heb me er een beetje in verdiept, en ansich klinkt het programma van Newropeans wel oke, maar ik vraag me af ze wel wat kunnen. Ze zullen waarschijnlijk niet eens verkozen worden, maar als ze al verkozen worden zijn ze miscchien niet eens capabel. Niet dat ik andere deelnemers ken, maar ik ga er maar vanuit dat de grote partijen gewoon goede politici leveren
Of vaker nieuwe lenzen en schoner met je lenzen omgaan? Vaker je lenzendoosje schoonmaken of vervangen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
Europa
ga wel stemmen maar zie het als een plicht om te stemmen.
en weer een oogontsteking, tijd dat ik mijn ogen ga laten laseren.
nope, doe ik al. heb gewoon hele moeilijke ogen waar geen enkele lens 100% bij past. zit tussen 2 cilinders inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of vaker nieuwe lenzen en schoner met je lenzen omgaan? Vaker je lenzendoosje schoonmaken of vervangen?
Kunnen cilinder afwijkingen weg gelasert (wederom spelling?) worden? Ben namelijk niet thuis op dat vakgebied!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
nope, doe ik al. heb gewoon hele moeilijke ogen waar geen enkele lens 100% bij past. zit tussen 2 cilinders in
idem dito. en ik zou ook D66 stemmen, en ik ben ontzettend pro-europa!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik stem nietAls emigrant moet je een speciale kaart aanvragen, en dat ben ik vergeten. Als ik nu zou willen stemmen, moet ik volgens mij naar Brussel
Zou jij ook naar Brussel moeten om te stemmen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef AKnynke het volgende:
idem dito. en ik zou ook D66 stemmen, en ik ben ontzettend pro-europa!
Ik vind die stemwijzers altijd zo vreselijk nietszeggend, juistquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb me er in verdiept en er kwam als eerste grote partij de CU uit rollen, lekker makkelijk. Van de rest had ik nog nooit gehoord, dus daar moet ik nog even in duiken.
oh, daar heb ik geen idee van. Maar, ik was te laat met het formuliretje invullen dat je in Nederland mag stemmen, en ook te laat met het formulier in vullen dat ik in Zweden mag stemmen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou jij ook naar Brussel moeten om te stemmen?
niet echt, maar wel de sterkte. zou het ook in NL moeten laten laseren ivm de complexiteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kunnen cilinder afwijkingen weg gelasert (wederom spelling?) worden? Ben namelijk niet thuis op dat vakgebied!
Hey, ik heb bijna hetzelfde ooit een keer op een feestje gezegd!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:06 schreef Den_Haag het volgende:
Europa, leuk experiment maar te veel verkeerde uitwassen. het is eigenlijk beter om opnieuw te beginnen.
Mijn ei is ook doodquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, mn ei is dood! Dat ding trekt het niet om anderhalf uur lang geen aandacht te krijgen als het niet slaapt! Haha!
Simpel karbonaadje, aardappel en venkel in de wok.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef DarkElf het volgende:
zo eens koken; verse spaghetti met basilcum, feta, citroenrasp- en sap, olijfolie en pijnboompitten.. en wat parmezaanse kaas erover
wat gaan jullie eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |