Jemig, AE wilde echt niet langer dan noodzakelijk in het ziekenhuis blijven he?

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Jari
Ik hoorde vanmiddag het bizarre verhaal van een dochter van vrienden van mijn ouders en ik wil het graag met jullie delen:
2 dagen na de uitgerekende datum zat de aanstaande mama met d'r vriend bij haar ouders waar ze tot 's avonds laat zouden blijven. Aan het begin van de avond werd ze echter erg onrustig, kon zichzelf geen houding geven en wilde ze per direct naar huis (3 kwartier rijden). Eenmaal thuis bleef ze rusteloos als een kip zonder kop rondstuiteren waarop haar vriend ongerust werd en de vk belde die toevallig in de buurt was en even langs kwam wippen voor de zekerheid. Die constateerde doodleuk dat ze 8 cm ontsluiting bleek te hebben

Vliezen werden gebroken, nog even persen en toen mocht ze d'r zoontje in de armen sluiten! Wel uitgescheurd omdat het allemaal zo enorm snel ging, maar geen centje pijn en een droom van een bevalling gehad verder! Ze is alleen wat angstig voor een 2e, dat schijnt meestal
nog sneller te gaan
Ongelooflijk toch? Echt zo'n broodje aap - verhaal maar in dit geval dus 100% zeker waargebeurd
.... met gevoel voor drama....