Herkenbaar dat aftellen, Eva is ook alweer bezig met aftellen "nog maar driehonderzoveel dagen"
Vandaag zijn we naar de schoolarts geweest. In al mijn wijsheid had ik gedacht dat samen (Eva en Iris tegelijk)een afspraak handig was, nou dat doen we dus niet meer.
Even kopieren van het bankje:
Ik heb het weer overleefd, die schoolarts. Ik wist dus niet dat het niet verplicht was, maar ik heb de schoolarts wel duidelijk gemaakt dat ik niet meer kom met Eva.
Eva was heel erg Eva, dus vluchtig en snel afgeleid. Vond het lichtknopje heel interessant en hing als een luiaard aan stoelen e.d. Ze deed het eigenlijk hartstikke goed en toen kreeg ik een "heeft U haar thuis wel beter onder controle?" Eh pardon?
Ze had nog niet veel autistjes gezien zei ze later, joh!
Ze zei nog tegen Iris "zo kleed je maar uit!' waarop Iris nee zei. Toen de dokter vroeg waarom niet zei Iris heel wijs "ik kleed me niet uit als ik dat niet wil, dat heb ik geleerd van mama. Mijn blootje is prive"
Affijn de rest ging gelukkig allemaal goed, hoewel ze niet echt begrepen waarom ik met Eva niet meer wilde komen. Nou eh... omdat het niets toevoegd aan het regiment artsen waar Eva al onder controle staat misschien?
En de statistieken:
Even de statistieken:
Eva is 120 cm en 23.7 kilo. Iris is 117 cm en 23.9 kilo.
Iris weet wat rood groen blauw en geel is, haar oren zijn bijzonder goed (dat dacht ik al) en haar ogen ook. Rug is recht, hart is zonder ruis en longen zijn prima.
Ze kan een rondje, vierkantje en driehoek tekenen, en een poppetje.
Het is aardig knullig, dat hele schoolarts gebeuren maar goed...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥