Juistquote:
Mooie film maar het antwoord is al gegevenquote:
dat was een nichtje volgens mijquote:
is me toch beter bijgeblevenquote:
ze speelde Wiep Lansberg, dus niet vd Ploegquote:
oh dan die lesbische ? ..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:07 schreef slaveloos het volgende:
ook niet Pien, dat was moniqur Rosier en het vriendinnetje van die zoon, de broer van nancy vd ploeg
klopt, was een vervolgvraagjequote:
sorry q.... zij was het welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
oh dan die lesbische ? ..
toch niet renee soutendijk?
er was nog een kaper ..maar het is E gegund hij was al een paar keer net te laatquote:
Nu je het zegtquote:
niet aan Spetters ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:14 schreef slaveloos het volgende:
ik dacht aan rene bovenop jeroen krabbe...
toen dacht ik o ja, zeg eens aaaaaaa
wat rijmt er nou op spetters??? hahahaquote:
zeg eens aa is geen filmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef vaagsel het volgende:
Al wel weer de vierde filmvraag achter elkaar?
Gooi er maar in. Dit wordt hem niet.....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef EdgarD het volgende:
Weet nu trouwens een leukere vraag.. hehe.. ik houd 'm vast.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:06 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Gooi er maar in. Dit wordt hem niet.....
quote:
En het tempo zit er weer goed inquote:
Nog eentje!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef Neleos het volgende:
Chelsea, Arsenal, Tottenham Hotspur, Fulham
?
+1quote:
Nee, wel uit die tijd. Het zijn een beetje de hippie-rappers van eind jaren 80, begin 90.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:35 schreef Platina het volgende:
Run DMC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |