Dit is geen SC topic maar een meiden-meet-topicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef Vork het volgende:
Ah, ik word weer buitengesloten. Prima, ik wacht wel op de volgende SC. Gezien de activiteit van elke CUL vrouwen, op dit moment, is het topic zo vol
Ik zag het inmiddels al. Maar dat maakt het niet veel duidelijker. Het zal de vrouwenlogica wel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit is geen SC topic maar een meiden-meet-topic![]()
De SC is twee deuren verder
Nu nog wel. Maar over een jaartje of 5 is er *als het goed is* een mini-Lein in de maakquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
eind augustus ergens? dan is het nl geen vakantie meer![]()
sjips ben de enige die een kind met vakantie heeft
ksssssssssssssjtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef Vork het volgende:
Ah, ik word weer buitengesloten. Prima, ik wacht wel op de volgende SC. Gezien de activiteit van elke CUL vrouwen, op dit moment, is het topic zo vol
ja echt?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu nog wel. Maar over een jaartje of 5 is er *als het goed is* een mini-Lein in de maak![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:
ja echt?!![]()
ik ga over een jaar of 5 trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(alleen dat samenwonen zie ik zo tegenop)
ja! die miste ik!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik mis Yppy en Octo btw in het rijtje
Als je niet bang bent voor een kater, ben je welkom. Toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat lief, ik sta ook in het rijtje.. Maar ik ben een indringer.
.
ach nou en, we gieten er gewoon in rap tempo 2 drankjes in als je stom bent, dan slaap je lekker de rest van de avondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat lief, ik sta ook in het rijtje.. Maar ik ben een indringer.
.
uh huhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja taart! Jij maakt die prachtige creaties..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach nou en, we gieten er gewoon in rap tempo 2 drankjes in als je stom bent, dan slaap je lekker de rest van de avond
disclaimer... *grin
Allemaal stoere praatjes, johquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef DarkElf het volgende:
Toch zijn er echt heel vaak mensen, of jijzelf, bezopen in jouw verhalen..., Ooit opgemerkt?
quote:
alleen mietjes hebben last van een kater!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je niet bang bent voor een kater, ben je welkom. Toch?
iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alleen mietjes hebben last van een kater!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |