Nog 24 minuten werkenquote:
Ik nietquote:
Alsof jij een balkon op werk hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet even een overeenkomst doornemen... kan best op balkon.
Ik ben voornamelijk aan het werk de laatste tijd hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij een balkon op werk hebt.
Ow wacht. je werkt FOK!t thuis vandaag.
Jajaja. Op het balkon zitten lezen, is dat werken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk aan het werk de laatste tijd hoor.
Wel als ik voor werk iets leesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja. Op het balkon zitten lezen, is dat werken?
Anyway, Ik ga naar huis.
ik hoop het voor je.. al maakt het voor mij niet echt meer uit wat voor weer het is hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
mensen pretiig weekend en goed weer heb ik het ook
ik ga zo ook naar dat huisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja. Op het balkon zitten lezen, is dat werken?
Anyway, Ik ga naar huis.
Nog niet zo lang geleden heb ik hier een link gepost naar een nieuwsbericht waaruit blijkt dat het merendeel van de ambtenaren regelmatig overwerkt. Ergo, ik ben geen ambtenaar!quote:
LangKortharig werkschuw tuig dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden heb ik hier een link gepost naar een nieuwsbericht waaruit blijkt dat het merendeel van de ambtenaren regelmatig overwerkt. Ergo, ik ben geen ambtenaar!
Jij bent echt erg dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden heb ik hier een link gepost naar een nieuwsbericht waaruit blijkt dat het merendeel van de ambtenaren regelmatig overwerkt. Ergo, ik ben geen ambtenaar!
Nee hoor, niks mis met een 9-tot-5-mentaliteit toch?quote:
Zou je eens moeten doenquote:
pik je me zo op?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen.
Maar dit bericht is dus naar aanleiding van jouw linkje. Dus ga vooral door met opmerkelijke nieuwtjes spotten
.
Gelukkig niet. Ben weer kortgewiekt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hopelijk heb je daar niet alleen koffie gedronken.
Die heb ik zorgvuldig laten verwijderen mochten ze erin gevallen zijn.quote:
Biertje heb ik ook al openquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
In dat geval ga ik douchen, een biertje pakken en lekker tv kijken vanavond.
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh, het is zaterdag, de rest van Nederland slaapt nog gewoon.
Knapquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn koffer weegt 21 kg.. niet slecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |