Dit is geen SC topic maar een meiden-meet-topicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef Vork het volgende:
Ah, ik word weer buitengesloten. Prima, ik wacht wel op de volgende SC. Gezien de activiteit van elke CUL vrouwen, op dit moment, is het topic zo vol
Ik zag het inmiddels al. Maar dat maakt het niet veel duidelijker. Het zal de vrouwenlogica wel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit is geen SC topic maar een meiden-meet-topic![]()
De SC is twee deuren verder
Nu nog wel. Maar over een jaartje of 5 is er *als het goed is* een mini-Lein in de maakquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
eind augustus ergens? dan is het nl geen vakantie meer![]()
sjips ben de enige die een kind met vakantie heeft
ksssssssssssssjtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef Vork het volgende:
Ah, ik word weer buitengesloten. Prima, ik wacht wel op de volgende SC. Gezien de activiteit van elke CUL vrouwen, op dit moment, is het topic zo vol
ja echt?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu nog wel. Maar over een jaartje of 5 is er *als het goed is* een mini-Lein in de maak![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
ja echt?!![]()
ik ga over een jaar of 5 trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(alleen dat samenwonen zie ik zo tegenop)
ja! die miste ik!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik mis Yppy en Octo btw in het rijtje
Als je niet bang bent voor een kater, ben je welkom. Toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat lief, ik sta ook in het rijtje.. Maar ik ben een indringer.
.
ach nou en, we gieten er gewoon in rap tempo 2 drankjes in als je stom bent, dan slaap je lekker de rest van de avondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat lief, ik sta ook in het rijtje.. Maar ik ben een indringer.
.
uh huhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja taart! Jij maakt die prachtige creaties..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach nou en, we gieten er gewoon in rap tempo 2 drankjes in als je stom bent, dan slaap je lekker de rest van de avond
disclaimer... *grin
Allemaal stoere praatjes, johquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef DarkElf het volgende:
Toch zijn er echt heel vaak mensen, of jijzelf, bezopen in jouw verhalen..., Ooit opgemerkt?
quote:
alleen mietjes hebben last van een kater!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je niet bang bent voor een kater, ben je welkom. Toch?
iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alleen mietjes hebben last van een kater!
Gelukkig heeft MoBlo een huis met muren en een dakquote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef YPPY het volgende:
Het is maar goed dat ik dit zie! Als ik kan ben ik erbij.En ik kan een appeltaart bakken.
Hopelijk ben ik deze keer wel op tijd.
En ik drink niet. Buitenshuis.
Hou je ze deze keer uit de pesto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:51 schreef octopussy het volgende:een nieuwe sc-meiden-sushi-cosmo-meet.
![]()
* octo haalt bh met vullingen uit de kast verhuisdoos
yup. We hebben er voor moeten vechten, maar uiteindelijk is de woningbouwvereniging overstag gegaan: we kregen een 4e muur en een dakquote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig heeft MoBlo een huis met muren en een dak
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:51 schreef octopussy het volgende:
een nieuwe sc-meiden-sushi-cosmo-meet.
![]()
* octo haalt bh met vullingen uit de kast verhuisdoos
hmmmmm pestoooooquote:
Super!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ben dan wel geen CULSC-er, maar de combinatie meet-sushi-drank-geen mannen-vlakbij-moblo's huisje bekijken klinkt geweldigMag ik ook komen?
Delftquote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Uit west nederland geloof ik hè?
Almere?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:13 schreef octopussy het volgende:
MK, ik ben verhuisd naar Almere dus meerijden met mij is niet handig.
Almere is goedkoop! Persoonlijk zou ik er niet dood gevonden willen worden. Levend ook niet bij voorkeurquote:
Wat jij zegt. Maar waarom zijn Octo en man juist daar gaan wonen? Werk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Almere is goedkoop! Persoonlijk zou ik er niet dood gevonden willen worden. Levend ook niet bij voorkeur
En centraal gelegen. En rustig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Almere is goedkoop! Persoonlijk zou ik er niet dood gevonden willen worden. Levend ook niet bij voorkeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je 'm al gevonden mo?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zal voor ik op vakantie ga nog even wat mogelijke data de groep in slingeren en dan zie ik als ik terug ben wel wie wanneer kan.
Zal vanavond even de agenda er bij pakken
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En centraal gelegen. En rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |