Nope !quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef borisz het volgende:
Amy Wijnhuis. Heb je ook nog leuke muziek in de aanbieding ?
quote:
Haaaiquote:Op maandag 22 juni 2009 08:56 schreef kleinzusje het volgende:
De heerlijke statsking is back![]()
morning all !
Konijnen hebben nu eenmaal een groot voortplantingsdrangquote:
Ik heb deze week helemaal geen tijd gehad. Gelukkig lig ik er meestal toch in de 2e ronde uit, dus er is geen major damage veroorzaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ola Nalbaiaiaia, met je tennisgamevergeten.
quote:oh my lord..... michael jackson died........ RIP sad and surreal
quote:regardless of what u think of him he was completely revolutionary and will be missedabout 12 hours ago from web
quote:i guess there are conflicting reports so i hope i read the wrong reportabout 12 hours ago from web
Watte is er nu op q? Ik luister nooit naar die zenderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
borisz! nu, qmusic!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
Tentamen financiering ging goed.
Hoop MC vragen had ik al eerder voorbij zien komen. Waarschijnlijk genoeg goed om het te halen.
Doen konijnen het trouwens met elkaar of is daar een haas voor nodig ?quote:
Nope die partij begint op baan 1 als Haas - Djoko is afgelopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Crap, Murray is al begonnen. Die wilde ik zien vanavond. Zal Roddick vanavond wel komen.
O, ik reageerde op borisz.quote:
Waarom koos je hem dan nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik reageerde op borisz.
Op jouw speculaties ga ik niet in, dat blijft schimmig vanwege privacyredenen.
En ik had het uiteraard goed, don't mess with Haas.
Nog 2 weekjesquote:
Lekker, ik lust ook wel een stukjequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Truste kanjers, Calzone staat voor de deur !![]()
Heb gisteren m'n fiets op slot gezetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt weer tijd voor een beetje kwaliteitsposts hier, iemand nog iets heul cools gedaan?
mogguh
Nog weinig, dit is mijn eerste echte vakantiedag. Op een paar biertjes gisteravond nog niet veel bijzondersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt weer tijd voor een beetje kwaliteitsposts hier, iemand nog iets heul cools gedaan?
mogguh
Snachts slaap ik ook slecht met deze hitte. Ik heb de siesta weer ingevoerd. Overdag lukt het dan wel een paar uurtjes te pakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:23 schreef franklop het volgende:
Morguh.
Poe wat was het warm vannacht zeg :S lastig slapen zo
Nee voornamelijk warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is stofzuigen om 8.30 cool ?
Pfoe, Siesta's heb ik geeneens tijd voor, tussen al het drukke werk zoeken en terrasjes zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Snachts slaap ik ook slecht met deze hitte. Ik heb de siesta weer ingevoerd. Overdag lukt het dan wel een paar uurtjes te pakken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Pfoe, Siesta's heb ik geeneens tijd voor, tussen al het drukke werk zoeken en terrasjes zitten![]()
Lastig hoor, die laatste weken als student
Erg voor je, al die dagen dat je pas om 10:00 op school moet zijn en om 14:00 al thuis benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben nog minimaal drie jaar student.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben nog minimaal drie jaar student.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |