quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoi. Drie van de komende 4 dagen werken, komt mooi uit want ik heb slecht nieuws te verwerken. Gezondheidsprobleem in de familie, ernstig. Doeg!
Zeg Greys, aangezien ik zo lekker dichtbij woon he...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Mijn frambozen-blauwebessen-wittechoco-cheesecake staat in de oven!
Hoi. Drie van de komende 4 dagen werken, komt mooi uit want ik heb slecht nieuws te verwerken. Gezondheidsprobleem in de familie, ernstig. Doeg!
Nee dat niet. En ik weet het nog niet zeker of t voldoende isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
Muizel, misschien HEB je al een acht?![]()
In elk geval een voldoende. WHOEHOEEEEEEEE!!! Power to tha Mouse! Feli!
Loveli, we hebben er al even over gePMd, maar ook hier veel sterkte gewenst.
Klotezooi. Zo. Dat mag wel even he?
Ik was naar startrekquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben een leven! Er is vanavond bijna niet gepost
Vrijwillig?quote:
HA! Nu vergis je je. Als ik in een heel ordelijke bui ben, doe ik alles in schaaltjes. maar het is maar al te vaak een zootje in de keuken. Wolken bloem enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Omg, ik ben zo'n smeerkees in de keuken. Ik ben blij dat iemand als CF het niet ziet
.
Da's toch gewoon een eufemisme voor veel te strakke grannypants?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die huidkleurige correctieslip doet 't 'm kwak.
Spinaziewrapsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HA! Nu vergis je je. Als ik in een heel ordelijke bui ben, doe ik alles in schaaltjes. maar het is maar al te vaak een zootje in de keuken. Wolken bloem enzo
Wat maak je?
deze is erger: van dat seamless microvezel leggingspul, van net boven de knie tot net onder de borstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een eufemisme voor veel te strakke grannypants?
Dat weet je dus niet van te voren Kwakkestein.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze is erger: van dat seamless microvezel leggingspul, van net boven de knie tot net onder de borstmaar het werkt wel, en niemand gaat me uit die galajurk pellen dus dat t er niet uit ziet boeit me niet
O hemelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze is erger: van dat seamless microvezel leggingspul, van net boven de knie tot net onder de borstmaar het werkt wel, en niemand gaat me uit die galajurk pellen dus dat t er niet uit ziet boeit me niet
Vind ik ook eigenlijk! De hele Star Trek cast is een beetje onaantrekkelijk.quote:
I know.. ik hoop dat die er dan ook om kan lachen... net als daniel cleaver...graouwrrrrquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet van te voren Kwakkestein.
Remember Bridget Jones???
knakker en knakje (de vrouwelijke vorm) das echt een beetje inside taal van ons koor en orkest *sorry*quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaa Kwak, kleine wereld inderdaad!
Ik voorzie ook soap-mogelijkheden!
'Knakker van de site'...
Grote hemel. Kijk maar uit dat dat ding niet aan het afrollen slaat als je 'm aanhebt, dan heb je zo'n rol in je taillequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Wiektor?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Die 2e is een engerd!
Die eerste: Hallow Mai naim ies Wiektor!
Now, these are very silly little boots, Kwak. And this is a very silly little dress. And, um, these are- fuck me, absolutely enormous pants.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
I know.. ik hoop dat die er dan ook om kan lachen... net als daniel cleaver...graouwrrrr
hihi, ik heb hem nu aan als "test-drive" onder een ander jurkje... en t valt mee met t afrollen. als ik me in erge bochten wring rolt ie hooguit 1 cm afquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grote hemel. Kijk maar uit dat dat ding niet aan het afrollen slaat als je 'm aanhebt, dan heb je zo'n rol in je taille
Ja, dat is mij weleenss gebeurd met een step-in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |